De VELDT Schatjes hebben in Part 3 onbewust een wedstrijdje gespeeld. Een wedstrijdje
"Wie opent de volgende pagina". Er werd heel wat afgeteld
. Ik heb ook even geteld wie er het meeste een nieuwe pagina geopend heeft. Laten we zeggen
"Wie is er het meest verslaafd aan http://www.bokt.nl"
.Liquita 107 X
Ate 104 X
Xan 85 X
Meelen 73 X
Winnitou 32 X
_Sandra 24 X
Nicole1995 14 X
Yinari 12 X
Mntj 10 X
Smuidra 9 X
Tytje 7 X
Sanniiy16 5 X
Incognito 4 X
Mireille1970 3 X
Daniellee 2 X
Duikertje 2 X
Natuur5D 2 X
Hackie 1 X
MiltonB 1 X
Tatjana 1 X
Naikey 1 X
XNOUss 1 X
LEUKE QUOTE'S van de VELDT Schatjes
xan schreef:winnitou schreef:Xan je kunt zaterdag natuurlijk ook voor de poedelprijs gaan. laatste in de laagste klasse worden!!!!!Win, als jij nu af en toe, tussen het oplezen door, iets roept over mijn handenDan gaat het misschien nog lukken.
winnitou schreef:meelen schreef:Ik ga morgen even langs de huisarts of ik bel even, om te vragen wat hij er van vind.Kom je zaterdag bij de wedstrijd kijken, dan ben ik er ook en kan ik je kapsel bewonderen.
ATE schreef:winnitou schreef:Heb net een berichtje gekregen dat ik voor 4 euro de paleiswachters kan komen halen.heeeeeeeeeeeeeeeeee liquitaheb je nog lekkere mannen voor me
ATE schreef:xan schreef:Ah, nu wordt het toch weer mysterieusik ga er live ff kijken doei doei
ATE schreef:xan schreef:Tjemig, een spierpijn dat ik heb !!!!!! Je moet er keihard op werken. Na 3 kwartier ging het beter. Hard werken, maar wel leuk hoorheb jose wel gezien op manege ze gaat vreemd
winnitou schreef:xan schreef:Pas je op dat je niet in je broek plastIk duik mijn bed in, er is hier toch niemand.![]()
xan schreef:meelen schreef:o jee.............Anke, die eitjes bij dat vogelnestje kun je NIET eten hoor.Hee Anke, hoeveel paaseitjes heb je nog?
xan schreef:ATE schreef:gezellie neem je ook dweil mee kun je aan de slagEn nu samen in bed liggen, voorlezen en tv kijken???
Sanniiy16 schreef:xan schreef:Tjeetje die 2 moet je ook niet bij elkaar zettenwat kunnen jullie ook kletsen zeg hahaDie l*llen zo dit hele topic vol
![]()
![]()
meelen schreef:winnitou schreef:Denk dat het badpak me ook een beetje te strak zit, ben een beetje te grootGetsie, ik heb trek en geen chocopinda te vinden hier. Heb al een stuk chocolade op en een stuk kaas, maar ik heb nog trek (zal ik ergens nog een BEREHAP kunnen scoren Winnitou?).
LIQUITA schreef:xan schreef:Dat klinkt engIk ben op zoek naar een rood paard met stippen
meelen schreef:Yinari schreef:Oh pardonHihihi, ja zeg. WAAR IS IEDEREEN????????. Mijn computer doet af en toe een beetje sloom.
meelen schreef:xan schreef:hahahahaha, goedemorgen, dat is gezellig wakker wordenRon en ik zijn een paar dagen geleden opa en oma geworden![]()
ATE schreef:xan schreef:Heb je je beschuitbus van Petra haar cursus niet meer ?????ik onthou het niet echt hoor, weet wat je vraagt
meelen schreef:winnitou schreef:bij ons staan het op zolder onder en dikke laag stofZeker zo'n puinhoop in huis dat je je bed moet zoeken.
LIQUITA schreef:ATE schreef:lekker he, slap ouwe prutsmutsenHAHAHAHA, San en ik waren melig op MSN. Gaat nergens over, hihi.
LIQUITA schreef:ATE schreef:zijn we weer dichter bij de 500Nog 400 pagina's !!!!!
meelen schreef:xan schreef:dat is toch wanneer de kantine gesloten is en wij met wijn en chips buiten zittenAfdruipuuuuuuuuuuuuh.![]()
Tytje schreef:meelen schreef:Geen slecht geweten toch hoop ik?Wat doet Bokt raar
Yinari schreef:meelen schreef:Wij zijn ervaren he, de echte diehard'sGa je jezelf quoten Smuidra
_sandra schreef:winnitou schreef:Je hebt toch wel om korting gevraagd he?moeilijk, had wat problemen met het wachtwoord hihi
meelen schreef:xan schreef:Ben gewoon stik jaloers op jullie als ik dat zo allemaal zie.Zo, nog een bakkie en een peukie, en dan gaat Tien weer de straat op.
_sandra schreef:ATE schreef:oooooooooohhhhhhhh we hebben een gluurder in ons middenben ik nou de enige op bokt, normaal als ik er niet ben zie ik dat iedereen aanwezig is hihi![]()
![]()
meelen schreef:LIQUITA schreef:het is hier ook weer veels te gezellig.Tjonge Jo, wat kan jij ouwenelen zeg. Als laatste weg hier en als eerste weer op Bokt. Slaap eens lekker uit, je hebt toch vakantie
ATE schreef:LIQUITA schreef:THANKS Ate.....de koorts begint echt te stijgenga nog ff verder puin ruimen krijg hoge gasten vandaag
xan schreef:ATE schreef:wat kunnen wij ouwehoeren he haahahhahahahahaZo hé, heb ik gisteravond toch kneppelhard gewerkt. !!!!!
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja ga een nieuwe binnenzak kopen, heb adres gevonden in p’endZag je dat?
ATE schreef:xan schreef:Ojee, is die zo geliefd ???? Wie heeft er nog meer een betrouwbare kont ?????hahahahahah zie dat liquita er ook weer is![]()
![]()
![]()
winnitou schreef:xan schreef:Probeer ontspannen te blijven. Ademen via je buik ! En denk aan iets leuks (Jij op NappieRowan en ik missen Napoleon heel erg. Gaan dinsdag voor de bbq eerst even flink knuffelen met hem.), of aan iets lachwekkends (dat mens op die fries die je steeds moet voorlezen
) Wedden dat het helpt !
winnitou schreef:LIQUITA schreef:WHAHAHAH...nou geloof dat maar nietAte, geen internet betekend wel een hoop extra tijd
Om niet te vergeten:
Part 1: [MHK] Manege Veldt
Part 2: [MHK] Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2
Part 3: [MHK] Wij zijn geen watjes, wij zijn de VELDT Schatjes: Part 3

De VELDT Schatjes wensen ook alle MEE lezers heel veel lol en plezier in deel 4
Dan gaat het misschien nog lukken. 

. 
voor Petra, omdat ze weer zo geweldig haar best heeft gedaan.
of Veldt