Jee, een spiksplinternieuw forum... en ik ben erbij!! Och, ik weet nog hoe Ans de memorabele woorden sprak: "Dames, bij 500 pagina's gaat er een slotje op... " Dit is niet zomaar een nieuw forum, dit is een kans op nieuwe kansen, de mogelijkheid te starten met een schone lei en gedane zaken te vergeten. De zondvloed van Bokt: vergeef en wees vergeven.... mooi hoor.
Goedemorgen Rambolintje, nog iemand knock-out geslagen in de ring gisteren?
marjolijn81
Geplaatst: 27-08-09 09:36
Authentic
Geplaatst: 27-08-09 10:14
Uhh, heeft er iemand op maandag misschien tijd om 2 hele lieve mooie poownies (dus Stace en Gucci) van wat water te voorzien? Ik heb m'n rooster binnen en ik stap maandag rond 9 uur 's ochtends in Castricum op de trein en met een beetje mazzel stap ik 8 uur 's avonds weer in Castricum uit.
Het kan zijn dat de leraren wat willen sleutelen aan 't rooster maar tot nu toe lijkt het er toch echt op dat ik van 10 tot 7 op school zit. Met dit weer moet ik elke dag bijvullen.
Vriendelijk bedankt Angelique dat je het nieuwe topic hebt gestart, waar zouden we zijn zonder jou.....
Ha ik heb net de leen auto van morgen gehaald en gereden. Straks de trailer halen en dan weer naar stal. Vanavond met mijn eigen auto weer naar stal en dan morgenochtend met de peerden naar Wanroij. Ik rij dus nu even in de auto van Rianne van Missy, een Jeep Cherokee V8 automaat, echt bruut!
Ik twijfel of ik ga. Wanroij is best een end rijden en een zaterdagavondje met manlief in een leuk restaurant met een goede fles wijn klinkt ook niet onaangenaam....
Cassidy
Geplaatst: 27-08-09 21:04
Zaterdag heb ik de oppas op broerlief, wil er eigenlijk wel heen maar de reining is 's avonds dus kan ik helaas niet blijven, had Eef en Kim graag willen zien starten.
Ik zag het topic "Uit de oude doos" langskomen, er moeten nog foto's staan van Henk op Son of Maggy (pagina 13), tijdens een demo (pagina 14) Idd erg leuk topic!
marjolijn81
Geplaatst: 28-08-09 08:34
goedemorgen deze morgen allen!! vandaag flink duimen voor alle halteraars (mooooi woord)!
goedemorgen...ja ja daar ben ik ook weer hihi........ja we gaan duimen voor alle deelnemers!! En Ans BEDANKT HE voor het openen van ons geweldige topic!