Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En vervolgens ook niet even hun excuses aanbieden, terwijl de hond daar niet eens los mocht. 
Leuk he!vinurr schreef:Inderdaad, wat ook ontzettend fijn is: Een stuk ruiterpad waar ik meestal galoppeer met een bocht erin, ga je in galop de bocht om loopt daar een heel gezin incl. kleine kinderen voor je voeten. Op de noodrem, vervolgens die mensen adviseren om op een ander pad te gaan lopen 5 meter verderop omdat dit heel erg gevaarlijk is vooral met die kleine kinderen erbij. En dan.. krijg je een grote bek terug.
)
whahaha Citaat:Ruiterpaden zijn met een bordje aangegeven en alleen toegankelijk voor bereden paarden. Fietsen of wandelen is er verboden om zo een optimale veiligheid voor mens en dier te creëren. Er bestaan zowel smalle als brede ruiterpaden. Op brede ruiterpaden is mennen soms ook toegestaan.
Pinkey schreef:ik moest het even opzoeken want ik kon me niet voorstellen dat er wandelaars zijn toegestaan op het ruiterpad
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/RuiterpadCitaat:Ruiterpaden zijn met een bordje aangegeven en alleen toegankelijk voor bereden paarden. Fietsen of wandelen is er verboden om zo een optimale veiligheid voor mens en dier te creëren. Er bestaan zowel smalle als brede ruiterpaden. Op brede ruiterpaden is mennen soms ook toegestaan.
Pinkey schreef:ik moest het even opzoeken want ik kon me niet voorstellen dat er wandelaars zijn toegestaan op het ruiterpad
zie http://nl.wikipedia.org/wiki/RuiterpadCitaat:Ruiterpaden zijn met een bordje aangegeven en alleen toegankelijk voor bereden paarden. Fietsen of wandelen is er verboden om zo een optimale veiligheid voor mens en dier te creëren. Er bestaan zowel smalle als brede ruiterpaden. Op brede ruiterpaden is mennen soms ook toegestaan.
lijkt me meer een probleem.. van de opvoeding van de hond.. dan mij een beetje de schuld gaan geven...
en vaak vinden ze de ruiterpaden te smal denk ik (en er staan duidelijke borden bij) dus hier zul je nooit een hond met zijn baasje (of gewoon wandelaars) op het ruiterpaden komen