Heb er zelf als kind jaren gereden,verzorgd en getutteld.(woonde er bijna

Ben benieuwd hoe het er nu is.....!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
verona schreef:Wie rijd of heeft er gereden op manege de Voortstede?
Heb er zelf als kind jaren gereden,verzorgd en getutteld.(woonde er bijna).
manzano schreef:Ik heb er een maand een paard verzorgd. Toen ben ik er gestopt. Wat een rotmanege is dat zeg. Echt een vervelende sfeer.
miepmiep schreef:Jaaa, ik heb er ook een blauwe maandag gereden!
Was ook wel een jaar of 15 terug hoor, mijn eerste wedstrijdjes daar gedaan (A)
Was nog wel zo onwijs trots dat mijn moeder een ECHTE paardentrui voor mij gebreid had, dus ik apetrots starten in een knalroze trui, bleek iedereen daar een witte broek en jasje aan te hebben...
Kan me er verder weinig meer van herrineren, ik had twee lievelingspony's, Robin en Hansje...
En Mindy was stom, want die ging nooit in draf!
Heb er best nog wel een tijdje gereden...
manzano schreef:Volgens mij Sandra ja. Pony was op zich een heel leuk dier. Nog jong en super schrikkerig. Heb er menig keer mee door de bak gevlogen.
Staat ze er nog steeds? En hoe is het daar nu mee? Ken je ze goed?
manzano schreef:Ze was toen volgens mij jaar of 25, dus zal nu begin 30 zijn. Kan dat kloppen?
Volgens mij heette ze idd zo. Waarom is Lady ingeslapen dan? Ken jij ook ene Esmee, die had een paard en een shet. Volgens mij ook een vriendin van Sandra.
manzano schreef:Aha ok.
Voor zover ik weet had ze toen geen andere pony nee. Volgens mij had ze Lady toen nog niet zo lang. Enig idee waarom ze verkocht is?
manzano schreef:Ja is goed. Tnx. Ben wel benieuwd. Grappig dat ik zo weer terug kom bij oude bekenden.
We gaan wel erg offtopic. sorry
verona schreef:Wie rijd of heeft er gereden op manege de Voortstede?
Heb er zelf als kind jaren gereden,verzorgd en getutteld.(woonde er bijna ).
Mireille1970 schreef:verona schreef:Wie rijd of heeft er gereden op manege de Voortstede?
Heb er zelf als kind jaren gereden,verzorgd en getutteld.(woonde er bijna ).
Ik heb er gestaan met mjin paard (in de stallen die Hans Bernoski toen huurde) en werkte er in het weekend voor judy de winter...
Niels_Rules schreef:ja ik rij der ik verzorg blizzard =D en niels is me lieveling paardje