Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:19

Ballard_L schreef:
Nientsje schreef:

Ik ga met een vriendin en zij heeft mij toen haar deel van het startgeld overgestort waarna ik voor ons 2en heb "gereserveerd" :)


Jaa *\o/* met mij ! *D


Jaaaaaaaaaaa *\%/*

kionasuppie

Berichten: 1747
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:25

Kunnen grooms ook mee eten? Dat is een hele goede vraag. Ik ga het vandaag aan staatsbos vragen

De actiefoto word inderdaad gemaakt door een van de aanwezige fotografen

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:42

@bamii. Woeps haha, klopt :') wist even niet meer welke boktnaam bij jou hoorde hahahaha

Westerntrail

Berichten: 1743
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:54

Wat ik me afvraag, ik ben een paar keer eerder op het buitencentrum geweest, en weet hoe groot het daar is.

Gaat dat ooit passen zoveel auto,s met trailer, en dan komen wij met een vrachtwagen.
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal geregeld is.

Wij komen trouwens de zondag.

Koekeroekus

Berichten: 3321
Geregistreerd: 18-08-13
Woonplaats: Enter

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 07:56

Denk dat we weer in een weiland parkeren? En we niet eens bij het centrum komen.

_Mellanie

Berichten: 2509
Geregistreerd: 11-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:13

Murosch schreef:
_Mellanie schreef:
Ik wil misschien de zondag mee doen, maar weinig zin om alleen te gaan.


Ik wil ook heel graag dit jaar meedoen! Ik zit alleen een beetje in het zelfde schuitje als jij. Niemand uit mijn omgeving gaat er naartoe en ik vind het ook niet leuk om alleen te gaan. Mijn paard en ik hebben niet zoveel buitenrij-ervaring en ik ken het daar ook niet heel goed, dan is het toch prettiger als je niet helemaal alleen bent. Vorig jaar heb ik op de zondag gekeken en toen besloten dat ik het geweldig zou vinden om een keer zelf mee te rijden.



Ik zie dat jij al zaterdag gaat, is er iemand op de zondag die ook alleen gaat ? Zoekt maatje

Nientsje

Berichten: 5245
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 08:29

Zou fijn zijn als de groom ook mee zou kunnen eten inderdaad! Ben benieuwd naar het antwoord.

SayaJones

Berichten: 11928
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:07

Ik ben afgelopen 3 jaar geweest maar ik twijfel nu een beetje omdat de prijs zo onwijs omhoog is gegaan..

Ik kom vanuit Almere en blijf dan een heel weekend, vorig jaar kon ik dan mooi 2 dagen mee doen wat leuk was, maar nu kom ik dus uit op 50 euro... Beetje veel van het goede.
Plus dat ik rijdend kom vanaf een stal, dus geen flauw idee hoe ik dat buffet moet gaan eten of meenemen :Y)

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-16 09:34

Mijn chauffeur/groom zou ook graag willen mee eten dan.

Nadia89

Berichten: 273
Geregistreerd: 14-02-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:45

Dit jaar zondag van de partij met 3 man!
Lekker offroad.

Jammer dat het buffet niet optioneel is, weet zeker dat 1 van ons niet gaat gebruiken ivm paard op trailer.
Is er wel nog een pauze punt boven op de zandvlakte? Met drinken oid?
Of is die dan weg?

En de actie foto die je krijgt, mag je hopelijk wel een keuze maken? Smaken en stijlen verschillen nogal namelijk :)

Wel weer erg zin in! Vorige jaar was erg leuk en vond prima geregeld toen.

Kelly_J

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Harkema, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 10:31

Ik heb inmiddels gereserveerd! :D

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 11:44

Duidelijkheid over het buffet!

kionasuppie schreef:
Het buffet is ontstaan uit een idee van Staatsbosbeheer. er word door groepen ruiters wel eens gevraagd naar een eetgelegenheid vandaar deze beslissing.
Wij hebben er voor gezorgd dat het buffet ook in meeneempakket kan en dus je het rustig thuis zou kunnen nuttigen, voor de mensen die het paard niet graag op de trailer hebben staan.
Wat betreft de site ga ik morgen even achteraan, daar hoort het ook goed te staan.
Hoe het buffet gaat lopen? Er is een Cateringbedrijf welke het buffet gaat verzorgen en deze kun je op de daarvoor bestemde plaatsen nuttigen of evt. bij de trailer etc.
Hoop zo genoeg duidelijkheid te hebben gegeven?

Ik lees al wat over een optioneel buffet, voor dit jaar is dat niet meer mogelijk, maar wij nemen het mee in overleg voor volgend jaar!

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-16 11:54

Ik heb er echt zin in!

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 09:23

Ik ben er dit jaar bij :) Zaterdags van 11-12

Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:04

Kiekeboefje schreef:
Ik ben er dit jaar bij :) Zaterdags van 11-12
Gezellig!! Ga ik je dan ontmoeten *\o/*

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 10:24

Santos_05 schreef:
Kiekeboefje schreef:
Ik ben er dit jaar bij :) Zaterdags van 11-12
Gezellig!! Ga ik je dan ontmoeten *\o/*


Ik heb er zin in!! *\o/*

BvanhetB

Berichten: 956
Geregistreerd: 24-02-12
Woonplaats: In het noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:16

_Mellanie schreef:
Ik wil misschien de zondag mee doen, maar weinig zin om alleen te gaan.



Ik zie dat jij al zaterdag gaat, is er iemand op de zondag die ook alleen gaat ? Zoekt maatje


@Mellanie, ik wil dit jaar ook graag meedoen met mijn Tinkermerrie, alleen ik zit even met vervoer. Nu staat paard dichtbij het bezoekerscentrum (Fochteloo), maar is net te lang om stappend heen te gaan. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of er iemand een plekje in de trailer over heeft en mij en mijn paard op willen pikken :o . Als dienst leveren mijn paard en ik dan terug dat we heel gezellige 'meerijdmaatjes' zullen zijn :P :+ .

Niet vorig jaar, maar het jaar daarvoor meegedaan met mijn vorige Tinker. Was heel leuk :D

kionasuppie

Berichten: 1747
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:10

even wat antwoorden op vragen:

Ja het is mogelijk dat de groom mee eet, de prijs word 6 euro en tijdens de mail die iedereen nog krijgt zal worden gevraagd wie er mee eet en zo kunnen wij er rekening mee houden.

Bij de foto gaat het als volgt in zijn werk: Zodra de fotografen de foto's op hun site hebben staan kunnen jullie het nummer van de gewenste foto doorgeven aan staatsbos beheer, wij zorgen ervoor dat jullie foto word betaald en jullie krijgen hem gewoon thuis gestuurd.

Heeft iedereen zo genoeg informatie?
Ja er is nog een pauze punt bovenaan de vlakte, dit met drinken.

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:21

Duudelijk!

Wat ik nog wel een 'dingetje' vind aangaande de fotografen: ik heb vorig jaar ook een foto besteld (als download). Ik vond de prijs best fors en toen bleek dat ik uiteindelijk ook nog een onbewerkte foto kreeg. Het lijkt mij dat je dat als fotograaf zelf niet moet willen, maar blijkbaar was dat voor deze fotograaf geen punt. Ik zat er zelf wel wat van te balen.

Santos_05

Berichten: 3073
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:31

ik hoop dat er ook fotografen bij de zandduinen staan, zoveel gave klimfoto's zou je kunnen maken! Zag ze zo voor me, maar helaas zat ik zelf op het paard

magda_90
Berichten: 32279
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:36

Olympia96 schreef:
Duudelijk!

Wat ik nog wel een 'dingetje' vind aangaande de fotografen: ik heb vorig jaar ook een foto besteld (als download). Ik vond de prijs best fors en toen bleek dat ik uiteindelijk ook nog een onbewerkte foto kreeg. Het lijkt mij dat je dat als fotograaf zelf niet moet willen, maar blijkbaar was dat voor deze fotograaf geen punt. Ik zat er zelf wel wat van te balen.


Iedereen staat er vrijwillig en kan zijn of haar eigen voorwaarden en prijzen bepalen. Wist je van te voren wat voor een soort download je kreeg?

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:41

Hoe zit het trouwens met de starttijd? Ik heb me zondags ingeschreven tussen 10 en 11. Mag je dan zelf kiezen hoelaat je start (wel tussen 10 en 11 fcourse), of krijg je een starttijd, dus dat je perse om die tijd moet starten?
:)

annnneeee

Berichten: 305
Geregistreerd: 08-05-11
Woonplaats: Berkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:51

Ik ben zaterdag met nog 2 andere vriendinnen aanwezig :)
We starten tussen 11.00 en 12.00 en hebben er meteen een weekendje weg van gemaakt. We verblijven in Zorgvlied met de paardjes

Vorig jaar reden we er zo bij
Afbeelding

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 16:00

magda_90 schreef:
Olympia96 schreef:
Duudelijk!

Wat ik nog wel een 'dingetje' vind aangaande de fotografen: ik heb vorig jaar ook een foto besteld (als download). Ik vond de prijs best fors en toen bleek dat ik uiteindelijk ook nog een onbewerkte foto kreeg. Het lijkt mij dat je dat als fotograaf zelf niet moet willen, maar blijkbaar was dat voor deze fotograaf geen punt. Ik zat er zelf wel wat van te balen.


Iedereen staat er vrijwillig en kan zijn of haar eigen voorwaarden en prijzen bepalen. Wist je van te voren wat voor een soort download je kreeg?


Hoi, nee dat snap ik hoor, dat iedereen er vrijwillig staat. Ik vind het daarom ook helemaal niet erg om te betalen voor een foto. Zelf heb ik ook ervaring met paardenfotografie, alleen bij ons is het standaard dat we alleen bewerkte foto's afleveren na bestelling. Ik was daarom nogal verbaasd dat ik de foto direct 'kreeg' nadat ik besteld had. Dus óf ik heb niet goed gelezen (zou goed kunnen) óf het is niet gecommuniceerd. Alleen begrijp ik het niet zo goed vanuit het oogpunt van de fotograaf zeg maar (dat je zo'n foto wilt afleveren). Ik zal voor de gein eens kijken of ik nog kan zien bij wie ik dat heb besteld.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 16:41

Ik baalde er vorig jaar van dat zo goed als alle fotografen al weg waren. Mede daarom heb ik voor de zaterdag gekozen en niet als laatste..