Ik ga hoogstwaarschijnlijk 11-07 t/m 16-07 naar De Treekhoeve Gevorderde SGW kamp.
Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, zouden jullie dat met mij willen delen?
En gaat er iemand toevallig ook die week of een andere week?
Groetjes !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ouders mogen komen kijken en je hebt echt een idee wat een SGW wedstrijd in houdt enz. Dat was wel leuk. Yesorno schreef:Ik ben er 2/3 jaar geleden geweest.
Ik raad het je niet echt aan eerlijk gezegd. Het rijden was op zich wel leuk, maar de paarden en pony's kennen alles al en er is weinig 'spannends' aan. De buitenrit was toen erg ongecontroleerd gegaan; keihard in galop met zo'n 30/40 paarden achter elkaar, er waren er 3 door het prikkeldraad gegaan en er waren 2 ruiters afgevallen. Het eten was erg slecht, vaak ging ik met vriendinnen nog even naar de automaat om een snicker te halen ofzo want je kreeg erg weinig; er was echt een regel op=op. En het slapen is in tenten, dat maakt weinig uit,.. maar dat was ook niet mijn favoriete ding
Het enige wat ik wel leuk vond, is het wedstrijdje op de laatste dagOuders mogen komen kijken en je hebt echt een idee wat een SGW wedstrijd in houdt enz. Dat was wel leuk.

)
. Maar ik ga dit jaar met een vriendin en die heeft geen eigen paard, dus dan gaan we dit maar doen
.