Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
soesje321 schreef:Ik ga misschien volgend jaar ene half jaar high school in Canada doen, als ik het win
Caitlin_Me schreef:Ik meld me hier ook als dat mag![]()
Ik en mijn zus hebben net geboekt voor een trektocht van 24 tot 30 juli 2016. Voor mij word dit de eerste keer en voor mijn zus de derde keer.
Freekjuhh schreef:soesje321 schreef:Ik ga misschien volgend jaar ene half jaar high school in Canada doen, als ik het win
ow wat leuk!! wat moet je winnen? of wat is de wedstrijd?
Ik wil nog heel graag naar ijsland, en zuiden van zuid-amerika (Patagonië) en mongolië. en verder sowieso graag veel van de wereld zien. dwars door de verenigde staten reizen en m'n familie in Canada en Californië opzoeken staat ook nog wel op m'n bucketlist dus voorlopig nog wel wat te wensen..![]()
Freekjuhh schreef:soesje321 schreef:Ik ga misschien volgend jaar ene half jaar high school in Canada doen, als ik het win
ow wat leuk!! wat moet je winnen? of wat is de wedstrijd?
Ik wil nog heel graag naar ijsland, en zuiden van zuid-amerika (Patagonië) en mongolië. en verder sowieso graag veel van de wereld zien. dwars door de verenigde staten reizen en m'n familie in Canada en Californië opzoeken staat ook nog wel op m'n bucketlist dus voorlopig nog wel wat te wensen..
Caitlin_Me schreef:Ik meld me hier ook als dat mag![]()
Ik en mijn zus hebben net geboekt voor een trektocht van 24 tot 30 juli 2016. Voor mij word dit de eerste keer en voor mijn zus de derde keer.
wat leuk dat jullie komen!! wie is je zus? en heb je al voorkeuren? je zus heeft vast wel al veel verteld over het reelaer