ruitervakantie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxchntl
Berichten: 35
Geregistreerd: 12-04-11
Woonplaats: Schiedam

ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-17 10:57

Hallo allen,

Als eerst bedankt voor het lezen!

Na een aantal jaar niet op vakantie te zijn geweest, en ik sinds een aantal maanden weer alleen ben.

Wil ik dit jaar toch eigenlijk wel een keer op een ruitervakantie. Alleen waar heen?
Begeleiding in het engels is geen probleem. Wat ik graag wil is mooi weer, een weekje ongeveer en lekker buitenritten maken, mag ook gecombineerd worden met lessen (dressuur / springen) ook moet ik wel een beetje op mijn budget letten.
Wie heeft er tips voor mij!

DolleBokker

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-08-12
Woonplaats: Den Hout

Re: ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 20:29

Bij trailfinders.com bieden ze verschilende ruitervakanties aan, ook trektochten. Van weekeinden tot weken en op verschillende niveau's. Vaak is er een engels of nederlands sprekende gids maat dat staat er ook altijd bij vermeld. En ze hebben vakanties in verschillende landen (ook spanje, zuid frankrijk, marokko {:} )
Alleen weet ik niet wat jouw budget is, en of dit erin past.

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-17 19:54

Een week vakantie all-in met goede paarden op een fatsoenlijke toko, kost je 1000 - 1500 euro, excl de reis erheen.
Trailfinders is een prima club om mee te reizen, maar je zult zien dat de fatsoenlijke reizen ook bij hen in deze prijsrange liggen. Andere organisaties zijn niet anders en rechtstreeks boeken levert je ook geen schokkend lagere prijzen.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 14:04

als je een eigen paard hebt zou je met mij mee kunnen, ik ga dit jaar naar de kust en een keer naar overijssel. Voor nadere informatie stuur mij een bericht Afbeelding

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 23:32

Hai weet niet of je al voorzien bent wij hebben appartementen in Benidorm met mogelijkheid tot paardrijden zie onderschift :D
Stuur gerust vrijblijvend een pb.
Alvast een fijne vakantie toegewenst.

MartinJJ

Berichten: 22
Geregistreerd: 16-03-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 17:08

Vorig jaar naar Ierland geweest:

http://www.islandviewridingstables.com/holidays/
https://www.facebook.com/islandviewridingstables/

Mooie ritten met kleine groepjes (6-8) over lange stranden en de heuvels/bossen in.
Met Irish Cobs (Tinkers), maar ze hebben ook allerlei andere paarden (~80, waarvan ~! 30 voor fokken, de rest paardrijlessen en vakantieruiters).

Eigen eiland waar de fok paarden staan, waar je bij laag tij ook door het water wadend naartoe gaat.

Leuk hotel en goede B&Bs in de buurt.

Vliegen met Ryan Air => Dublin, dan de trein naar Sligo.
Daar wordt je opgehaald en later weer naar toe gebracht voor de terugreis.

Succes met je keuze !

Nancy71990
Berichten: 7
Geregistreerd: 17-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 18:38


HelloHallo

Berichten: 25
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 10:09

Paardrijvakantie in Hongarije, misschien? Wij bieden budget paardrijvakantie aan en rijden altijd met een kleine groep of als je met een niet ruiter komt kan deze mee met de mountainbike, is erg leuk en gezellig.
zie voor meer informatie www.hellohallopark.eu

HelloHallo

Berichten: 25
Geregistreerd: 14-02-10
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 12:37