IJslander manege Zuid-Holland?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

IJslander manege Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 17:01

Mijn moeder wil graag samen met mij een buitenrit maken en ze wil heel graag een keer een IJslander proberen. Weten jullie een leuke manege in Zuid-Holland die buitenritten met IJslanders organiseert? Lachen

Quarterh0rse

Re: IJslander manege Zuid-Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:03

Volgens mij zit dr zoiets in de omgeving van nieuwerkerk/krimpen aan den ijssel zoiets. Ze hebben ook een website maar kan deze helaas niet zo gauw voor je vinden

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:06

Bakari's is dat Ja
Maar daar kun je geen buitenritten maken volgens mij
Ik zal eens kijken of ik de site voor je kan vinden, anders kan ik je wel in contact brengen met iemand die daar met haar IJslander staat.

Edit: Ik kan zo gauw ook geen site voor je vinden, maar je kan Rodi op bokt wel even een PB sturen Lachen
Laatst bijgewerkt door Shaar op 29-10-06 20:18, in het totaal 2 keer bewerkt

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:17

Sooff schreef:
Mijn moeder wil graag samen met mij een buitenrit maken en ze wil heel graag een keer een IJslander proberen. Weten jullie een leuke manege in Zuid-Holland die buitenritten met IJslanders organiseert? Lachen

in vlaardingen( zuidbuurt dacht ik ) zit ook een ijslander stal. Maar volgens mij kan je daar ook geen paarden hure. Probeer t eens op een ijslander forum... misschien daar meer succes.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:19

In Zwartewaal zit ook een stal waar ze buitenritten met ijslanders organiseren. Is een kleine stal met een toltbaan, kan je moeder het eventueel eerst in de baan proberen.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:21

De website van Bakari in Krimpen is www.bakari.nl
Ik geloof ook niet dat je hier buitenritten kan maken maar je kan wel les krijgen op een ijslander als ik het goed heb!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:23

remi schreef:
In Zwartewaal zit ook een stal waar ze buitenritten met ijslanders organiseren. Is een kleine stal met een toltbaan, kan je moeder het eventueel eerst in de baan proberen.

Heb je hier ook een adres of mail adres van?

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 21:26

Mijn moeder heeft jaren niet gereden dus we willen wel graag onder begeleiding.. Nagelbijten / Gniffelen

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 00:00

imaudy schreef:
remi schreef:

Heb je hier ook een adres of mail adres van?

http://www.strandlengja.tk/

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 11:44

sandr0 schreef:
Sooff schreef:

in vlaardingen( zuidbuurt dacht ik ) zit ook een ijslander stal. Maar volgens mij kan je daar ook geen paarden hure. Probeer t eens op een ijslander forum... misschien daar meer succes.

Op de Zuidbuurt zit naar mijn weten geen ijslanderstal hoor...

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:12

Bij Bakari is het wel mogelijk om een buitenrit te maken. Wel wordt eerst gekeken op de ovaalbaan hoe je niveau van rijden is. Op dat moment wordt er gegeken of het verantwoord is om naar buiten te gaan of niet. Voor meer informatie kan je altijd een mailtje sturen naar info@bakari.nl of kijk eens op de site www.bakari.nl