ponykamp het fjordenpaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

ponykamp het fjordenpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 20:57

Hoi allemaal
Ik denk ik ga dit jaar weer op ponykamp naar het fjordenpaard, laat ik bokt maar is even de site zien

http://www.fjordenpaard.tk

Is misschien wel leuk voor de mensen die voor volgend jaard ( dit jaar is denk ik al vol) een onwijs gaaf kamp zoeken !!

En dan heb ik ook nog een vraagje gelijk.. weet er iemand nog meer site's van het fjordenpaard, maar dan van mensen die het zelf hebben opgezet ..? snap?? Bloos

Nou doeii doeii Bokkkers Knipoog
xxx NaNdA

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:01

lijkt me best een leuk kamp,helaas is het toch niet helemaal wat ik zoek

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:40


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:53

Dankje Fjordielover Haha!.
Heb afgelopen zomervakantie een fjord gehuurd bij het fjordenpaard. Zadel zat voor geen meter, maar 't was wel een leuke fjord *LOL*.

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:05

Ik vind fjordenpaard echt niet cool. Ben er geweest en ik heb meer het idee dat je voor hun werkt dan dat je iets anders doet. Onwijs cool die buitenritten hoor. Ik reed op een onwijs coole IJslander, maar ze handelen in paarden en ze hebben zoveel die hebben beweging nodig dus mogen wij erop. We kregen helemaal geen les ofzo alleen elke dag buiten rijden.

Toen een keer een klein meisje op de vervelende shetlander Diesel kwam rijden om te kopen. Moesten wij van te voren met hem rijden om hem moe te maken. Ze zegt ook nog tegen ons zeg niks tegen die ouders. De paarden enz. zijn leuk maar je betaald er gewoon weg teveel voor.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:50

Ooow Kheops .. dat is wel raar met die shetlander!!
Ik vind het juist leuk dat je geen les krijgt en alleen maar buitenrijd , maar dat is ook maar net waar je van houd natuurlijk. Het is wel veel geld maar ik heb een onwijs leuke week gehad !! Jammer dat die van jou wat minder was... Wanneer was je erheen dan
en heb je er nog foto's van of niet??

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-04 23:51

Yoline schreef:
Dankje Fjordielover Haha!.
Heb afgelopen zomervakantie een fjord gehuurd bij het fjordenpaard. Zadel zat voor geen meter, maar 't was wel een leuke fjord *LOL*.


weet je ook nog welke fjord dat was of niet??

verootjoo
Berichten: 35664
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 11:06

daar ben ik ook een keer op kamp geweest, het is in een toch? Ik vond het toen heel leuk, leuke leiding, leuke ritten, lekker eten enzo.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:05

Ik heb er met mijn zusje ook een keer twee paarden gehuurd!
Hele leuke sfeer op stal...
leuke paardjes....

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 19:13

collendoorn schreef:
Ooow Kheops .. dat is wel raar met die shetlander!!
Ik vind het juist leuk dat je geen les krijgt en alleen maar buitenrijd , maar dat is ook maar net waar je van houd natuurlijk. Het is wel veel geld maar ik heb een onwijs leuke week gehad !! Jammer dat die van jou wat minder was... Wanneer was je erheen dan
en heb je er nog foto's van of niet??

Ik vond het wel onwijs cool maar bij nader inzien vond ik dat we er eerder als stalhulpen waren. Veel geld betalen en de paarden beweging geven, verzorgen enz. Handig betalende hulp. Buitenrijden vond ik wel onwijs, maar de prijs te duur. Ik heb nog wel ergens foto's weet niet meer waar

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-04 18:44

hey allemaal
Ik heb gelukkig geen 1 dag het idee gehad dat ik een stalhulpje was (gelukkig)
ik vond het ook een hele leuke sfeer hebben
de prijs is duur is dit jaar naar 245 gegaan en het was 225 !! dus dat is wel even jammer
maar ik ga er deze zomer van 14 tot 21 augustus heen
.. nog meer bokkers die heen gaan??

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 14:54

collendoorn"]
[quote="Yoline schreef:
Dankje Fjordielover Haha!.
Heb afgelopen zomervakantie een fjord gehuurd bij het fjordenpaard. Zadel zat voor geen meter, maar 't was wel een leuke fjord *LOL*.


weet je ook nog welke fjord dat was of niet??
[/quote]
Uhh, ik geloof dat 'ie Feryda ofzo heette...

poetje
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Bergum (friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 22:59

ongeveer 5 jaar geleden ben ik ook op het fjordenpaard geweest. Heb toen op Jippie gereden een fjord, volgens mij niet helemaal raszuiver. Was daar met een vrienden en daar hebben we ook veel vrienden gemaakt was dus wel gezellig. Verder vond ik de verzorging van de paarden niet denderend, ga er ook geen 2e keer heen.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 17:36

Nopez de verzorging is niet echt denderend maar daar kan je zelf wel wat aan doen, dacht ik zo:D je krijgt niet zo lang te tijd maarja. Ik vind wel dat de paarden er gezond uitzagen zoals ik noem maar ff geen kamp want ik ken het alleen van foto's zien al die paarden er erg ingevallen uit en dat kon ik niet zien bij het Fjordenpaard .. gelukkig

Ipsilonka

Berichten: 5868
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 15:55

Ik ben er zelf ooit 7 jaar terug geweest, en ik zag dat de meiden die er toen met mij waren er nu leiding zijn. Leuk hoor!! En ik vond het heerlijk alleen buitenrijden (bij ons is dat bijna niet te doen) En daar is mijn voorliefde voor FJorden begonnen!! Erg gezellig lekker ongedwongen buiten bezig zijn. Heerlijk kamp.

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 14:12

verootjoo schreef:
daar ben ik ook een keer op kamp geweest, het is in een toch? Ik vond het toen heel leuk, leuke leiding, leuke ritten, lekker eten enzo.

Ik ben het wel met je eens maar ik vond het eten vaak niet lekker, maar ik heb er een erug gezellig pnykamp gehad Lachen

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:28

hey naar dit ponykamp ben ik ook 3 keer achter elkaar geweest Haha! en wat denk je mijn pony komt hier ook vandaan!!! Knipoog

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:54

Hoihoi,
ik ben hier 2 jaar geleden ook geweest. Ik vond het op zich wel leuk alleen er was veel tijd dat je niet met de paarden bezig had en dan zat je vaak ook best een tijd een beetje op je kamer..
De buitenritten waren wel cool.
Ik zat op Spluk, ken je die??
Ik heb nog wel wat foto's, ik zal ze wel eens voor je inscannen Knipoog
Hier alvast 1 van Spluk:
Afbeelding

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 15:59

Ik ben er 5 jaar geleden ook geweest! Ik reed op Wendy, een superleuke fjord(is ze er nog??) ik vond het wel leuk, maar niet echt superdenderend. Is het zo dat ze nu ook een soort westernkamp heben ofzoiets, daar was toen sprake van.

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:01

azriM schreef:
Ik ben er 5 jaar geleden ook geweest! Ik reed op Wendy, een superleuke fjord(is ze er nog??) ik vond het wel leuk, maar niet echt superdenderend. Is het zo dat ze nu ook een soort westernkamp heben ofzoiets, daar was toen sprake van.


hé wendy ken ik ook, daar reed een vriendin van me 2 jaar geleden op Knipoog
Dus toen was ze er nog Haha!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 16:04

Wendy ken ik me zo even niet herinneren.. Maar spluk wel !! haha wij hadden een meisje dat er onwijs graag op wou maar ze kon hem niet houden:S enze bleef maar doorzeuren dat het haar wel lukte haha !!
wij hadden gelukkig onwijs mooi weer dus wij gingen elke dag naaar t ronostrand dus ik had geen last van lang op me kamer zitten !!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:04

van dat wetsren kamp dat klopt,
die is toen opgebouwd heb ik ook nog ergens foto's van liggen zal ze eens op gaan zoeken..
heb trouwens een heel album vol met foto's van dat ponykamp! Haha!

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:06

Ja ik heb ook nog een heleboel foto's ergens.. Lachen Ja ik weet dat ze toen achter de merrie-veulenwei een groot hout gebouw aan het bouwen waren

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 16:10

aaaaaah cool !! Ik wil alle foto's hebben
ik had met die vriendinnen daaro een logeeravondje gehouden en nou ben ik gewoon al me foto's kwijt ! Egt mega klote maarjah
enne dat kamp zijn ze volgens mij nog aan t inrichten enz.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 16:10

toen ik er was waren ze er nog wel mee bezig.. zag er heel mooi uit wel van binnen en buiten!! Haha! wilde er nog een keer heen gaan...