We willen graag met een groep meiden en onze pony's 'n lang weekend door brengen in de bossen van bergen op zoom, welke accommodatie bied onderdak voor zowel onze pony's als ons zelf? Bij voorkeur in juni Ik heb al contact gehad met manege Molenzicht, maar zij hadden in die maand helaas geen plaats
EllyC
Geplaatst: 09-04-10 18:21
Familyland in Hoogerheide heeft bungalows, trekkerhutten en een stal of 6, je rijst zo het bos in vanaf de camping.
o, dat is jammer, maar aan de overkant van de weg zit een pensionstal maar heb geen idee hoe die heet (Bij de rotonde, pannenkoekenrestaurant).
Ik heb ooit via Kvk (volgens mij was het bergen op zoom of 's hertogenbosch) een trektocht gemaakt van Essen richting Tilburg) Ik zal eens kijken of ik die adressen nog kan vinden.
Daantjee12
Geplaatst: 09-04-10 19:55
De boskeelen is ook leuk! In Ossendrecht. Een boerencamping. Een weggetje over en je zit in het bos. Je kunt hun ook een mailtje sturen! Er staan huur-caravans. Eeder heeft ook iemand zijn paarden meegenomen, die mochten in de wei .
Daantjee12
Geplaatst: 09-04-10 19:56
jury schreef:
o, dat is jammer, maar aan de overkant van de weg zit een pensionstal maar heb geen idee hoe die heet (Bij de rotonde, pannenkoekenrestaurant). .