... ik weet het niet iedereen namenlijk
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

window schreef:er zijn der wel een paar die daar rijden maar die komen denk ik niet bij Manege- en Verzorgpaarden.
(okey dat wist je al maar toch
) 

Talishe schreef:Ik ga er zaterdag oefenparcours springen, ik rijd zelf op stal van brenk. misschien zie ik wel iemand van jullie, ik ben er tussen 4 en 5. met een mooie bruine (net) paard.
Myke schreef:Jarenlang met veel plezier gereden toen ik nog 'jong' was. Als richting volwassenheid groeit en iedereen gaat studeren of werken, dan gaat ieder vaak z'n eigen weg. BIjbaantjes etc, rijden op de zaterdag wordt dan lastig.
Leeft Melody nog? Byoux is er ook nog steeds? Ik begreep dat een aantal paarden ziek waren maar al apart stonden?
En nee, veel mensen kijken waarschijnlijk niet op Manege- en Verzorgpaarden.
Leuk dat de manege nu ook een website heeft.
Myke
Talishe schreef:Ik ga er zaterdag oefenparcours springen, ik rijd zelf op stal van brenk. misschien zie ik wel iemand van jullie, ik ben er tussen 4 en 5. met een mooie bruine (net) paard.
u_c_lover schreef:haha ik wist het lisa!!! ik rijdt er ook met een net zo mooi bont (net ) paard

die ligt nu op Penotti haha