Stal Langelaan praat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 10:45

ik zxeg toch ook, wil wat ben je gegroeid van trots, jij blond?>

Owens_hartje

Berichten: 159
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 11:20

Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 11:20

Hoi Hoi,

Daar ben ik weer! Ik heb gehoord dat de stalvergadering wel goed is verlopen en dat Froukje gelukkig niets ernstigs had bij de tandarts, kunnen we weer wat uitsluiten.
Met mij gaat het wel redelijk. Gisteravond ging al het vocht naar boven trekken, eerst naar mijn lies en daarna nog verder omhoog, dat vond ik wel eng, ben zo bang dat dat niet goed is. Maar mijn moeder zei dat dat geen kwaad kon en Tonke als doktersassistente zei ook dat dat geen kwaad kon, het vocht moet toch verdeeld worden en opgeruimd worden. Ik heb weer een nacht overleefd en nu is het bij mijn buik weer redelijk weg getrokken en is het alleen in mijn lies en bovenbeen tot aan mijn knie nog erg dik en mijn kont is ook dikker geworden, haha, want daar zit ook een hoop extra vocht in. Tot aan mijn lies is het echt helemaal blauw voor zover ik het kan zien, want daar zit verband over heen. Ik baal wel als een gek, want ik kan nergens heen en ik wil zoooooo graag naar stal, echt heel frustrerend. Ik wilde gisteren ook bij de vergadering aanwezig zijn, maar dat mocht echt niet van mijn moeder. Dus waarschijnlijk kan ik sowieso tot en met woensdag niet naar stal komen Huilen Tenzij het ineens een stuk beter gaat. En donderdag moet Froukje weer naar de kliniek, maar dat ga ik waarschijnlijk ook niet trekken Huilen Ik baal echt gigantisch, maar ja, valt niets aan te doen. Boos!

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:47

Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend voor je is om niet te kunnen doen wat je graag zou willen maar je gezondheid staat natuurlijk te allen tijde voorop. Je hebt een pittig ongeluk gehad en je lichaam heeft tijd nodig. Ik denk dat je door rust eerder zal herstellen en misschien verkleint dat ook je kans op een operatie. Onderling helpen we Tonke met Froukje waar we kunnen dus zit daar maar niet over in.

Con belde me gisteravond op en ze vroeg aan mij of ze met Thom naar Evert mag gaan. Ze volgt haar lessen bij hem maar zou dat nu wel eens graag met Thom willen gaan doen. Ik voel me natuurlijk heel erg vereerd en we gaan een datum in de kerstvakantie plannen want dan kan Dave rijden. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Haha!

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 12:59

Zo he Lin dat is gaaf zeg als ze met Thom naar Evert gaat. Zal je dalijk wel ineens een heel ander paard terug krijgen, hihihi!

Ja, ik weet dat ik rustig aan moet doen, maar toch blijft het frustrerend al die tijd binnen zitten!

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:14

ach reen als je naar buiten kijkt zie je dat het rot weer is..wij moeten straks weer onze paardjes doen met dit weer..dus denk maar ik hoef niet door dit weer heen dat scheelt weer een beetje haha..maar kan me heel goed voorstellen hoor dat je er van baalt dat je nu niet weg kan..snel opknappen maar vooral rustig aan doen hoor..je moet wel goed herstellen he..nou meis kop op en we hopen dat je snel weer een beetje opknapt zodat je snel weer op stal ben..xx

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:43

deborah26 schreef:
ach reen als je naar buiten kijkt zie je dat het rot weer is..wij moeten straks weer onze paardjes doen met dit weer..dus denk maar ik hoef niet door dit weer heen dat scheelt weer een beetje haha..maar kan me heel goed voorstellen hoor dat je er van baalt dat je nu niet weg kan..snel opknappen maar vooral rustig aan doen hoor..je moet wel goed herstellen he..nou meis kop op en we hopen dat je snel weer een beetje opknapt zodat je snel weer op stal ben..xx

Nou dat weer houdt me inderdaad flink tegen zeg. Wat een k.loteweer!! Maar goed, we moeten wel he. Eeeh Debor vandaag weer een wandelingetje haha Haha! Tong uitsteken

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:49

Pffff nou wat een weer he?
Yus was er niet echt blij mee geloof ik hahaha!

Maarre kwam ik op stal vanochtend, en had ik toch even het geluk dat sinterklaas langs was geweest!! Heel lief Peet, dank je! Kusje

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:49

haha ja gezellig!!ik denk dat ik vandaag maar ga longeren..wou eerst rijden maar wat een regen en wind zeg..maar moet hem toch aan het werk zetten, want heb morgen les en anders wordt het vliegles haha..ga over een half uurtje naar stal en dan ga ik gewoon heel stoer met me regenjas in de bak staan longeren haha kan me leukere dingen bedenken met die weer maar ja het moet he..zie je zo op stal!

FeLaRe

Berichten: 815
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 14:34

Ik ben net terug van Stal.
Heb heel dapper, vind ik zelf want ik ben helemaal niet z'on regenrijder, in de regen gereden.
En ik had mijn thermobroek + laarzen thuis gelaten, want het was droog toen ik naar stal ging.
Dus ben ik lekker nat geregend met rijden Haha! .
Maar 1 troost het rijden ging heel erg lekker, heb die witte stukkie opgepakt en dat pakte die heel goed op. Knipoog

nou doei!!!!

FeLaRe

Berichten: 815
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:12

Ik heb trouwens van Edie, het meisje wat w.s. Fellow gaat verzorgen op de donderdag, een paar bewerkte foto's van Fel en mij gehad. Zal ze even plaatsen.

Afbeelding
Fel en ik in onze bak.

Afbeelding
Links is Fellow en Maaike, mijn instructrice en rechts Fel en ik.

Afbeelding
Fel en ik zowel rechts als links.


Wat vinden jullie ervan, ik vind ze wel mooi. Haha!

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 19:23

Wat mooi gedaan zeg. Die witte heeft vanmiddag trouwens nog even een uurtje in de paddock gestaan tussen de buien door. Hij is wel een beetje vies want hij heeft ahum..gerold Bloos Wel lekker gereden Jes?

FeLaRe

Berichten: 815
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:54

Serada schreef:
Wat mooi gedaan zeg. Die witte heeft vanmiddag trouwens nog even een uurtje in de paddock gestaan tussen de buien door. Hij is wel een beetje vies want hij heeft ahum..gerold Bloos Wel lekker gereden Jes?



Super thanx!!!
Het was zo bagger vanmorgen dat ik even niks buiten heb gezet. Fel stond ook in de paddock van : Ik wil eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb erg lekker gereden Haha! .

deborah26

Berichten: 183
Geregistreerd: 28-11-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 20:59

wat een leuke foto`s jes...echt gaaf..vooral die foto`s bij ons in de bak..die staart echt geweldig!

Owens_hartje

Berichten: 159
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:29

Serada schreef:
Wat mooi gedaan zeg. Die witte heeft vanmiddag trouwens nog even een uurtje in de paddock gestaan tussen de buien door. Hij is wel een beetje vies want hij heeft ahum..gerold Bloos Wel lekker gereden Jes?

Haha! Haha! Haha! is hij dan nog wel wit

Heeft die bolle van mij zich nog een beetje gedragen in de paddock van Whis Bloos
Het was vandaag weer een super eikel
Had gelukkig mijn stalen neuzen aan Bloos
Nou Lin ik ben er wel achter dat Friezen toch zeker niet koel zijn in die bolle kopjes Knipoog

Owens_hartje

Berichten: 159
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:32

deborah26 schreef:
wat een leuke foto`s jes...echt gaaf..vooral die foto`s bij ons in de bak..die staart echt geweldig!

Verward En vond je mijn foto's niet mooi dan Deb.
staan al op de vorige pagina.
Er wordt hier zo hard gekletst Schijnheilig

Maar eerlijk is eerlijk, die foto bij ons in de bak van Jes en Fellow is wel super gaaf.
Krijg er gewoon al een beetje kerstgevoel bij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

FeLaRe

Berichten: 815
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 22:49

Last Christmas........lalalala Muziek!

Fellow gaat tegenwoordig door voor bonte. Hij is incognito Cool . Hij studeert voor kameleon Party!!

Wil ik heb nog steeds houw foto's van Ietsen en Monique de eerste keer, ik kom alleen evenniet op de site waar ik ze heb opgeslagen, maar als dat lukt dan krijg je ze *LOL*

Oeps ik heb een beetje teveel wijn gedronken en ik maak spelfouten, houw ipv jouw, hips Go jij! Go jij! Kwijl Ja

FeLaRe

Berichten: 815
Geregistreerd: 01-01-05

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 23:03

deborah26 schreef:
wat een leuke foto`s jes...echt gaaf..vooral die foto`s bij ons in de bak..die staart echt geweldig!


Ja, Maaike,mijn instructrice, zegt altijd dat zijn staart als een vlaggenstokje is, hihi


SPECIAAL VOOR ONZE WIL........

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 23:14

Hihi Jesss, beetje tipsy...Afbeelding

Het was vandaag inderdaad slecht weer en het was iedere keer een beetje puzzelen met de paardjes. Als de buien te erg werden, kwamen ze weer binnen en als het droog was konden er weer een paar naar buiten. Ietsen heeft zich later prima gedragen, hij had zijn heil een beetje bij zijn buurman Fellow gevonden.

Ik sprak vanmiddag een nieuwe aanstaande stalgenoot voor het volgende jaar en wat blijkt nou...Haar haflinger is de halfbroer van mijn Melvyn, ze hebben beide dezelfde vader (Marshal van de Klingelbeecke) Leuk he!! Afbeelding

Afbeelding
Dit is zijn pa....Afbeelding

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 23:15

Ooh die foto's zien er leuk uit zeg. Monique en Ietsen voor de alle eerste keer aan het rijden. Het was een goed duo!! Haha!

Serada

Berichten: 408
Geregistreerd: 19-10-04

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 23:29

Andrea, zie jij iemand heel bekend op deze twee foto' s (buiten Mel en Dayna haar benen om, natuurlijk)...Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Owens_hartje

Berichten: 159
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 00:07

scheepie schreef:
deborah26 schreef:
wat een leuke foto`s jes...echt gaaf..vooral die foto`s bij ons in de bak..die staart echt geweldig!


Ja, Maaike,mijn instructrice, zegt altijd dat zijn staart als een vlaggenstokje is, hihi


SPECIAAL VOOR ONZE WIL........

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Wat zijn ze leuk, denk dat Monique ze ook wel leuk zal vinden

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:22

@ serada, wie is dat knappe paard dat achter mel staat'!"?

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:24

wat een braaf friesje loopt daar trouwens zeg!

Owens_hartje

Berichten: 159
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Delft

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 09:48

Snackie schreef:
wat een braaf friesje loopt daar trouwens zeg!

Nou op dat moment wel, maar oh wee!!!!
Het is soms net een bom waar je op zit.
Ik ben al door hem afgeschoten Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Oh ja Goedemorgen meiden Haha!