We willen een meeting houden met een aantal bokkers en we willen gaan buitenrijden nu zijn we al een tijd op zoek naar de juiste stal, waar je paarden kan huren zonder begeleiding. nu lijkt van alle maneges en stallen die we gevonden hebben deze ons het leukst:
maar nu waren we benieuwd naar ervaringen van deze manege.
Ik heb hier intotaal denk ik 4 jaar gereden (kreeg toen verzorgpaarden, moest kiezen tussen priveles of op de manege blijven rijden. Toch voor priveles gekozen) Maar ik heb het altijd naar mijn zin gehad! De bosritten zijn daar prachtig!! En de mensen super aardig! Vond het altijd leuk en gezellig om daar te rijden!
Als jullie nog iemand zoeken die ook mee wil
Rennie89
Geplaatst: 06-10-10 19:24
oeh thnx voor de ervaringen (ik ga ook mee met buitenrit) hihi denk dat dit um dus word he Lisa? JodieR wat mij betreft wel, iemand die de omgeving kent en meer gezelligheid is altijd leuk haha maar wie ben ik om dat je bepalen
Ik wil niet vervelend zijn, want t zou natuurlijk leuk zijn als Jodie mee zou kunnen. Maar met begeleiding kost geen cent extra. Dus dat zou me dan een betere optie lijken.
(nogmaals niet om vervelend naar jou te doen jodie)
begeleiding is toch héél wat anders dan iemand die mee gaat en de weg kent. de begeleiding bepaald hoe en wat wij willen graag wat onafhankelijker zijn.
Er zijn trouwens weinig echte paarden. Veel D/E pony's
En als t goed is is mijn grote favoriet van de andere manege van de zelfde eigenaar (daar heb ik gewerkt van de zomer) er nu ook. En geweldig lieve brave schwarzwalder
en hoeveel paarden hebben ze nou daar staan die beschikbaar zijn hiervoor ? want zie er 7 op de site staan
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-10 19:49
Nou zo te horen klinkt het als een erg leuke stal! dat je het water in mag is ook heel leuk! moet het alleen wel een beetje mooi weer zijn denk ik haha
x_Anne_x
Geplaatst: 06-10-10 19:54
Zijn er veel meer dan op de site, sommige zijn ook weer weg. Site is helaas niet helemaal up to date.
Maar er zijn er zeker 11 waar je een volwassene op kunt zetten (even snel geteld)
Ik denk dat de 5 jarige kwpn ruin er nu ook weer staat (staat in de zomer op een andere manege) leuk beest. Ik had er nooit een echte klik mee, maar opzich erg fijn dier. Kan wel eens een bok geven.
En één epony is ook ongeveer zo oud volgens mij. (Maar het kan zijn dat deze nog op t land staat) De rest is allemaal wat ouder.
Ooooh okej Dus het zijn allemaal erg fijne paarden, goed in de hand, goed te sturen, fijn voor een buitenrit en een prachtige omgeving? krijg je ook een plattegrond met ruiterpaden mee?
x_Anne_x
Geplaatst: 06-10-10 21:37
Ja zeker weten Paarden worden ook echt uitgezocht op dat ze buiten braaf zijn. Zijn ze dat niet staan ze ook niet lang op de manege
Plattegrond krijg je denk ik niet mee. Komt helaas nooit heel terug. Kan zijn dat er toevallig nog één ligt maar dat is als je geluk hebt Maar bij de vvv (tegen over het station) zijn ze te koop voor 2 euro