thnx lieve meisjes! heb net wat foto's op facebook gezet! zal hier ook wat zetten
ons team
laatste stukje naar parijs
start in parijs
klaar om te gaan
mn vader was mee als chauffeur!
aankomst coolsingel
en dit is (tot nu toe) mijn favoriet hier was ik net klaar met mijn laatste shift, was zooo blij! hierna werden wij naar de daniel de hoed gebracht om daarvan daan met alle fietsers en lopers het parcours op te gaan, en gezamelijk aan te komen op de coolsingel
verslag volgt nog, maar moet nu eerst gaan leren voor mijn herexamen zaterdag
Banjer
Lid Nieuwsredactie
ja inderdaad, op het moment zelf ben je alleen maar druk aan het zorgen dat alles vlekkeloos verloopt, echt een teamgevoel en dat vond ik echt een superervaring. Langs de daniel de hoed kliniek fietsen was geweldig en voor mijzelf eigenlijk wel het emotioneelste stuk... zoveel liefde en support, je weet waar je het voor doet. Op de coolsingel word je overdondert door alle mensen en aandacht.. numansdorp en klaaswaal was daar een voorproefje van... supergaaf! De teller stond 7 juli op 36.000 euries.. daarna is niet meer gerekend. Vrijdag de 24ste hebben we het eindfeest in Puttershoek en dan horen we het totaalbedrag!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
als je het toch van te voren al weet is het ook geen spannend telefoontje meer
Kendera
Geplaatst: 15-06-11 21:51
het was een geweldige ervaring
normaal had je 2 shifts rust, dus ongeveer 7 á 8 uur... maar daar zat ook reistijd bij denk dat ik bij elkaar 6 uur geslapen heb, of op de stoel in de bus of op een luchtkussen wat kraakte... ben deze dagen dus mijn wallen weer aan het wegslapen
ennehm.. zal is een foto van mn moeder opzoeken ien, daar lijk ik meer op hoor
Zo. Eh.. Goeiemorgen! Ik ben hééérlijk aan het genieten van m'n 9 weken vakantie. Ik had gisterenavond 538-schoolfeest. Ging op m'n hakken van 12cm. Nou ik moet zeggen, ik doe het NOOIT meer! Maar de reacties die ik kreeg waren super. Ook van docenten. Iedereen keek me héééél raar aan, en vroegen toen 'Hoe kan je daar op lopen?' Dus het was een geslaagd eindfeest!