Ik heb even een verslag gemaakt van de week die ik gehad heb op de treekhoeve, het SGW kamp, na heel vroeg dit jaar in een topic mee gelezen te hebben over de treekhoeve, er was iemand die daar op kamp wou en vroeg ervaringen , het was meer negatief dan positief, ik ben eigenwijs en dacht ik ga gewoon en zie het zelf wel hoe het daar is ! En blij dat ik dat gedaan heb , want van de negatieve dingen was niks waar en het was een supergaaf, leerzaam gezellig kamp!
Ik ga even verslag doen van een geweldige week met die allerliefste meiden , de pampertjes & aarsjes
Dag 1 : aankomdag
Zondag kwamen we aan , ik om ong kwart voor 3, en toen ging ik maar eens even kijken in welke tent etsher was Ik had het gelijk gevonden haha toen hadden we de luchtbedden opgeblasen en de tent lag vol , ( let wel 12 mensen !!) en toen kwam de leiding , meiden , er moeten hier 14 mensen in , er moeten er zo dus nog 2 bij Geweldig Uiteindelijk lag alles, onze tent propvol Noujaa , toen hebben we een rondleiding gehad door de stallen , eerst werden de eigen paardjes voorgesteld , en toen de manege pony's en paarden. Bij ieder paardje werd een verhaaltje verteld, en toen we klaar waren met de rondleiding moesten we even bij elkaar komen en kreeg je te horen in welke groep je zat Ik zat in SGW B en je moest even je voorkeur paard zeggen , ik zag uniek en ik was gelijk verkocht wat een lief koppie ! en gelukkig mocht ik op die lieve uniek , Daarna hebben we GeBBQ't lekker gegeten iig en toen hebben we savonds, wat kennismakings spelletjes gedaan , en toen het donker was , hebben we nog een douane spel gedaan haha, dan kreeg je drugs (lees een koffieroerstokje ) en dan moest je door het bos zonder gesnapt te worden naar de overkant proberen te komen , ( haha is me dus niet gelukt ) Toen was iedereen lekker moe en zijn we gaan slapen
Dag 2 : Maandag
Maandag lekker vroeg uit bed, 8 uur haha lekker ontbijten en toen naar de paardjes, eerst hadden we dressuurles, het was even wakker worden, en het ging regenen , maar het was een leuke leerzame les Daarna kregen we gelukkig wat te drinke En daarna gingen we gelijk door met de springles, ook heel leuk Toen hadden we pauze en gingen even lekker brood eten , in de middag hadden Grooep B eerst theorie, heel veel wisten we al het was best makkelijk. Daarna gingen we een bosrit maken En dat was super, lekker naar buiten , wat een mooie omgeving ! en lekker met ze alle gezellig zingen Overal waar we heeeen gaaan... en ga zo maar door haha , toen we terug kwamen waren we al best moe , Toen kregen we avond eten , dat was echt lekker ! , een vleesspiesje met 2 gehakballetje, en 3 kipnuggets, 2 met saus en 1 gewone, en een schep groente aardappels , en aardappelkroketjes, heerlijk gegeten!! daarna hebben we nog trefbal gedaan was wel lol en nog een ander spel , en savonds gingen we weer het bos in voor een dierengeluiden spel . En daarna weer en lekker naar bed
Dag 3 : Dinsdag
Dinsdag ogtend weer lekker geontbijt, en gezongen voor esther want eshter was jarig En haar ouders waren zo lief om taart te brengen hmm jammie haha , esther helemaal blij met der kadootjes lotte voelde zich deze dag niet helemaal goed, eerst dachten we het zal wel spanning zijn want dinsdag was de eerste crossles, maar achteraf bleek het toch heimwee te zijn , en is ze dinsdag nog naar huis gegaan , jammer ]
Maargoed, toen hadden we eerst dresuur les , best saai en daarna gingen we gelijk de crossbaan op , voor de eerste crossles en dat was zooooooo gaaf ! We hadden de wal op en af, en met boomstam gedaan , en de waterbak uit en dan 2 boomstammen achter elkaar, en nog wat andere sprongetjes, maar het was echt supergaaf !, daarna hadden we weer pauze om te eten. En in de middag gingen we tijdrijden We moesten over een pad van 360 een minuut doen , dus je moest zo dicht mogelijk bij de minuut rijden , dat was nog best lastig , ik reed de eerste keer 1 minuut 11. En ottelie vond het nodig om van okki af te stappen haha okki ging hard en zag een heeeeleee enge boomstam en toen stond ze stil , wij horen ineens iemand schreeuwen , marlon , jahoor er legt daar iemand op de grond , arme ot toen we daarmee klaarwaren , gingen we weer eten , Nasi , bah want dat lust ik niet , daarna hebben we even gechilled, en gingen we verstoppertje doen met iedereen op de crossbaan , was wel lachen vooral toen ik een spin zag en tegen esther zei kijk daar zit een spin haha die zat gelijk overeind en werd gezien Die avond, toen het pikdonker was, hadden we een spooktocht, opzich viel dat wel mee, maar esther ging zowat dood, die ging hyperventileren, en die was niet zo blij met de mensen die haar lieten schrikken Hiernaa waren we al flink moe aan het worden , dus gingen we weer lekker slapen
Dag 4 : Woensdag
Woensdag begon de moeheid toch wel een beetje toe te slaan met moeite kwamen we uit bed en gingen we ontbijten, daarna hadden we springles, best wel lange springles, met wel grappige lijntjes, en woeeesh wat ginge we hoog , ( ehuum ) Maarja tog wel lekker gereden en gelijk lekker losgereden en gesprongen voor de crossles, die we gelijk daarna hadden Ook weer supergaaf, nu hadden we wat meer, en wat langere lijntjes gedaan , en de wal van de andere kant haha gelijk de hogere afsprong gedaan , was gaaf ! Deze les hadden we gelukkig meer gedaan, en het was superleuk! En vandaag dacht Rosanne ik stap even af haha Bono dacht ,ga zelf maar over de hindernis en toen ging rosanne met een duik voorover met hoofdstel en al van bono af Rosanne dacht ik laat even zien hoe je snel je hoofdstel afdoet , En voor de mensen die durfden , die mochten de gekruisde boomstammen doen , lekker breed , moesten we slim rijden , en die hindernis was toch gaaf ! Uniek maakte een sprong !! Helemaal geweldig, wat een kick , en het was niet alleen een kick voor mij , heee marlon ,hihi daarna hadden we weer pauze, en smiddags gingen we weer tijdrijden , dit keer moest je je tijd zien te verbeteren, de eerste keer had ik 1 minuut 5 Al een stuk beter
Toen wou okki weer niet, en moest ik ot gaan redden , , dus de 2e keer dat we gingen rijden om nog een keer je tijd te verbeteren ging ot achter mij aan en toen had ik 49 sec. oei , beetje snel
En de derde keer mochten we voluit gaan JIHAAAA wat was dat stoer, toch ging ik niet helemaal voluit, want uniek begon moe te worden , en ik wou hem nog een beetje sparen deze keer hadden ot en ik 47 sec. !! S'avonds Gingen we weer BBQ'en En daarna hadden we nog een avondrit, heel gezellig was dat , na de avondrit, waren we echt wel kapot In de avond, gingen ze nog een bosspel doen , je hoefde niet mee als je wou rusten , dus gingen wij ook maar niet mee, maar wij ( Eline & Ik ) gingen lekker chillen en douchen En lekker moe en schoon ons bedje in
Dag 5 : Donderdag
Donderdag was het nog moeilijker om wakker te worden Maaar toch weer proberen wakker te zijn haha, lekker ontbeten, en in de ochtend Toileteer en dressuur les gehad, Dat toileteren was doodsaai , want wat vertel je voor nieuws aan mensen die het allemaal al kennen, iedereen wist alles al dus het was best saai iedereen zat met der dressuur een beetje voor dood op z'n knol haha, we hadden ons proefje geoefend, L1 moesten wij doen. En uniek ging even laten zien dat hij kon strekken in draf haha maar al met al een saaie dressuur les, hierna hadden we pauze, en moesten we onze tassen alvast in gaan pakken, Na de pauze hebben we even dressuurmatig losgereden en nog een paar sprongen gedaan op de crossbaan , ook voor wie durfde de dubbel met waterpartij ertussen tuurlijk heb ik die gedaan , en die was cool Toen kwam herry ( de eigenaar van de manege ) En nam ons mee op crossrit, we zijn zeker dik 2 uur weg geweest, en het was zoooo gaaf !, we hebben heel veel gegallopeerd, voluit, heuvel op heuvel af, en hindernissen genomen , de eerste hindernissen die we namen zaten op een heel smal pad, je ging omhoog, dan kwam je een hindernis tegen , daarna weer omlaag, en dan gelijk 2 achter elkaar En die deden we ook de andere kant op , en toen ging belinda naast twister afijn , daarna gingen we weer door en namen nog best veel boomstammen , echt supergaaf !! , Na de rit was iedereen best moe, en kapot want het was een super gave, maar zware rit! Daarna hebben we weer lekker gegeten, groente met een kippenkluif, en gebakken aardappels + aardappel kroketjes, heerlijk !. We hebben ons lekker vol gegeten En donderdag was verplichte douchedag dus dat hadden we ook maar even gedaan S'avonds hadden we de bonte avond , was ook supergezellig, marlon , ik esther, jolein en eline waren een groepje, en wij gingen Ik zie een aap doen heel onozel , maar wel lollig, en een spiegelspel , haha die mensen op ons late concentreren en dan een natte handoek op hun stoel leggen , en ze erin laten zitten , voor de rest waren de acts ook leuk!, ook hadden we de hele week wel lol met de leiding ! super gezellige en aardige leiding , Toen waren we echt bekaf, maar toch waren we heel luidruchtig voor het slapen :XD en toen vond de leiding ons minder leuk , want ot moest even der toespraak houden de opperaars moest de aarsjes in opleiding nog even toespreken
Dag 6 : Vrijdag De Grote Wedstrijddag
Vrijdag moesten we wel heeel vroeg uit bed, kwart voor 7 , alleen waren wij eerder wakker dan de leiding, de leiding had vandaag nogal moeite met uit bed komen haha , we gingen ontbijten en moesten om 8 uur de theorie toets maken en dan naar de paarden om ze in te vlechten en te poetsen , na het invlechten , moest ik inrijden voor de dressuur, en heb ik me L1 proefje gereden, ging opzich wel , maar naar mijn idee geen punt waard. Daarna hadden we pauze, en moesten we nu echt alles inpakken alle bedden leeg laten lopen en de spullen buiten naast de tent zetten en de tent opruimen. Na de pauze moesten we de cross lopen en parcours lopen , de cross en het parcours waren allebei supermakkelijk, dus gingen we inrijden voor het springen , in het parcours had ik een balkje , was mijn fout, ik ree niet heel lekker aan, iig in de 70 cm was niemand foutloos ik had 4 strafpunten in 29 sec. ( amehoela 70 cm haha, was veel lager maarja) En vanuit het springparcours gelijk de cross in Het ging superlekker, lekker tempo, op hindernis 7 , van de heuvel af, een heel klein smal hindernisje, had ik 2 wiegeringen, en daarna over een dubbel , had ik best wat vaart, en de bedoeling was de waterpartij in te springen , maar uit die vaart besloot uniek stil te gaan staan, en toen zat ik ernaast , Gelukkig mag je een keer vallen , en krijg je dan alleen 10 strafseconden, dus ik stapte weer op en reed weer verder, de borstelbak op het pad, en de brede heg !, gingen voor de rest nog super !,De cross is door niemand foutloos gereden. Ik was 5de met de dressuur met 185 punten !
En 3de met springen 70 cm in 29 sec. En met de cross 3de, (geen prijzen waren er voor de cross) Maar wel een prijs over al, ( over de dresuur , het springen en de cross ) En dat telden ze met plaatsings punten , en daar was ik 2de met 11 plaatsingspunten al met al goede resultaten , Na de prijsuitreiking, heb ik uniekje nog even gedag gezegt en toen ben ik weer lekker naar huis gegaan eindelijk weer m'n eigen bedje
Al met al een hele geweldige week met geweldige leiding, en hele lieve meiden , het was supergezellig met jullie !
Bedankt voor het lezen van mijn lange verhaal

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust !