IK wil volgend jaar super graag naar Het Reelaer en dan de jongeren trektocht maken.. ik heb de site al gezien maar ik wil ook graag een indruk van mensen die er al zijn geweest
zouden jullie mij er wat over kunnen vertellen?Kus Denise
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zouden jullie mij er wat over kunnen vertellen?

yupyup schreef:
Er is trouwens een centraal topic dus ik zal anders even temmen

ktink schreef:Ik ben dr kind aan huis
Ik vind het echt top
De sfeer is er super en je doet er meer dan alleen maar rondjes rijden in een bak..
Je rijd 3 dagen een trektocht.. en de rest van de tijd hou je je bezig met o.a. een cross, politietraining, springen, ruiterbewijs oefeningen... enz enz.. En 's avonds heb je nog leuke avondspellen!! Stuur maar een pm voor meer info..
P.S. Het is mischien wel prijzig.. maar je krijgt je geld dubbel en dwars terug
ladypaard schreef:doen!!! is echt super leuk, vond het ook prijzig, maar aangezien dat me laatste zou worden toch gedaan, het was het leukste kamp van alle die ik heb meegemaakt. (zorg wel dat je een opblaasbaar kussentje meeneemt,
ktink schreef:Haha... als je op de trektocht zelf gaat worden alle tassen naar de overnachtingsplekken gebracht.. Alleen dan is er geen plek voor alle kussens van de mensen.. Dus dan is zo'n opblaasbaar kussentje handig...
Maar ik doe het altijd op een trui met een kussensloop erom heen.. lukt ook prima
in tenten ofzo?
Mirthe_ schreef:Ja het is daar super vet!!!! Ja, waar je slaapt op trektocht is wel een douche en wc. Wij sliepen alleen zonder kussen dus sommige hadden daarna wel nek pijn.. Maar ik had het erwel voor over. Het was fantastisch!!!
dus er is wel een badkamer zegmaar ?
Ik vond ook dat ze leuke paarden hadden. Ik heb er nu al weer zin in