2 minuten paardensport dat is toch te gek voor woorden.
Vind jij dat ook stuur dan een mail naar onderstaand adres.
Misschien heeft het nut

'Niet geschoten is altijd mis' immers...
publieksreacties@rtv.nos.nl
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Geachte Heer/Mevrouw,
Via deze mail wil ik u vragen waarom er op de Nederlandse tv niet meer aandacht wordt besteed aan deze tak van sport. Er zijn ondertussen in Nederland meer dan 600.000 mensen die deze sport tenminste 1x per week beoefenen. Dit lijkt me een grote doelgroep die momenteel ver beneden de maat wordt bedient in het aanbod van paardensport op TV.
Misschien is het u ontgaan maar er hebben drie nederlanders deelgenomen aan de finale Kür in Aken. Het lijkt me toch dat we wel zo chauvinistisch mogen zijn om te verwachten dat u alle deelnemers in een finale van een wereldkampioenschap volledig kunt laten zien.
Met vriendelijk groet,
Anne_GTI schreef:Zal ik de mijne even als voorbeeld erin zetten? Die's best netjes...Citaat:Geachte Heer/Mevrouw,
Via deze mail wil ik u vragen waarom er op de Nederlandse tv niet meer aandacht wordt besteed aan deze tak van sport. Er zijn ondertussen in Nederland meer dan 600.000 mensen die deze sport tenminste 1x per week beoefenen. Dit lijkt me een grote doelgroep die momenteel ver beneden de maat wordt bedient in het aanbod van paardensport op TV.
Misschien is het u ontgaan maar er hebben drie nederlanders deelgenomen aan de finale Kür in Aken. Het lijkt me toch dat we wel zo chauvinistisch mogen zijn om te verwachten dat u alle deelnemers in een finale van een wereldkampioenschap volledig kunt laten zien.
Met vriendelijk groet,
TisUnique schreef:Als je er dan wordt bediend met een d van maakt is het helemaal af..............
kraal schreef:Heb er vanaf al onze (vriend, ikzelf, ouders) mailadressen gestuurd.
daantjuhhh schreef:Geachte meneer, mevrouw.
Ik ben zeer teleur gesteld in de uitzending van vanavond!
Ik en nog veel meer nederlanders balen al een tijd van het knipwerk in de paardensport.
Niet alleen in de dressuur maar tevens ook vaak in het springen.
Waar we vaak alleen een paar barrage's te zien krijgen.
Om een beeld te krijgen van de prestatie's van onze ruiters moeten we ook echt het niveau van de andere deelnemers kunnen zien zowel in het dressuur als in het springen.
En zeg nou zelf het is wel een wereld kampioenschap die door een Nederlandse gewonnen word!!
Het is een groots evenement, met een stadion van 45.000 personen tot de nok gevuld!
Dat moet genoeg zeggen
Ik hoop spoedig op een reactie terug!
Met vriendelijke groet, Danielle, Jan, Henriette en Michel Marsman
Toch maar ff vandaag gestuurd
Wuis schreef:Ik heb het ook gestuurd. Volgens mij hebben we dit allemaal bij e olmpische spelen ook al gedaan, zonder resultaat helaas.