Hey bokkers, gaan jullie deze vakantie op paard/ponykamp? Of zijn jullie al geweest? Als je al geweest bent vertel je hoe het was ( mag gerust lange beschrijving zijn!) . En als je nog niet bent geweest vertel je waarom je er zin in hebt! Je mag gerust nog andere dingen toevoegen. Veel plezier!
Leuk dat jullie op kamp gaan/ zijn geweest! Heel erg bedankt om te reageren!
DebbyN
Geplaatst: 06-08-13 16:09
Ik ga nu al 4 jaar lang bij PCK-Eersel in Brabant op kamp. Supergezellig met verschillende soorten paarden en altijd leuk om vanuit de randstad een keertje naar een dorp te gaan! Je rijdt er elke dag wel 4 uur, verschillende spelletjes, buitenritten en ook een nachtrit (midden in de nacht paardrijden, groep wordt gesplitst een rijdt heen ander terug op de paarden) en nog veel meer
Ik ben naar manege smit in pesse geweest! Het paard waar ik op gereden had is jammer genoeg 1 of 2 weken daarna overleden aan koliek... Het was heel leuk en het was ook een heel lief paard. ( hij was 9 en heette ziezo)
ponyfan100
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-13 12:02
Veel plezier aan wie nog op kamp moet gaan en sterkte met het verlies van het paard van die manege!
friesiszwart
Ik ben iets van 2 weken terug geweest bij 't Reelaer, daar ben ik vorig jaar ook geweest. Ben daar samen met een vriendin heen geweest. We zijn daar op trektocht geweest, echt super leuk!