De Jan Plezier Texel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sannnx
Berichten: 5
Geregistreerd: 27-03-17

De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 09:06

Hello lieve medebokkers, /3

Ik ben eigelijk heel erg benieuwd of mensen al eens bij Jan Plezier op Texel zijn geweest!
En natuurlijk wat je hier van vond? ( zowel ruitertocht als huifkar )
Zijn er tips voor de mensen die de ritten begeleiden ?

vanaf 1 april a.s ga ik namelijk starten als ruitertocht begeleider.
Graag wil ik het iedereen naar z' n zin maken, vandaar dat ik op tips en tops vraag!

liefss x

Youknowme

Berichten: 2566
Geregistreerd: 19-08-05

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 20:00

Ik ben ook wel nieuwsgierig! 16 april ga ik er een rit maken.

xMell

Berichten: 521
Geregistreerd: 28-01-13
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:04

Oh wat leuk!
Inmiddels al begonnen neem ik aan, wat vind je ervan?
16 april samen met Youknowme een rit maken! Can't wait. <3

justmexx

Berichten: 135
Geregistreerd: 19-08-13
Woonplaats: De Wijk

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:08

Ik heb er afeglopen zomer een rit gemaakt met mijn beste vriendin, en ik vond het een erg leuke ervaring al moet ik wel zeggen dat het tempo van de paarden heel erg verschilt en dit is erg jammer. ook ga je niet een heel groot stuk over het strand. De zadels en dergelijke zijn wel goed en de paarden zijn vrijwel allemaal braaf.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:17

Ik ben vorig jaar geweest.. klein stukje over t strand.. ongeveer een kwartiertje van de hele rit denk ik. De paarden waren wel heel braaf maar eigenlijk vond ik de prijs aardig hoog voor de rit die je maakt

De vrouw die met ons mee was was wel heel erg leuk! Weet zo niet meer hoe ze heet :')

Britt_Sisi

Berichten: 8944
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:30

Hier ook echt een leuke rit gehad! Brave paarden, mooi bos en lekker over het strand en door het water!
Wel prijzig inderdaad. Maar ik vond het echt iets wat ik een keer in m'n leven moest doen haha!

danamuts

Berichten: 1478
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:39

Ik ben 2 jaar geleden met een vriendin geweest. Ik hoorde achteraf dat ik een 5 jarige bij had die in september een keer mee het strand op was geweest, voor de winterstop. Wij kwamen in februari, en vond het beestje al behoorlijk vlug. Achteraf wist ik dus waarom ( half jaar op de zandpaddock en pas 1x eerder op het strand geweest). Was wel braaf, maar ik heb dan wel wat handigheid met jonge en vlugge paarden. Vriendin van mij die er bij was heeft lange tijd geleden ooit eens gereden, en had een hele brave. Als wij van paard gewisseld waren weet ik niet wat er gebeurd was, maar dan was het geen relaxte rit geworden vrees ik. Of een heeeeele vlugge

Zazoe_

Berichten: 267
Geregistreerd: 04-09-10
Woonplaats: West-Vlaanderen

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:52

Ondanks de best wel hoge prijs vond ik het echt zijn geld waard! 2 jaar geleden in juli gegaan. Heerlijke avondwandeling gemaakt met een zeer braaf Belgje. Mooi materiaal, vriendelijke mensen. Ik kan er iig niet echt iets negatiefs over zeggen. :)

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 22:52

Huifkartocht gedaan. Fijne mensen klantvriendelijk. Brave paarden en leuke route.

unbelievable
Berichten: 305
Geregistreerd: 30-06-06

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 23:11

Eerlijk? Ik kom mijn hele leven al op Texel en de jan plezier is echt niet meer zo als vroeger, naar mijn mening mag de man iets meer om zijn paarden geven. Afgelopen jaar liep ik in de duinen met mijn hond. De huifkar kwam mij tegemoet en ik moest echt op mijn lip bijten om niets te zeggen. Het paard rechtsvoor redde het gewoon niet die kar trekken het duin op. Hij ademde onwijs zwaar en was zo kreupel als maar zijn kan. Ook op het strand kom ik de buitenrit wel eens tegen en eerlijk ik hou mijn hart vast!

pnltl148

Berichten: 65
Geregistreerd: 17-08-15
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 18:02

sannnx schreef:
Hello lieve medebokkers, /3

Ik ben eigelijk heel erg benieuwd of mensen al eens bij Jan Plezier op Texel zijn geweest!
En natuurlijk wat je hier van vond? ( zowel ruitertocht als huifkar )
Zijn er tips voor de mensen die de ritten begeleiden ?

vanaf 1 april a.s ga ik namelijk starten als ruitertocht begeleider.
Graag wil ik het iedereen naar z' n zin maken, vandaar dat ik op tips en tops vraag!

liefss x


Inmiddels een jaar verder, maar hoe was het als begeleider van ruitertoxhten bij Jan Plezier?

Anoniem

Re: De Jan Plezier Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 18:13

Ts is niet meer online geweest sinds ze dit topic opende dus vrees dat we nooit antwoord gaan krijgen :)

pnltl148

Berichten: 65
Geregistreerd: 17-08-15
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 19:49

DeMolenhoek schreef:
Ts is niet meer online geweest sinds ze dit topic opende dus vrees dat we nooit antwoord gaan krijgen :)


Ohja, dat zie ik ook echt nu pas haha :')
Er stond namelijk een vacature online voor deze zomer en ik ben nu wel echt benieuwd naar de ervaringen!