Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Twinklebel schreef:
Voorlopig heb ik 10 september en 8 oktober de Voortstede in de planning, misschien nog 24 september Prometheus (als het lukt met vervoer) en waarschijnlijk van november tot en met maart elke maand bij Chardon. Daar kan ik onder het zadel heen.
en welke klasse start je dan? Serada schreef:Twinklebel schreef:
Voorlopig heb ik 10 september en 8 oktober de Voortstede in de planning, misschien nog 24 september Prometheus (als het lukt met vervoer) en waarschijnlijk van november tot en met maart elke maand bij Chardon. Daar kan ik onder het zadel heen.
Zo je bent al helemaal volgeboekten welke klasse start je dan?
. Maar vaker dan 1 x per maand wil ik eigenlijk niet starten. Tenslotte is Vienna nog maar een kleuter. Nu staat ze nog lekker van een maand vakantie op het land te genieten, vanaf volgende week gaan we weer aan het werk. 
was een beetje.... ehm.... wazig geloof ik 
Anique_Vaandrig schreef:haha, ja peet erg he
fieke, start je dan samen met ireen?
lin, hoe vond je mn smsjes?was een beetje.... ehm.... wazig geloof ik
hoe dan ook Yussie staat er weer lekker bij voor vannacht! geloof dat ie het erg leuk vond me te zien (waarschijnlijk alleen maar hopend op een lekker hapje)
Hij kan je zo vreselijk smekend aankijken
Maar de mannen zijn zaterdagochtend door Odetta weer buiten gezet. Dat doet ze zondagochtend ook en maandagochtend kan Karin dus dat is goed geregeld. Ik heb samen met Peet en Ruud de mannen gisteravond binnen gezet en eind van de middag/vanavond doe ik dat ook weer
Dus dan gaat Yus automatisch met zijn lekker blonde koppie mee naar binnen he
Ik spreek je vandaag vast nog wel.... Tonke schreef:Jippie Eric heeft gebeld. Ze hebben redelijk om de Tyfoon heen kunnen varen. Gelukkig weer een zorg minder. Zal blij zijn als ik hem maandag weer zie. Hij blijft hoogstwaarschijnlijk een week.
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad op de Tinkerkeuring. En peet ik snap dat jullie ook met Whis een keer de smaak willen proeven. 't Is een ervaring op zich.
Kim gefeliciteerd met de behaalde resultaten van Daily. Super gewoon. Op naar het NK.
Verder niet veel te melden.
Tot morgen maar weer.
Liefs Tonke.
Geniet er maar zolang hij thuis is. Kom je vandaag nog naar stal? 
Anique_Vaandrig schreef:Zooooooooo daar ben ik weer!
Leuk Lida, dat je volgende zomer bij ons komt staan! Gaaf hoor, dan staat Flurk deze zomer bij mijn ene "petekindje" (Dhakar) en de volgende zomer bij de andere: Yustin! Gezellig!!

Flurk schreef:[
toen we naar Flurk fietsten kwamen we deze mensen tegen komen die bij jullie stal vandaan? Sorry foto is van ver genomen
[/quote]

de buitenrit met Jol liep een beetje uit
ze was een beetje hyper dus ben wat langer blijven rijden!

peetorlan schreef:Hoi mir ook weer in het land whahahah
Welkom thuis meid lekker uitgerust????
Anique_Vaandrig schreef:!
En lieve mensen.................. ik heb een tuigje gekocht voor Jolly! Dus nu moet ze er echt aan gaan geloven![]()
![]()