Maar je hebt volgens mij toch voldoende keuzes uit grotere maten zoals tennessee walking horses, grote maat rockies, american saddlebred horses, toltende dravers en (tolt) kruisingen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik ben juist blij dat er voldoende kleiner gangenpaarden (< dan 1.55 cm) rondlopen, want ik ben zelf niet zo lang en ben meer van pony's.
Maar je hebt volgens mij toch voldoende keuzes uit grotere maten zoals tennessee walking horses, grote maat rockies, american saddlebred horses, toltende dravers en (tolt) kruisingen?
Pleasuregaits schreef:Hey Country Girl,
probeer eens de chinese kruiden van Sensipharm: Joint renew plus. Werkt goed bij mijn hond!
Peetje schreef:@troi: je idee is leuk, het wordt zelfs al uitgevoerd. Er is in Duitsland een stoeterij waar ze een hele tijd met töltende dravershengsten gingen fokken. Die hengsten waren vaak niet zulke goede koerspaarden, maar werden dus speciaal ingezet voor het fokken van gangenpaarden.
Nina_rex schreef:Nou, daar zitten/zaten toch wel verdienstelijke koerspaarden bij hoor, First Step (vroeger Doppel Diamant, v. Diamond Way) heeft over de 50.000 verdiend, en de helaas overleden Campo Way (ook v. Diamond Way) over de 35.000. Maar dat is voor hen natuurlijk van weinig belang, het gaat meer om de gangenaanleg, het karakter en het uiterlijk wat ze doorgeven aan nakomelingen.