Hoi, ik en een vriendin zijn op zoek naar een natural horsemanship kamp. We hebben al via internet gezocht, maar alles wat we vonden was zonder overnachting.. Weet iemand misschien een kamp waar ze veel doen met Nh? Groetjes
Oow dat lijkt me ook wel wat NH is echt super,, je krijgt er zo'n goeie band mee met je paard.
Stara
Geplaatst: 01-02-10 00:55
Kijk ns op www.stichtingpaardenmetplezier.com zij organiseren leuke dagen waar je nog wat leert over grondwerk, bitloos rijden, rijden met de neckrope en ook prachtige buitenritten kunt maken. Echt de moeite waard! Ze zitten op een schitterende plek, net over de grens bij Hardenberg, in Duitsland
Silence
Ik ga in mei met Silence naar een ranch in Belgie. www.27ranch.be Daar kun je een leervakantie boeken die je helemaal na wens kunt invullen. Ook helemaal gericht op NH. Wordt onze 1e keer daar, dus kan nog geen ervaringen geven maar ik kijk er wel enorm naar uit. Helemaal naar je eigen smaak en zeer betaalbaar.
djoni ik lees dat het daar van 6 tot 16 jaar is...die ben ik al voorbij
Avonturier
Geplaatst: 25-02-10 01:11
Je kunt ook gewoon een driedaagse training boeken, is ook erg leerzaam
siskeh
Geplaatst: 26-02-10 09:28
p_ponypaard schreef:
djoni ik lees dat het daar van 6 tot 16 jaar is...die ben ik al voorbij
Vorig jaar was er aan het eind van de vakantie ook nog een kampweek voor "grote" mensen, misschien is die er dit jaar ook wel!
Oww equixantos is echt een aanrader ik weet alleen niet of er uberhaupt nog plek is. Ze willen de groepen niet te groot maken, en veel ponykampers van vorig jaar komen weer, dus tja..
Ik organiseer deze zomer een aantal kampen in Enschede: [EA-CO] Natural Horsemanship zomerkampen in Enschede Voor verschillende nivo's van ervaring met NH. Gemiddelde leeftijd van de deelnemers is ongeveer 23 jaar.
bordercollie
Geplaatst: 14-03-10 22:50
dit lijkt me ook super, ik wil dit ook allemaal gaan doen met mijn knol..
Equixantos.com in Drenthe Heb net 3 dagen basiscursus gedaan, super veel geleerd en hele fijne mensen. Je kunt overnachten in appartement in de boerderij.
www.manege-gerner.nl Niet volledig gericht op NH maar het gaat wel die richting op. Het rijden is gericht om als team samen te werken en te luisteren naar je paard enzo. Ook schriktraining, freestyle en masseren staan op het programma.
spiritajax
Geplaatst: 16-09-13 19:21
bij de poedertoren in België, daar gaan ik en mijn moeder waarschijnlijk ook een keer!