Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:20

Nou, hier gaat ie dan Jus.

Hallo allemaal!

Op een dag waren Jus_dOrange en ik heel veel aan het over en weer pb'en met elkaar. Eigenlijk zoveel dat het een soort slow-chat aan het worden was en onze inboxjes raakten aardig overspannen van de vele berichtjes. Toen leek het ons leuk om een eigen topic te beginnen waar we lekker verder konden kletsen. En dus vroegen wij ons meteen af of er (buiten degene die wij al kennen van bokt) nog meer bokkers van Trainingsstal Starnmeer op bokt actief waren. Dus zijn er nog meer Starnmeer westernbokkers aanwezig op bokt? Zoja, laat een leuk berichtje achter en wie weet komt er nog wel een leuk topic uit Ja

Zo nee, klik dan op de 'vorige' knop in je browser en ga weer lekker verder bokken Knipoog

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:37

Eehm tja, dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-09-06 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 20:37

Ohja, ik zal mij even voorstellen:

Ik ben [***] en ik ben 18 jaar, ik rijd nu ongeveer 12 jaar paard. Ruim anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met westernrijden bij Evelien in Starnmeer. Het sprak me meteen heel erg aan en ik rijd nu nog steeds op de donderdagavond met veel plezier. Helaas heb ik geen eigen paard maar de manegepaarden zijn ook echt stuk voor stuk schatten. Het liefst rijd ik op Charming en Pebbles maar helaas is Charming net verkocht, erg jammer maarja niets aan te doen.

Ohja, als je wil kan je je paard ook voorstellen in dit topic! Zet er anders een leuke foto bij van je paard!

Dit ben ik met Charming:
Afbeelding

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:48

Haha goh, je was dus net te laat, m'n pauze was net voorbij... Nagelbijten / Gniffelen

Ik race ff gauw naar huis en dan ga ik 't topic volgooien met Stees en Charm. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:03

Yeah, thuis... Koe

Haha nou goed,

Ik ben dus Suus, ik ben 16, ik rij nu 6 jaar poownie, en sinds 2005 rij ik western bij Trainingsstal Starnmeer in Starnmeer (duh Vork ), ik les voornamelijk op Charm (omdat ik de neiging heb op 'chagrijnige' merries te vallen Lovers ), zoals Beau al zei is die helaas verkocht. Sinds begin dit jaar heb ik m'n eigen beebiewesternpoownie, bij Evelien vandaan. Een hele mooie Quarter jaarling merrie, paps en mams zijn Chex en Maggie. En nu ga ik foto's zoeken... Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:11

Afbeelding
Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

Heb vandaag ook nog wat nieuwe foto's gemaakt maar die moet ik nog van de camera plukken *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:37

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 08:30

Goeiemorgen allemaal (Beau Clown )...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:47

Hahaha goedemorgen Jus Tong uitsteken . Ik ga anders Cassidy, vrolijk en nog wat mensen pb'en om dit topic onder de aandacht te brengen. Wat een gave foto's van Charm zeg! Hahaha Gaaaaaaap! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 10:50

Miss_Montana schreef:
Hahaha goedemorgen Jus Tong uitsteken . Ik ga anders Cassidy, vrolijk en nog wat mensen pb'en om dit topic onder de aandacht te brengen. Wat een gave foto's van Charm zeg! Hahaha Gaaaaaaap! Haha!

Hey Beau, dat werd ook tijd... Haha!

Ik heb vandaag dus 1 uurtje school, mediatheek, dan ga ik dus naar school om te... bokken... Koe Flutschool...

Charm kan heel mooi gapen he... Haha!

We kunnen dit topic ook met z'n tweetjes volkletsen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:01

Hahaha ja! En we gaan door tot de 500 pagina's! Tong uitsteken Ik zit nu op dit moment op school. Zaaai... Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:05

Miss_Montana schreef:
Hahaha ja! En we gaan door tot de 500 pagina's! Tong uitsteken Ik zit nu op dit moment op school. Zaaai... Slapen

500 is makkelijk te doen... Zat ik maar op school nu, moet dus om 1 uur naar school om een uur te computeren en daarna ga ik gelijk door naar Stees. Tong uitsteken Ook lekker nutteloos zo'n dag...

Ik had Eef btw nog wat foto's gemaild van Stees en Charm, kreeg vanochtend een mailtje terug en ze zei dat Charm wss dinsdag weggaat, dat word dus nog een keertje afscheid nemen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:23

Haha tsjee,

Ik krijg net een sms (van m'n pa Tong uitsteken ) "lees ff pagina 9 van de Telegraaf en ga dan Stees 'ff melken"... Nagelbijten / Gniffelen Ik zat echt zo van... " Blond ", blijkt er dus een artikeltje te staan over paardenmelk... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:37

Huh! Dat betekent dus dat ik vanaaf nog een keer op haar kan!!! Dan moeten we weer vroeg weg Tong uitsteken Maar dat hebben we wel voor Charm over! Hopen dat het weer zo geweldig gaat als vorige week. Ja

Hahaha wat een lol broek is die vader van je Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:38

Miss_Montana schreef:
Huh! Dat betekent dus dat ik vanaaf nog een keer op haar kan!!! Dan moeten we weer vroeg weg Tong uitsteken Maar dat hebben we wel voor Charm over! Hopen dat het weer zo geweldig gaat als vorige week. Ja

Hahaha wat een lol broek is die vader van je Tong uitsteken

Ja idd, moet je wel snel zijn hoor... Haha!

Tsja, m'n vader is een beetje vreemd soms... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:46

Moooh ben nu alweer zenuwachtig voor vanaaf, mooi dat we om 18.15u weggaan ipv 18.30u Tong uitsteken Dan zijn we iig als eerste! Nu hoop ik niet dat de nieuwe baasjes ook vanavond komen rijden want dan ben ik voor niets vroeg gekomen. Nouja, het is afwachten dus!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:49

Miss_Montana schreef:
Moooh ben nu alweer zenuwachtig voor vanaaf, mooi dat we om 18.15u weggaan ipv 18.30u Tong uitsteken Dan zijn we iig als eerste! Nu hoop ik niet dat de nieuwe baasjes ook vanavond komen rijden want dan ben ik voor niets vroeg gekomen. Nouja, het is afwachten dus!

Haha sorry, ik zal nooit meer iets doorgeven waar je misschien zenuwachtig van zou kunnen worden... Clown Zou 18.00 niet beter zijn? Clown Haha!

Haha nee hoor, en als de nieuwe baasjes gaan rijden heb je gewoon een kwartiertje extra om poownies te knuffelen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:53

Nee is juist goed dat je het doorgeeft! Mss toch maar 17.30u weggaan. Maar ik denk dan mijn moeder dat echt gestoord gaat vinden. En dan is mijn papa ook nog niet thuis, die gaat vanavond echt goede foto's maken als ik op Charm ga, als het niet te donker is althans Verdrietig Idd, dan vraag ik of ik op Cowboy mag, heb ik xtra tijd om haar te vangen Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 11:55

Miss_Montana schreef:
Nee is juist goed dat je het doorgeeft! Mss toch maar 17.30u weggaan. Maar ik denk dan mijn moeder dat echt gestoord gaat vinden. En dan is mijn papa ook nog niet thuis, die gaat vanavond echt goede foto's maken als ik op Charm ga, als het niet te donker is althans Verdrietig Idd, dan vraag ik of ik op Cowboy mag, heb ik xtra tijd om haar te vangen Tong uitsteken

Haha vind je? De afgelopen weken heb ik je volgens mij alleen maar dingen doorgegeven waar je van in de stress schiet... Clown Cowboy is trouwens best grappig soms, heb 1x op haar gereden, ze is ietsjes kleiner dan Charm... Clown Zaterdag zag ik Cowboy trouwens in een apart stukje land staan, helemaal allenig, maar ze liet zich wel vangen... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:21

Tja volgens mij ook! Ik krijg nog eens een burnout van jou! Ja
Agossie arme Cowboy Verdrietig Laatst zei Eef dat ik maar een handje bix mee moest nemen. Zelfs toen liep ze nog even een stukje weg maar toen ik de bix liet horen had ze ineens heel veel zin Haha! Ik heb nu ook een paar keer op haar gereden, ze rijd idd heel lekker. Vooral als je haar lekker laat doorlopen.

Ben nu trouwens weer lekker thuis, we hadden het project af en we mochten dan naar huis. Heerlijk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:23

Miss_Montana schreef:
Tja volgens mij ook! Ik krijg nog eens een burnout van jou! Ja
Agossie arme Cowboy Verdrietig Laatst zei Eef dat ik maar een handje bix mee moest nemen. Zelfs toen liep ze nog even een stukje weg maar toen ik de bix liet horen had ze ineens heel veel zin Haha! Ik heb nu ook een paar keer op haar gereden, ze rijd idd heel lekker. Vooral als je haar lekker laat doorlopen.

Ben nu trouwens weer lekker thuis, we hadden het project af en we mochten dan naar huis. Heerlijk!

Sorry, 't is niet m'n bedoeling... Tong uitsteken

Tsja, Cowboy schijnt de laatste tijd een beetje stout te zijn wanneer ze van de wei gehaald wordt... Nagelbijten / Gniffelen

Jij blij, ik moet over een half uur naar school... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:29

Hahaha maakt niet uit Haha! Oeh echt balen dat je zometeen naar school moet joh! Maarja, niks aan te doen. Ik ga zometeen even eten halen want ik eet altijd vroeg als ik naar paardrijden moet Knipoog

Ja dat is ze zeker hoor. Soms loopt ze van de ene kant naar de andere kant van de wei. Ik vind het wel grappig hoor, wat dat betreft doet ze het bij mij niet zo lang. Mijn record bij Cowboy is 10min. Terwijl mijn record bij een ander paard anderhalf uur is, heb gewoon anderhalf uur achter een knol aangelopen Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:31

Miss_Montana schreef:
Hahaha maakt niet uit Haha! Oeh echt balen dat je zometeen naar school moet joh! Maarja, niks aan te doen. Ik ga zometeen even eten halen want ik eet altijd vroeg als ik naar paardrijden moet Knipoog

Ja dat is ze zeker hoor. Soms loopt ze van de ene kant naar de andere kant van de wei. Ik vind het wel grappig hoor, wat dat betreft doet ze het bij mij niet zo lang. Mijn record bij Cowboy is 10min. Terwijl mijn record bij een ander paard anderhalf uur is, heb gewoon anderhalf uur achter een knol aangelopen Haha!

Gelukkig is 't maar 1 uurtje, maar 't is zo onnuttig om een uur naar school te gaan om te internetten... *LOL*

Tsja, iemand anders schijnt laatst een half uur achter Cowboy te hebben geslenterd en toen was 't niet grappig meer... Anderhalf uur is wel errug knap... *LOL* Arme jij... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:37

Mwoah vond het eigenlijk wel grappig. Moet wel want als je gefrustreerd raakt kom je helemaal niet verder. Was wel moe daarna zeg!

Hahaha! Een half uur achter die ouwe dame aanlopen! Op de een of andere manier hebben paarden in de wei wel altijd zin om te lopen maar in de bak vinden ze het ineens teveel gevraagd Verward Hmm volgens mij worden wij in de maling genomen!

Waarom ga je dan nog eigenlijk naar school Tong uitsteken Als je thuis ook kan bokken!