Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
polkaPONY schreef:Hier neem ik even een abbo opWil namelijk ook graag een trektocht maken in het buitenland. Ik heb alleen gehoord dat Five Sains (http://www.fivesaints.com) in Wales heel leuk is.
polkaPONY schreef:Ik denk het danheb het iig hier ergens op bokt gelezen van iemand die er stage heeft gelopen (ben jij dat?). Het ziet er ook onwijs leuk uit op de site
Poehee schreef:Ben net terug van een vakantie in Andalusië, was erg leuk en heerlijk weer. Paarden prima en acomodatie simpel, eten met de pot mee, alleen wel de maaltijden met alle andere gasten in een aparte ruimte. Het was er erg duits al waren er ook wel andere nationaliteiten, we hebben echt genoten en de ritten waren ruig en soms erg spannend. Ook waren er wat simpelere routes en was de rit soms minder spannend. Wij hadden het volle programma en dus 35 uur gemaakt in 6 dagen en meer dan 250km gereden. We waren versleten en helemaal afgetraind. Kijk anders ff op www.rancho-la-paz.de ook is de reis te boeken via Time Out en dan is het andalusië verkennen op een andalusiër. Wij gaan volgend jaar weer....alleen weten we nog niet waar heen.
poes schreef:Ik ben op ijsland geweest heb er de landmannalaugar tour gedaan met www.eldhestar.is . Prachtige natuur, je hebt een kudde van 50 loslopende paarden mee, het wordt er niet donker snachts, machtig machtig.
Voor info mag je gerust pb'en.
Oja ook wij hebben erg veel kilometers gemaakt, was 7 dagen rijden, meestal de hele dag en je wisselt regelmatig van paard.
Door de kudde ligt het tempo vrij hoog, een stapje zit er sowieso nooit in. Om even te rusten moet je de hele kudde opsluiten in een touwtje en even halt houden zeg maar
LiSSy schreef:www.ranch.nl trail rijden in frankrijk, moet super leuk zijn!