Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mimi1973 schreef:Hoi Maartje,
Bedankt voor je antwoord, ik heb inmiddels een bosrit gemaakt bij Stal Foxan, erg leuk vond ik! Maar het is toch net te ver weg voor een wekelijkse les. Ik vond nog iemand in Bussum, maar ze heeft helaas nog niet gereageerd. In ieder geval houd ik mijn ogen en oren open en hopelijk zal er een keer een mogelijkheid zijn hier in de buurt, tot die tijd blijf ik bij de manege rijden op 'gewone' paarden.
Groet,
Annemarie
(ik zag dat ik mijn naam verkeerd had geschreven)
P.s.: In oktober ga ik naar Vlieland om daar de Posthuysrit te maken bij Stal Edda
_Skess_ schreef:Stal Foxan vind ik absoluut geen aanrader, heb er zelf meer dan 2 jaar gewerkt en weet hoe het daar achter de schermen eraan toe gaat...
In Almere zit helaas geen IJslanderstal. In Friesland zit nog fra Musarindill. Erg leuk, geweldige paarden lopen lekker buiten en het is de wei uit en je bent in het bos.
Echt een aanrader als je een geweldige bosrit wilt maken van 2 uur!
Mimi1973 schreef:OT: That would be me. Ik heb je foutmelding niet ontvangen. Wat is je gebruikersnaam op het ijslanderforum? Dan kan ik uitzoeken wat er mis gaat en het - als het ff meezit - nog wel herstellen ook. Stuur me maar even een PM.Op het IJslander forum had ik me aangemeld, maar toen ik een bericht wilde plaatsen kreeg ik een foutmelding, die ik overigens naar de beheerder had gestuurd, maar geen reactie opgekregen.