Dit jaar willen ik en mijn familie weer op ruitervakantie (geen ponykamp). Vorig jaar zijn wij op Taltos Tanya geweest in Hongarije Dit beviel super dus dit jaar zoeken we weer zoiets.
Graag wil ik weten welke aan te raden zijn en welke niet (denk aan onaardig personeel slecht verzorgde paard enz.)
Zelf rijd ik redelijk goed, Maar mijn famillie (zusje en vader) niet zo heel goed. Dus een trektoch is niets voor ons. Mijn zusje heeft 2 jaar gereden en beheerst alle gangen en kan ook een sprongetje maken. Mijn vader rijd nu 3 jaar en beheerst ook alle gangen.
Wat wij zoeken is:
Een mooie omgeving, we willen namelijk vooral buitenrijden
Goed verzorgde paarden (dat was iets waar ik vorig jaar heeel bang voor was maar het viel reuze mee
)Goede accommodatie, Liefst als het een warm land is iets met een zwembad erbij.
Goed betaalbaar.
Het land maakt mij niet heel veel uit zolang het geen Nederland of België is. Het hoeft ook zeker niet persé een warm land te zijn.
En in de zomervakantie
Dus als iemand ervaring heeft met een vakantie die aan onze "eisen" voldoet ben ik erg benieuwd!!
Alvast bedankt.
Groetjes Nina
Door heel GB kun je goed rijden, maar Ierland moet je ook zeker niet vergeten!! Probeer eens in Kerry; bij Killarney in de buurt zat een soort van manege (?) die heel veel tochten organiseerde op ieder gewenst niveau en gewenste lengte
Ieren zijn verder echt super toffe mensen en bedenk goed: ook erg trots op hun paardjes