Een nieuw topic moet ook een nieuwe opening hebben.
Met oude bewoners en nieuwe en gezellige meeklets mensen hihih.
Serada:
Ik heb net de bevestiging van onze vakantie gekregen, ooh heerlijk zeg Spanje, here we come Ik ben die kou nu al zat hoor en dan moet het nog beginnen haha.

Reentjuh:

Heb je al mail terug gehad over de friezenpaardendag?? Had je eigenlijk nog iets gevraagd over bestgaand rijpaard of niet?

Corinatoet:
leuke foto's zeg, wat een leuk stukje daar , die paardjes staan in een paradijsje, en zien er ook super tevreden uit

Esther28:
Hoewel die t ff nodig vond om tijdens het aanspringen in galop dr ff een paar bokken uit te gooien...gek paard....

Snackie:
Marlon had achteraf ook wel zonder sedalin gekund met scheren, die was zo makkelijk in alles

xDaayx:
Dat was idd echt kicke

Jonge_Monte:
Moet even kijken met welke auto ik ga, want mijn kleine is even in de probleempjes
Ik heb verkeerd getankt

Peetorlan:
Dat ik volgens mij maar niet zeker weet het beebje heb gevoelt.

Jackmo:
ja was zeker lekker weer vandaag lekker zonnetje nou ik hoop dat het morge ook wel beetje lekker weer is om een buitenritje te maken

Deborah26:
zijn blonde manen dansen op de adem van de wind..zijn gouden vacht door de goden gegeven is het licht wat mij verblind..

Yustin
Heeeey lieve stalgenootjes van me! wat leuk zeg een eigen topic dat gaat een lekker zooitje worden hier hahaha

Doppie45:
ooit als ik groot ben komt er weer gewoon een giga TINKER...Jippie super ras toch!

Tonke:
Tot horens of tot ziens.
Liefs Tonke.

Zo volgens mij was het zo wel weer.
Als ik iemand vergeten ben sorry daar voor.
Ik hoop dat we weer een gaaf,leuk en vol gein het nieuwe topic in gaan.
Tot ziens
Werd er echt niet vrolijk van, normaal gesproken hoef ik maar een paar minuten te wachten. Het is echt regelmatig dat ze gewoon niet rijden ofzo? En waarom? Geen idee, want andere trams rijden wel gewoon..
mmmmhh....