Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zijn niet moeilijk op conditie te krijgen, zijn trouwe honden met een heel aanhankelijk doch zefstandig karakter, zijn heel breed wat je ermee kunt doen, is ook 1 van de vier honden die in nederland (legaal) een kar mogen trekken. 
.xFrieske schreef:Volgens mij kan dan elke hond in principe naar buiten whaha, beetje domme topic achteraf
Antheman schreef:Al neem je je chiwawa mee
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6O4HTVQW.jpg

) 
beautylover1 schreef:mijn hond een bordercollie x duitse herder kan gewoon mee op een buiten rit van 3 uur over het strand en dan is hij eigenlijk nog niet moe, maar dan moet je rekening houden dat ik per dag 2 uur wandel en 1 uur fiets en dan heb ik ook gewoon mijn school nog erbij. als je gewoon een hond zoekt die je mee wilt hebben om te rijden 1 keer in de week ofzo, en je werkt 8 uur per dag. je moet mischien even wat meer informatie geven over je levenstijl dan kunnen we wel zien welk ras nou bij jou past.
iig, ik zit heel lang op school zown 4 dagen tot half 5 of 4 uur. en dan heb ik de vrijdag en het weekend vrij.