Nou, na een aantal spannende weken of Canjer het wel of niet zou redden lijkt het er toch echt op dat hij het wel gaat redden!! Vele bokkers hebben intens meegeleefd, en meegeholpen om van een "wrak" weer een prachtig paard te maken. Een enterhengst die het verdient te leven en enorm gevochten heeft hiervoor.
Vele wilden graag Canjer in real live zien, dus is er het idee gegroeid om een Canjer dag te organiseren. Dit op de camping, dus mensen die van verre moeten komen kunnen hun tentje meenemen, en tegen kleine vergoeding overnachten op de camping.
Wil je meedoen geef je dan hier op, met de weekenden die je beschikbaar bent! Dan kiezen we een weekend uit waarop de meeste kunnen.
Zwemkleding ook meenemen dan, en wandelschoenen. Honden zijn toegestaan.
Camping de Witte Plas in Schijf (Brabant) Liefst aanmelden in de maand Augustus!!
Laatst bijgewerkt door potverdikkie op 11-08-08 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt
ik voel me sterk betrokken bij het hele gebeuren van canjer, zeker omdat ik erbij was dat hij aankwam. dus hoe dan ook.. ik ben erbij.. ik zal dan op vrijdag emt het OV moeten komen, omdat dat gratis is voor me, en maandags weer terug, maar overnachting kan geregeld worden. welk weekend maakt me niet uit kan ipc altijd wel maar.. ik BEN erbij!
moniek? wil je op de canjerdag trouwen met canjer? wat is daarop uw antwoord?
ik kan niet wachten maar ik ga volgende week lekker al, ik zal canjer voorbereiden op jullie wel allemaal 2 aan 2, handjes vast, kijken bij hem netjes op je beurt wachten whahahaha
nou, ik open dan maar, want ik wil Canjer graag zien (na heel veel stiekem meegelees) weekend 23-24 aug is ok voor mij rest zit al vol in augustus mag september ook? of is het dan geen zwemweer meer? en we moeten natuurlijk ook uitkijken dat we niet in het vaarwater komen van horse event
O dit klinkt geweldig, heb tranen in mijn ogen, ik zou graag willen komen zal deze maand volgens mij niet gaan, misschien een ander keertje zal even kijken.
.........ik ga dit ook zeker even in de gaten houden. Leef en lees al vanaf het begin mee! In principe kan ik bijna altijd wel dus als er een datum gepland is probeer ik ook af te reizen van het hoge noorden! Super leuk initiatief trouwens!