Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sooff schreef:Mijn moeder wil graag samen met mij een buitenrit maken en ze wil heel graag een keer een IJslander proberen. Weten jullie een leuke manege in Zuid-Holland die buitenritten met IJslanders organiseert?
remi schreef:In Zwartewaal zit ook een stal waar ze buitenritten met ijslanders organiseren. Is een kleine stal met een toltbaan, kan je moeder het eventueel eerst in de baan proberen.
imaudy schreef:remi schreef:In Zwartewaal zit ook een stal waar ze buitenritten met ijslanders organiseren. Is een kleine stal met een toltbaan, kan je moeder het eventueel eerst in de baan proberen.
Heb je hier ook een adres of mail adres van?
sandr0 schreef:Sooff schreef:Mijn moeder wil graag samen met mij een buitenrit maken en ze wil heel graag een keer een IJslander proberen. Weten jullie een leuke manege in Zuid-Holland die buitenritten met IJslanders organiseert?
in vlaardingen( zuidbuurt dacht ik ) zit ook een ijslander stal. Maar volgens mij kan je daar ook geen paarden hure. Probeer t eens op een ijslander forum... misschien daar meer succes.