Wat neem je mee op een lange(re) trektocht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Adrian

Berichten: 330
Geregistreerd: 22-06-05

Re: Wat neem je mee op een lange(re) trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 21:51


Real friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget !!



Adrian

Berichten: 330
Geregistreerd: 22-06-05

Re: Wat neem je mee op een lange(re) trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:40

hoi,

Ik denk dat het voor iedereen verschilt wat je mee wilt nemen en mee kan nemen. Weinigen maken zo'n lange reis. Reis je met een pakpaard, dan kan je veel meenemen en reis je solo en geheel self-supporting, dan wordt het schipperen met je bagage. Reis je van het ene naar het volgende gereserveerde onderkomen, dan scheelt dat enorm in de bagage. Volgens mij zijn jullie goed bezig Jazzit. Gewoon ervaringen opdoen. Je merkt dan vanzelf wat overtollig is en wat juist niet. Zo heb ik gedurende 2 weken een graastouw/piketlijn overbodig meegesleept maar kwam droge handdoeken te kort. Het gezegde; Alles wat je thuis laat is mooi meegenomen Haha! gaat niet altijd op. Zorg in ieder geval, dat het totale belastingsgewicht, ruim onder de 20% van het gewicht van je paard blijft. Veel suc6. Hg A3.

@ ikke
Ik ben ook lid van de NVVR, maar ik kon en kan niets vinden op de site over paklijsten en ervaringen van mensen die het ECHT weten. Zoeken met de woorden: bepakking, paklijst, zadeltassen, paktassen, reis, trektocht, levert niets op. Waar kan ik de door jou bedoelde informatie lezen dan?

Real friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget !!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 1 bezoeker