Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Af en toe moet ze de mest uitrijden op het land, dat is super zwaar maar dat doet ze fantastisch
Verder staan die van mij 's winters wel s'nachts binnen. Verder altijd buiten. pluklief schreef:En laten jullie je ijslander het hele jaar door buiten in de wei? Of gaan ze 's winters naar binnen?

.

Yinari schreef:Gaaf zeg! Ga je particulier of van een fokker kopen?

pluklief schreef:Yinari schreef:Gaaf zeg! Ga je particulier of van een fokker kopen?
We gaan maandag en zaterdag bij een particulier kijken, en daarna gaan we nog bij fokkers kijken.

rakni schreef:mijn ijslander staat ook voor de wagen, gaat prima! We hebben hem zelf beleerd, geen enkel probleem.
Verder vind ik zonder zadel ijslanders lekker rijden.
Kijk eens op http://www.ijslanderforum.nl heel gezellig daar!
oja, ik heb het wagentje waar reynir vroeger voor liep, hij doet het nog prima henni!
mijn paard staat 7 maanden per jaar buiten, in de winter 's nachts op stal en overdag hele dag op de paddock.

) Dat ging hartstikke super! Maar hij is nergens bang van dus dat scheelt, en draaft wel makkelijk uit zichzelf, dus het was geen probleem hem in draf te houden.