Voor mijn website -zie onderschrift- zou ik graag van zo veel mogelijk maneges een beoordeling willen plaatsen. Hoe meer, hoe beter (en meerdere van een zelfde manege is ook altijd leuk om te vergelijken). Daarom aan jou de vraag of jij een verslagje zou willen schrijven over je manege. Je bent helemaal vrij om te schrijven wat je wilt. Wel zijn er enkele dingen die ik graag in het verslagje zou willen hebben:
1. hoe de instructeur/instructrice lesgeeft (schreeuwen vs. uitleggen wat je wél moet doen)
2. het niveau van de manegelessen (na vijf jaar les nog steeds op hetzelfde niveau of verbetering)
3. hoe rijden de manegepaarden (hoog niveau of geflipte kamikazepiloten)
4. de faciliteiten die aanwezig zijn (stapmolen, longeerbak, buiten- en/of binnenbakken, weidegang etc.)
5. hoe de manegeklanten zijn (lees: de sfeer)
Het zou helemaal mooi zijn als je ook nog foto's zou hebben, maar dat hoeft uiteraard niet per se.
Eeuwige dank zal uitgaan naar degenen die mij hierbij willen helpen

Stuur jouw verslag naar elsvandenend@hotmail.com . Vergeet niet te vermelden hoe de manege heet en waar hij gevestigd is. Indien je jou naam onder het verslag wilt hebben, moet je dat ook even doorgeven...
Alvast bedankt!