Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pony heeft geen ijzers.
naar buiten durf ik nu echt niet met die van mij, die vind het zo leuk en word dan lekker enthousiast op een gegeven moment dus dat wordt niks met de sneeuw en gladheid
met paarden kan je inderdaad weinig met dit weer Nell_ schreef:Ik rijd niet buiten met sneeuw. Gewoon omdat het daar vaak veel te glad is.
Maar in de bak ga ik gerust even wat rondjes stappen in de sneeuwPony heeft geen ijzers.

Erpel schreef:Die van mij eigenlijk ook. Overdag staat ie wel gewoon in de wei (van 7 tot 6 ongeveer) en dan gaat ie naar binnen. Ik heb geen bak en moet echt over de straat om in een bak te komen. Ik vind het doodeng, omdat ik achteraf woon en er nergens gestrooid is.Die van mij hebben al 3 weken sneeuwvrijZe staan wel gewoon lekker dag en nacht buiten, dus dat scheelt
ik moet er niet aan denken! Dus dan maar ff een tijd niet rijden (kom ik ook weer eens aan andere dingen toe). Uiteraard wordt er wel veel gepoetst en geknuffeld!