Garmin : eTrex H GPS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evelyne79

Garmin : eTrex H GPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 21:11

ik heb voor de buitenritten/ dagtochten die ik te paard wil maken een gps op het oog.
nou is mijn oog gevallen op de Garmin Etrex H
Afbeelding

zijn hier ervaringen mee?
zowel positief als negatief.

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:19

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik juist ben is dit eentje waar je geen geheugenkaartjes in kan steken waarop je extra kaarten kan zetten (kan je op deze eigenlijk wel kaarten zetten?)
Ikzelf heb een Garmin Legend HCX en daar ben ik heel tevreden van, maar Garmin heeft ook nieuwere toestellen die mijn voorkeur zouden wegdragen.

Ik ben persoonlijk van mening dat je beter net iets meer kunt investeren in een GPS waar je kaarten op kan inladen en dan een topokaart kopen erbij. Het is een grotere investering, maar kom je echt wel ver mee! Vooral ook als je op 'vreemd' terrein wil gaan rijden.
En als je dan nog investeert in een wegenkaart ook, kan je hem ook in de auto gebruiken, indien nodig, maar dat is natuurlijk maar een extra optie die de hogere kostprijs eventueel een beetje kan 'opvangen'...

saskiaojan

Re: Garmin : eTrex H GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:22

Ik ga even volgen hier,
heb gister een rit gereden met iemand van de knhs die routes gaat digitaliseren en vind het een zeer handige gadget.....

Dus als ik het goed begrijp heb je er waar je kaarten in kan laden, maar ook zonder. Hoe werkt die gps dan waar je geen kaarten in kan laden....
Ben echt een leek hierin.

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:27