Wat leuk! Misschien ook wel iets voor mij! Kan ik eindelijk eens in dat gebied rijden. Is niet ver bij mij vandaan en wilde er altijd al eens rijden, maar het kwam er nooit van. Zal eens kijken of ik een maatje kan vinden.
Zijn er ook bokkers die al eens aan zón rit hebben meegedaan? Rij je die 25 km non stop door of is er ergens een pauze? Heb ook wat over lunch gelezen namelijk.
Ik heb tot nu toe 2x een Enjoy the Ride rit meegereden. De paasrit in Ermelo en de rododendronrit in Lunteren.
Bij de eerste stond overal routepijlen en werd je geholpen met oversteken en hekken en dergelijke.
Bij de tweede kregen we een kaart en routebeschrijving in de handen gedrukt en mochten we zelf aan de gang.
Bij beide ritten was de lunch voortreffelijk! Beide keren was de lunch halverwege gepland en in Lunteren waren halsters, aanbindmogelijkheden, hooi en water voor de paarden aanwezig (en broodjes zalm en aardbeien voor de ruiters :p )
De Lunteren rit was wel nog wat langer, ergens in de 30km geloof ik en dat was net iets te veel voor mijn 4 jarige (die noodgedwongen mee moest omdat mijn andere paard kreupel stond).
Deze was even langs me heen gegaaan, maar ik heb eigenlijk best zin om mee te rijden. Even kijken of ik een maatje kan weten te strikken.
blizzart
Geplaatst: 16-07-10 15:21
ik wil wel mee doen maar hoe moet ik er komen lijk me erg leuk om mee te doen wie doet er nog mee in de omgeving beesd
Laatst bijgewerkt door blizzart op 16-07-10 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 16-07-10 15:24
blizzart schreef:
ik wil wel mee doen maar hoe moet ik er komen lijk me erg leuk om mee te doen
hé Sabin! ja he inderdaad. ik weet het nog niet helemaal zeker, maar hoooooooooooop het wel! Wie gaan er nog meer van stal?
Sparky10
Geplaatst: 29-07-10 21:04
ola ook wij zijn weer van de partij dit keer met 3 . vorige rit was 26 juni in bennekom ook wel erg leuk , de pauze was ff een krentenbolletje kanen en paardje wat drinken en gaan , ik denk dit keer voor de 15 want het de 29e nog springwedstrijd
*ff offtopic. stal wennekers dacht al waar ken ik het van er is een maand iemand van die stal bij ons wezen staan maar had teveel heimwee. anneke met Alert
friesiszwart
Is het mogelijk meer informatie over deze rit op de site te zetten? Zoals hoe lang de rit is (meerdere afstanden), kosten, vertrekpunt (is er voldoende parkeergelegenheid) etc etc.