ik ben ook bij de reelaer geweest, vond het leuk maar wellicht had ik er teveel van verwacht.. Iig, dat idee hadden toen meerdere met mij... De website wekte een hele andere indruk van de trektocht. Maar heb het toch wel heel erg naar mijn zin gehad hoor..
wat echt een supermega aanrader is (zeg ik, als volleerde ponykamp bezoeker, ben nu inmiddels op 10 verschillende maneges op kamp geweest
) is la lambree, www.timeout-reizen.nl, dan jongeren ruiterreizen...
De jongeren trektocht door de belgische ardennen is echt fántastisch, daarnaast zijn de mensen heeel aardig, is het het eerste ponykamp waarbij het eten ook daadwerkelijk eetbaar is... De paarden zijn ontzettend leuk en lief, de tochten zijn ontzettend mooi, met mooie stukken galop. De eerste keer dat ik er was, was de groep wel een stuk leuker als de tweede keer, wat de tweede keer wel wat minder maakte... MAar ik was met een vriendin, dan is het wel ok. (of hopen dat je bij iemand anders in de tent mag)...
't enige nadeel is de prijs, het vervoer (je moet zelf vervoer naar belgique regelen) en je moet een tent hebben. Enn, de mensen zijn heel vrij in wat je mag doen, je mag gaan en staan waar je wilt, en als je een boswandeling wilt maken boeit het ze niets (De eerste keer dat ik er kwam was alleen 's nachts een mens zoekgeraakt die in haar eentje, in de nacht door de bossen ging wandelen zonder het tegen de leiding te zeggen?) Maar je moet niet al teveel van de leiding verwachten... Het is echt paardrijden, en niet zoals op de meeste kampen, spelletjes bonte avonden, filmavonden etc. En als je pech hebt met de groep... Is het wel zaak dat je een goed boek bij je hebt 
verder is ervemeenderinkboer erg leuk
manege gasselte heb ik het ook naar mijn zin gehad,
de burght óp zich ook wel, alleen de paardrijlessen waren niet echt van hoogstaand niveau (mijn eigen pony trapte, maar dat werd dus helemaal géén rekening meegehouden.. )
minder te spreken was ik over:
hippago (was best leuk, maar scheen een verkeerde week getroffen te hebben)
de bongerd (is lang geleden, maar was niets aan)
De treekhoeve (was poedersuiker, maar was in 1999/2000 ofzo)