Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Snackie schreef:nee, ik bedoel mezelf gekkie
Reentjuh schreef:Snackie schreef:goedeavond, ik merk dat een zeker persoon hie rniet meer zoveel komt?
Ja, dit is natuurlijk niet zo slim van je om dat hier neer te zetten hè
Nu ben jij diegene die het dalijk weer oproept!
Snackie schreef:nee, ik bedoel mezelf gekkie
Owens_hartje schreef:Nou het was me wel weer een valpartij hoor pfffffffffffffffff
Alles doet me dus zeer, mijn nek, schouders linkerarm en gedeeltelijk mijn linkerrughelft.
En toch flinke koppijn, die had ik flink gestoten tegen de bakrand
Spieren hebben een flinke opdonder gehad.
Och ben wel erger gewent denk ik dan.
We gaan vandaag gestaag verder.
als is dat niet zo erg soepel
Tja dan speelt de leeftijd mee he!!!! Ben echt geen 18 meer
En NEE ik geef het niet op
Yustin schreef:Ik ben ook wel geinteresseerd in de paardentandarts voor Yus...
scheepie schreef:Ik ken John van de Neville Stables. Hij woont bij hun op het erf. Hij is idd. erg rustig met de paarden.
Spetter en Thomas hebben vanochtend allebei in de paddock gestaan.
Spet precies een uur, Thom iets langer. .
Lin ik heb Thom zijn buitenspeeldeken opgevouwen op je kist gelegd voor Thom zijn stal.
Gr. Jes.
Serada schreef:Ik heb John nu sinds twee jaar en hij is inderdaad echt super voor de paarden. Ben heel gelukkig met hem...
Reentjuh schreef:Haaai haaai,
Zo ik heb eindelijk de reading van Froukje binnen! Nou het is werkelijk waar echt ongelooflijk wat die vrouw verteld! Ik zal hem vanavond hier even op bokt plaatsen!
Serada schreef:Snackie schreef:nee, ik bedoel mezelf gekkie
Hahaha Alles goed met jou en Mar?
Snackie schreef:
nou ik zit serieus in een dip
hij is ehct stront vervelend, sinds de strandrit, kan hij niet meer normaal doen in de bak,
dus machteld heeft er op gereden een antal keer, zelfs op den duur slof gemaakt
helpte niets
morgen komt sandra, die heeft er wat meer kijk op als ons,em die helpt me, want ik word er helemaal ziek van dat hij niet zijn nek wil laten zakken, dat rijdt echt alsof je op een plank zit,want zodra hij laag gaat lopen,gaat dxie rug lekkr ontspannen.
verder gaat alles goed
en donderdag gaat zijn vachtje eraf
Yustin schreef:He Snacky! gaat vast goedkomen hoor. Misschien is het gewoon wat last van zijn spieren ofzo! succes ermee in iedergeval!
Ik had vandaag grootse plannen met Yus! maar toen ik met het zadel in mijn armen stond....Begon het te plensen...Dus ik heb Yus maar gelongeerd...oooooooooohw oliebol
lijntje en harken vergeten (denk ik serieus nu pas aan)
Arme ireen ging rijden.....Sorry..(en dan verwissel je ook nog Yus zijn deken ) kan ik het goedmaken met wat lekkers morgen? De kantine is aardig leeg de laatste tijd hahaha
Serada schreef:Yustin schreef:He Snacky! gaat vast goedkomen hoor. Misschien is het gewoon wat last van zijn spieren ofzo! succes ermee in iedergeval!
Ik had vandaag grootse plannen met Yus! maar toen ik met het zadel in mijn armen stond....Begon het te plensen...Dus ik heb Yus maar gelongeerd...oooooooooohw oliebol
lijntje en harken vergeten (denk ik serieus nu pas aan)
Arme ireen ging rijden.....Sorry..(en dan verwissel je ook nog Yus zijn deken ) kan ik het goedmaken met wat lekkers morgen? De kantine is aardig leeg de laatste tijd hahaha
Lijntje en de deken van Yus heb ik voor haar gedaan dus ik mag ook meesnoepen van dat lekkers
Owens_hartje schreef:Reentjuh schreef:Haaai haaai,
Zo ik heb eindelijk de reading van Froukje binnen! Nou het is werkelijk waar echt ongelooflijk wat die vrouw verteld! Ik zal hem vanavond hier even op bokt plaatsen!
Wat is dat Ireen.... de reading??
Reentjuh schreef:Ik stapte net op Froukje zegt Lin, zal ik het lijntje er even voor je uit halen, haha! Ik zeg ow dat zal wel handig zijn denk ik, haha! En toen ik Froukje aan het uitstappen was, was het al redelijk laat, dus toen vroeg ik aan Lin of zij alsjeblieft Yus zijn deken wilde verwisselen voor mij, was al heel wat dat ik er nog aan dacht, haha! En toen zei Lin: Maar dat heb ik net al gedaan! Haha, ow oke! Dus dat was hardstikke fijn!