Mijn idee is om de eerste dag vanaf stal richting de bossen in Hilversum/Soest te gaan en van daaruit elke dag weer een klein beetje verder en zo een rondje maken.
Nu wil ik graag weten waar ik allemaal aan moet denken.
Ik ga niet briljant veel kilometers maken per dag, want Dhari is nog jong en dus zal er veel gestapt worden, en wellicht nog meer gelopen door mij

Het gaat mij puur om de ervaring voor hem en het lekker ontspannen met je paard weg zijn.
Mijn idee is om iig de eerste nacht een plek te reserveren, en verder maar te kijken waar ik strand, er moet een paard en een hond mee, kamperen doe ik wel in een tentje.
Zadeltassen kan ik lenen, ik kan zo wel een beetje bedenken wat ik onderweg allemaal nodig zal hebben, het gaat mij meer om de praktische dingen mbt vergunningen om ergens te mogen rijden, kampeerplekken, dingen om te doen of absoluut te laten...
Nu ja, ik zou zeggen: schiet maar raak.
En weet iemand een goede kaart van de omgeving Soest/Driebergen etc...??
Ik hoor het graag.

) om spullen te brengen/ruilen dan dat je halverwege moet stoppen omdat je pony toch problemen heeft met de wijze waarop ie bepakt is.
want wil die aanschaffen voor de volgende lááánge trip. Als iemand die vindt... GRAAG! 
In ieder geval een béétje. We gaan vanmiddag een statiefoto maken voor de Proteccion Civil.