Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Beste heer/mevrouw,
Wij, de vele tienduizenden ruitersportliefhebbers in Nederland, vragen ons massaal iet af: vanwaar de geringe televisiebeelden van de paardensport, en dan op dit moment vooral van de World Equestrian Games in Aken?
De meest onbekende sporten zonder Nederlandse deelnemers worden wél uitgezonden, maar onze eigen trots Anky van Grunsven en de andere Nederlandse topruiters worden afgescheept met een minuscule samenvatting van 2 minuten.
De paardensportliefhebbers moeten ontzettend veel moeite doen om tóch nog enkele beelden mee te krijgen van het spektakel in Aken, wat trouwens compleet uitverkocht is. Dat mag toch wel enigzins aangeven hoe groot de belangstelling is geloof ik?
De dressuurtop moet het stellen met een bijeenraping van beelden (wat hooguit 2 minuten duurt), en het is natuurlijk duidelijk dat er naast de dressuur niet veel meer uitgezonden zal worden, want aan o.a. de springtak wordt ook nagenoeg geen aandacht besteed.
Wij willen u dan ook vragen of er niet eens wat meer paardensport uitgezonden kan worden, zodat ook wij met goed beeld en geluid kunnen volgen hoe onze Nederlandse top het er vanaf brengt. Want ik kan u verzekeren, er zijn ontzéttend veel paardensportliefhebbers die zich vreselijk ergeren aan het feit dat wij nagenoeg overgeslagen worden.
Met vriendelijke groet,
Namens alle paardensportliefhebbers,
Tessa Boddy
MissVicky schreef:lijkt me een goed idee ja
tesss schreef:Yvonniej![]()
Was je daar veel tijd aan kwijt?