Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Als er nog meer mensen zijn die vrienden willen worden: Jolijn G. in Endomondo.
) volgens mij is dat iets waar je in Nederland alleen maar van kunt dromen 
En het is er sowieso veel leuker dan hier.. melody7 schreef:Dat is een mooie!
Zijn die Kraemer's erg veel groter met de ruiterwinkels in Nederland? Ik heb wat vriendinnen in Oostenrijk met paarden en die komen altijd met mega ladingen thuis, (Hindernis setjes zelfs) volgens mij is dat iets waar je in Nederland alleen maar van kunt dromen
Ik vind het echt zo gaaf dat je in Oostenrijk woont, daar kun je zoveel leuker rijden dan hier!En het is er sowieso veel leuker dan hier..
Helaas zijn daar door heel veel sneeuw in een keer afgelopen winter gigantisch veel bomen omgeknakt dus wat we vroeger reden kon niet meer (ofja, we hebben het wel gereden maar je reed over het randje van het ravijn hupsend over omgevallen bomen dus dat was niet echt ideaal
) maar alsnog was het heel leuk 
Heel hun 'levensverzekering' is eraan.. Die complete berg is van hun, als ze ooit in de problemen zouden komen konden ze de bomen kappen en verkopen omdat het oud hout was ofzoiets, 3 kwart is nu kapot en waardeloos...
Maar gelukkig krijg je er een geweldig landschap voor terug
melody7 schreef:Liggen bij jullie ook zoveel bomen om dan?
Maar het is wel heel mooi om te zien als alle bergen wit zijn! Een keer toen we er waren lag er in mei nog sneeuw, toen was het 30 graden dus hard aan het smelten maar het was wel heel mooi