De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 12:57

Hoi hoi!

Wie gaan er nog meer ? Haha!
ik ga in iedergeval met een vriendin (la_fleur)

En ik heb er vreselijk veel zin in! Lachen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 21-03-10 12:12, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Titel gewijzigd op verzoek

La_Fleur

Re: Ponykamp Ini Slot! (week 1) =D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:59

Vriendin van Marijee meld zich. Huilen van het lachen
Ik heb er weer super veel zin in!! Lekker Rallywood pesten! Lovers

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 12:59

Huilen van het lachen

Haha, jij met je rally, geef mij maar islottie *LOL*

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:00

Bij Rally zit er teminste nog wat vaart in! *LOL*

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 13:01

Haha, bij jou anders niet *LOL*

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:02

's ochtends niet nee. Nagelbijten / Gniffelen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 13:06

Hahah *LOL*
Nee, ik hou het wel op Islottie en widuna Lachen

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:12

Afbeelding

Go jij! Go jij!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 13:13

Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper!

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:31

Bokkers, meld u zich! *LOL*

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:36

Afbeelding

Rally is toch om op te vreten als als (schijn)heilig engeltje! Lovers

Oh let trouwens niet op mijn oververhitte hoofd, we hadden net gereden en het was buiten nogal warm. Clown
Laatst bijgewerkt door La_Fleur op 04-01-09 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 13:38

Jy met je rally, je hebt elk jaar op ponykamp/manege weer een ander slachtoffer die je helemaal te gek vind *LOL*

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 13:39

Echt niet! Nagelbijten / Gniffelen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 13:46

De waarheid is hard *LOL*

Doei doei, ikgaa Doei!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:34

ik meld me (A)
heb alleen nog geen bevestiging gehad, jullie wel ?
mail gestuurd en ik kreeg al snel te horen dat is zo snel mogelijk die bevestiging binnen zou krijgen (want hij was wel aagekomen) maar ik heb nu een paar weken later nog niets :|
zit me niet helemaal lekker..

maar ik heb er zin in, ik heb geen idee wat ik kan verwachten maar dat merk ik snel genoeg

edit:
jeetje rally is groot :|

welke paarden zijn er allemaal?
ik hoorde wat over friesjes (L)
en kwpm ?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:04

ik heb hem ook nog niet gekregen, meestal stoppen ze met inschrijven rond mei (?)

Nou er zijn veel verschillende paarden.

Kwpners, friezen en ook enkele fjordjes.

Ik heb 2x op 2 verschillende friezen gereden Otske, heel fijn ruintje maar wat een neeek Bloos!
Fleur mocht heeleel op otske. En ik heb 2x op Widuna volgens mij gereden, een oudere merrie die dit jaar niet meer pk gaat lopen, ze krijg dan een veulentje. Wel jammer Lachen

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:07

Marijee schreef:
ik heb hem ook nog niet gekregen, meestal stoppen ze met inschrijven rond mei (?)

Nou er zijn veel verschillende paarden.

Kwpners, friezen en ook enkele fjordjes.

Ik heb 2x op 2 verschillende friezen gereden Otske, heel fijn ruintje maar wat een neeek Bloos!
Fleur mocht heeleel op otske. En ik heb 2x op Widuna volgens mij gereden, een oudere merrie die dit jaar niet meer pk gaat lopen, ze krijg dan een veulentje. Wel jammer Lachen

okay,
en de naam kanjer heb ik gehoord, partyman, rallywood en nog een paar, maar daar kom ik nu niet op...
maar lekker toch, rust met een veulen. als paard zijnde lijkt het me vreselijk, druk met je veulen bezig en dan al die kinderen om je heen :|

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:07

Maargoed ik stel me even voor Lachen

Ik ben marije en 15 jaar. Dit word mijn 2e keer op Ini slot kamp. Ik heb er iniedergeval mega veelzin in Ja
Ik heb zelf thuis 2 haflingers, die ik niet ga meenemen. Die krijgen lekker 1 weekje vakantie.

Fleur is ook 15, word in feb 16.
Zij heeft geen eigen paard, maar ze komt afentoe bij mij logeren.
Verder is zij verzot op rally, waarmee ik op msn word gestalkt *LOL*

Ik denk dat fleur of vanavond of anders morgen ofzo weer online komt Ja

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:10

Klopt, Widuna is een heel fijn paard, niet snel maar heel fijn om op te rijden :J
Ik gun haar die rust ook wel, maar blijf het toch een klein beetje jammer vinden Ja

Kanjer, daar was een andere vriendin vorig jaar helemaal gek op, ik kreeg heelvaak verhalen over kanjer te horen, en kanjer had haar een keer gebeten, de plek moest zo groot zijn als een tennisbal. die vriendin gaan iniedergeval dit jaar niet meer. Zij gaat naar een andere kamp.

Ik heb 2x op Pm gereden, opzich wel fijn. maar hij was bij mij heel zenuwachtig, kan wel zijn dat ik ook snel nerveus ben op vreemde paarden.
Hij moet wel erg fijn lopen zeggen ze, als hij ontspannen is Ja

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:11

ik zal me ook voorstellen

ik ben yasmine, ook 15 en met kamp 16.
ik rij inmiddels rond de 7 jaar, gewoon op de manege, maar ik ben daar uitgeleerd (lessen gaan tot een bepaald niveau). dus ik hoop met kamp bij te leren. ik heb thuis geen eigen paard (jammer genoeg) inmiddels wel 1 verzorgpaard waar ik regelmatig naartoe ga. erg druk.
voor de rest doe ik nu 4 havo (en dat valt vies tegen, ik moet opeens gaan leren)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 18:15

Haha, ik doe nu iniedergeval kader. Ik heb TL gedaan, alleen ik had er vreseiljk veel moeite mee en zat avonden lang te leren voor 1 viertje... Nagelbijten / Gniffelen Tja, iedereen raade me aan om naar kader te gaan, gedaan maar Lachen

Ik rij met kamp zowat 9 jaar., ik ben gewoon met paarden opgegroeid Lachen
Fleur rijd 4/5 jaar, ik weet dat niet eens Bloos!

Je leert daar heel veel, ik heb alleen maar lovende reacties gehoord toen die week.
Hoe hoger je rijd, op hoe betere paarden (lees; paarden op hoger niveau) Ik heb op islottie gereden een paard die in de Z gelopen heeft. Heeel gaaf Ja

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:52

Marijee schreef:
Haha, ik doe nu iniedergeval kader. Ik heb TL gedaan, alleen ik had er vreseiljk veel moeite mee en zat avonden lang te leren voor 1 viertje... Nagelbijten / Gniffelen Tja, iedereen raade me aan om naar kader te gaan, gedaan maar Lachen

Ik rij met kamp zowat 9 jaar., ik ben gewoon met paarden opgegroeid Lachen
Fleur rijd 4/5 jaar, ik weet dat niet eens Bloos!

Je leert daar heel veel, ik heb alleen maar lovende reacties gehoord toen die week.
Hoe hoger je rijd, op hoe betere paarden (lees; paarden op hoger niveau) Ik heb op islottie gereden een paard die in de Z gelopen heeft. Heeel gaaf Ja

dat is wel heel gaaf, moet je er nog wel wat voor doen om ze zo te laten lopen of doen ze dat toch wel ?

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:23

Doei!

Ik zal me ook ff voorstellen. Knipoog

Ik ben dus Fleur, in feb word ik idd 16 jaar. Ik rij nu 5 jaar, maar ben gestopt op de manege en ben nu opzoek naar een bijrijpaard.
Ik ben idd helemaal verzot op Rallywood, hij is in de lessen soms wel moeilijk (sterk, bokken e.d. Whoosh! ) maar als je hem aan het lopen hebt...... Lovers Van Ini moest en zou ik hem rijden! *LOL*

Runn_love_ schreef:
dat is wel heel gaaf, moet je er nog wel wat voor doen om ze zo te laten lopen of doen ze dat toch wel ?

Je moet wel echt je best doen om de paarden zo te laten lopen. Ja
Bijv. Otske die was nog maar 4 jaar en dus nog erg groen, daar moest je wel voor werken om hem netjes te laten lopen. Knipoog

Eehemm als je meer wil weten vraag je het maar. Clown

La_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:27

Ik heb nog ff mijn verslag van vorig jaar gevonden Lachen :

Zondag:
Om 12 uur vertrokken we naar Ini slot (op de snelweg kwam ik ook nog _Irene11_ tegen die helemaal uit het raam ging hangen. Clown), we waren er ongeveer om half 2.
Eenmaal aangekomen hadden we kennis gemaakt met de leiding en de andere mensen,
en toen de groepen ingedeeld waar iedereen ging slapen.
Nadat we onze spullen gedumpt hadden in de kantine ( ik had 6 tassen mee dus dat duurde wel even Schijnheilig ) kregen we een uurtje les van Ini.
Ik was ingedeeld op Kanjer, hij was erg leuk om te rijden. Ja

Maandag:
Voor mij en Irene begon maandag iets te vroeg, we waren namelijk al om 6 uur wakker en ik had maar 4,5 uur geslapen. Nagelbijten / Gniffelen
Dus om half 10 zat ik nog erg slaperig op Partyman maar ik werd snel genoeg wakker door de les van Ini. Vork

In de middag had ik op Otske gereden, wat een onwijs gave Fries is dat! Ja
De les ging ook wel goed alleen de galop nog niet echt 100%.

Om 7 uur gingen we dus naar de markt in Diever, het was een beetje saai dus hebben we een tijdje in de patatzaak gezeten. Vork

Dinsdag:
's ochtends aan het ontbijt had ik me er al helemaal op 'voorbereid' op een dressuurles, bleek dat ik op Kanjer moest springen! Clown
Even voor de duidelijkheid, ik hou dus echt niet van springen. Nagelbijten / Gniffelen
Maar uiteindelijk ging het toch best wel goed ook al hebben we maar iets van 35 a 40 cm gesprongen. Schijnheilig

In de middag moest ik op Rallywood rijden dus ik ging hem uit de wei halen, hij was net een varken; hij zat helemaal onder de modder. Koe
Ik kwam gelukkig (met wat hulp) op tijd in de les. Nagelbijten / Gniffelen De les zelf was heel erg leuk (op een paar bokjes van Rallywood na dan).

Woensdag:
Ik werd weer eens vrolijk gewekt door een stel vliegen die de hele tijd rond vlogen. Huilen van het lachen
's ochtends had ik op Bram gereden, dat was voor mij een goede oefening omdat je dus haast alleen op je zit en benen kan sturen.
Na het eten hadden we een buitenritje en tot mijn grote verassing was ik ingedeeld op Otske! Haha!
Het buitenritje was wel gezellig maar de bordjes paaltjes onderweg waren nog wel een beetje spannend.
Met de mensen van de kantine zijn we nog een keer naar een markt geweest, deze keer in Dwingelo.
Gelukkig was hier wel de supermarkt open en konden we inkopen doen. Vork
Na de markt hebben we ook nog tot half 1, een film zitten kijken.

Donderdag:
Vandaag gingen we het proefje rijden, ik vond het erg gezellig en heb ook nog meegeholpen met voorlezen, resultaat: 2 dagen haast geen stem hebben. Vork
Na het eten gingen we weer rijden, we reden deze keer maar met 4 mensen in de les,
en omdat we met zo weinig waren gingen we om de 15 min. van paard ruilen.
Dus ik had op Inslottie, Kanjer, Otske en Partyman gereden. Lachen

Vrijdag:
Helaas de laatste keer rijden, Ini zei donderdag tegen me: "Ik zet je gewoon op Rallywood, ook al win je de bingo".
Dus ik kon me verheugen op Rallywood! Haha! Het valt haast niet te typen hoe die les was, hij liep gewoon zo lekker!
De hele tijd aan de teugel, geen enkel bokje en ging in de galop ook niet een versnelling hoger.
Volgens Ini reed ik hem zoals uit het boekje, dat vond ik toch wel erg leuk om te horen dus mijn ego is ook weer gegroeid Bloos *LOL*

's middags hadden we natuurlijk de keuring, Marije, Irene en ik hadden gekozen om Ivo te doen.
We hebben ruim 1,5 uur staan poetsen dus schoon was hij wel. Maar helaas vond de rest Easter wat schoner dan Ivo. Clown

En dan hebben we nog de bonte avond gehad!!!! Haha!
Met een groepje van 6 mensen hadden we Rosanne gezongen (ik kan dat liedje dus nu echt niet meer horen Vork ).
En omdat we nieuw waren moesten we dus eehhmmm dat ene spelletje spelen (de mensen die al op kamp zijn geweest kennen het wel Huilen van het lachen )
ik vond het echt geniaal. ROFL

Traditie getrouw zijn we ook in de stallen gaan slapen, waar we regelmatig bezoek hadden van muizen. Clown

Zaterdag:
We kregen ontbijt op bed en om 10 uur waren onze ouders er weer. Lachen

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 12:49

nu wil ook wel weten welke spel Tong uitsteken
maar het klinkt wel erg leuk allemaal.
ik krijg er steeds meer zin in Pling