Boktmeeting in 't Gooi (23 februari)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Op welke dag gaan we de Gooimeeting houden.......

Zaterdag 15 Februari
2 (11%)
Zondag 16 Februari
1 (5%)
Zaterdag 22 Februari
1 (5%)
Zondag 23 Februari
13 (76%)

Totaal aantal stemmen: 17


Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 23:54

Steffi schreef:
en hoe lang gaan we rijden? Haha!


ja, dat wil ik ook wel weten voordat iedereen allerlij dingen regelt voor iedereen! want ik kan echt niet 3 uur!

Tiko, gefeliciteerd met je verjaardag Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:25

Bedankt!!!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 03:03

Lautjuh123"]
[quote="Steffi schreef:
en hoe lang gaan we rijden? Haha!


ja, dat wil ik ook wel weten voordat iedereen allerlij dingen regelt voor iedereen! want ik kan echt niet 3 uur!

Tiko, gefeliciteerd met je verjaardag Haha!
[/quote]

Uiteraard ook van mij nog van harte gefeliciteerd Knipoog

Enneh...............jullie willen toch niet zeggen dat jullie geen genoeg zitvlees hebben voor een rit van 3 uurtjes Verward Knipoog Kom op dames, een paar blaren is helemaal niet zo erg hoor Tong uitsteken

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:09

Ik ga ook denk ik geen 3 uur, mijn paard is nog niet helemaal in orde dus als het ongeveer 3 uur rijden is ga ik niet mee sorry. Want ik moet ook van de wieksloot ( aan de kant van de duinen) afkomen, dus ik ben al een half uur onderweg, snappie.

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:10

lees Meghann in plaats van Irma

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:38

Idd, als ik 3 uur ga is dat me op een boshoeve paard te duur en als ik op pats ga is dat veel ste lang voor haar! dan ben ik zon 5 uur onderweg!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 17:31

3 uur rijden word mij ook te duur, van boshoeve naar Lage Vuursche is iets van een half uur/uur? Laten we het totaal dan op 4,5 uur houden. 4,5 x 13 = zegmaar 60 euro, dat is bijna 130 gulden!!!
Sorry maar dat word me dan echt te duur Bloos

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:38

oewwwww ik wil ook graag mee!!!op een huurpaard als dat kan(A) enne melissa ik geloof dat jij zondag de 23 leiding hebt op de kibo.. :S

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:41

k ben pas net een bokker en dus nog pas een beginner die alles nog moet uitvinden hahah zoals onderschrift de avator en de emoticons.....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:55

Misschien is het handig als we even een tijd afspreken, en dan kijken wie er precies wel en niet mee willen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 09:01

Ross schreef:
oewwwww ik wil ook graag mee!!!op een huurpaard als dat kan(A) enne melissa ik geloof dat jij zondag de 23 leiding hebt op de kibo.. :S


Nee dat was een foutje Haha! maare bedankt iig Haha!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:24

wilde ook wel mee maar me paard is (nog) niet verkeersmak en ik ben helemaal niet bekend op bokt maar ik hoop dat t very gezellig wordt en ik hoor wel hoe het is gegaan.
veel plezier allemaal
Laatst bijgewerkt door DromenLies op 04-02-03 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:17

Zullen we het zo afspreken :

We spreken af bij de camping! Daar begint onze rit (wij, met gehuurde paarden doen er een half uur over om op de camping te komen). Dan rijden we een uur met z'n allen, een rondje zodat we weer terug zijn bij de camping. Dan is het weer een half uurtje terug! Dat is bij elkaar 2 uur ( 2 x 13 = 26). Thuis zadelen we de paarden af, brengen we de paarden thuis en verzamelen we bij het pannenkoekenhuis!

(ik rij met de auto achter de trailer aan, er kunnen nog 3 mensen bij mij en 1 bij de trailer in de auto, dan brengen wij de paarden weg en rijden meteen door naar het pannenkoekenhuis. Die mensen kunnen meteen mijn geweldige stal zien (en die van Sanja Haha! )

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:04

Maar ik weet niet of het voor iedereen een optie is om zijn paard tussendoor thuis te brengen, ofnie? En ik wil Tiek liever niet een lange tijd op de trailer laten. Het lijkt me allemaal prima, alleen doen de gene die bij de dagcamping verzamelen dan maar 1 uurtje rijden, of rijden die ook alvast, zodat we evt. ook halverwege kunnen afsrpeken?

EN anders ga ik misschien gewoon naar huis met Tiek, dan kom ik alleen denk ik niet meer terug voor pannekoeken, maar dit vind ik persoonlijk geen groot probleem...is dat goed?

Belker

Berichten: 15322
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 16:58

Ik red de 2 uur niet echt. Grappa heeft nog niet voldoende conditie. Ik denk dat ik mee ga naar de dagcamping en dan alleen weer terug rij. Dat red ik wel.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:09

Ja dat vind ik een goed ideetje Ymke!

26 Euro is te doen Tong uitsteken

(Ik ga WEL op een gehuurd paard, als steffi meegaat pannenkoeken eten wil ik ook wel mee dus eeh wie heeft er een plekje in de auto Tong uitsteken)


BTW Hoelaat vertrekken we? misschien dat iik pats nog moet doen, das nog niet zeker!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:22

Ja Ymke, wat mij betreft ook een goed idee!

Melissa, dan kun je met mij meerijden naar de boshoeve als je wilt!

Als iemand mij (& Melissa) mee wil nemen naar pannekoekenhuis (Ymke? *kijkt lief*) ga ik ook mee Lachen
Laatst bijgewerkt door Nintu op 04-02-03 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:40

ja, dit vind ik ook wel goed!
en ik wil als het kan samen met steffi meerijden met iemand! Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 22:17

Prima idee!

Wie komt er dan vanaf stal Arends mee rijden? Dus wie zet de trailer daar ook neer?

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:29

Ik zal eens erg aardig zijn. Meghann, mijn dochter en haar paard, rijden mee. Ik niet. Maar als Meghann en haar paard thuis zijn op de Wieksloot, dan wilt zij ook mee pannekoeken eten. Ze moet ook dan naar de Lage Vuursche en natuurlijk wordt er dan aan mij gevraagd of ik haar daar naar toe wilt rijden. En natuurlijk doet Mams dat. En aangezien ik een grote auto heb, kan ik nog een aantal mensen meenemen naar de Lage Vuursche. Zeg maar, wie wilt, durft met mij mee?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:33

Als ik, Melissa (en lautjuh123?) niet met Ymke mee kunnen rijden willen we wel met jou meerijden irma Haha! (maar geloof wel dat Ymke wat mensen mee kon nemen?)

Hehe er begint toch eindelijk schot te komen in de Gooimeeting, dat werd tijd Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 08:53

Lijkt mij ook prima, is er trouwens misschien een mogelijkheid om Tiko daar ergens even te laten staan, tijdens het pannenkoeken eten. Want we redden het nooit om Tiko tussendoor naar huis te brengen (zijn al zeker 2 uur bezig met inladen). Ik weet niet of Myrthe dit wil hoor, was maar een raar idee van mij Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 15:45

Richtje schreef:
Lijkt mij ook prima, is er trouwens misschien een mogelijkheid om Tiko daar ergens even te laten staan, tijdens het pannenkoeken eten. Want we redden het nooit om Tiko tussendoor naar huis te brengen (zijn al zeker 2 uur bezig met inladen). Ik weet niet of Myrthe dit wil hoor, was maar een raar idee van mij Lachen


Lezen is een vak apart het richt.....wat vraag schrijf ik minstens drie keer hierboven?? FF terug lezen misschien...

Natuurlijk zijn we geen twee uur bezig met laden. Het ga at steeds vaker sneller, al was katwijk een t erugval Knipoog, maar toch, ik vind niet dat je per definitie moet zeggen dat we min. 2 uur bezig zijn...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 17:08

Tiko schreef:
Natuurlijk zijn we geen twee uur bezig met laden. Het ga at steeds vaker sneller, al was katwijk een t erugval Knipoog, maar toch, ik vind niet dat je per definitie moet zeggen dat we min. 2 uur bezig zijn...


Oke, misschien ben ik een beetje pessimistisch, maar je moet toch toegeven dat het niet geheel onwaarschijnlijk is }>

Maar goed, dit gaat een beetje off-topic, vechten we zo op de fiets verder wel uit Extreme duivel

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:22

Toch nog een keer proberen te vragen.... }>

Gaan de mensen vanaf de dagcamping dan totaal maa r1 uur rijden?? Eerlijk gezegd vind ik helemaal daar naar toe rijden, en nog eens trailer huren, en het laden wat mog elijk nog al wat voeten in aarde heeft, wat veel gedoe voor een ritje van 1 uur...sorry!