Accomodatie gezocht, weekend 1 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kendera

Accomodatie gezocht, weekend 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 18:48

Hoi allemaal,

Wij zijn opzoek voor ons weekendje weg (vrijdagochtend-zondagavond), een accomodatie waarbij de stal aansluit bij de slaapplek (dus geen hotel oid 5 km verderop)
Het liefst ongeveer 1 tot 1,5 uur rijden vanaf Schiedam, dus richting Brabant of Veluwe is een optie.
Belangrijker is dat we zo het bos in kunnen rijden, we willen liever niet langs een (drukke)weg om bij het bos of de stal te komen.
Ik weet dat er veel links te vinden zijn op Bokt, maar onze bovenstaande 'eis' is toch meer een persoonlijke ervaring.

Alvast bedankt voor jullie meedenken!!

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 18:50

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 07:31

Kom ik weer met mijn Camping Boszicht :D
Tja, het is nou eenmaal een heerlijke accomodatie.
Weides en stallen zijn aanwezig op de camping zelf.
Je kunt met je eigen tent komen of daar een blokhut, caravan of boerderij huren.
Je moet een klein stukje langs de weg (echt een klein stukje je kunt het vanaf de camping helemaal zien), maar dit is geen extreem drukke weg (ik kom er nu 4 jaar en we zijn 1x gepasseerd door groot verkeer. Wat overigens netjes stopte en verder heb ik er met mijn niet verkeersmakke paard altijd rustig langs kunnen lopen). Aan het eind van de straat rij je zo de bossen in waar de mogelijkheden oneindig zijn. Ik vind het een echte aanrader, ook omdat de camping zulke fijne eigenaren heeft.
Volgende week zaterdag ga ik ook weer, voor het eerst 2 weken en ik kijk er echt naar uit :D

Mootje

Re: Accomodatie gezocht, weekend 1 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 07:38

Bij Dop heets del (http://www.ponykampen.com/) in Stroe kan je een blokhut huren. Stallen, weide en paddock zijn ook aanwezig. Aan de achterkant van het terrein rijd je zo de ruiterpaden van de Veluwetrail op. Je hoeft niet langs een weg.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 07:39