de dikkertjes meeting!!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 15:15

jah maar niet iedereen heeft gelijk vakantie... ik heb een week eerder.. en ik ga geen vrij nemen van school dan krijg ik problemen...

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:46

of een keertje naar de zwarte markt gaan in beverwijk is zaterdags en zondags open is op loopafstand van het station en ook parkeergelegenheid voor de gene die met de auto komt .
meschien een ideej.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-03 23:45

dat is ook wel erg gezellig.. kan me herrineren toen dat ik e de laatste keer was dat ik me een zere poten had........
maar is niet echt paardgericht terwijll de meesten dat wel willen toch???

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 13:59

Het idee van Esme_27 lijkt me wel leuk, ook een goeie kans voor mij om Nuala in het echt te bewonderen.
Ik weet niet of er onder de "dikkertjes" meer zijn die wel eens willen Tinkerhobbelen. En uit eten gaan zal inderdaad niet zo snel een probleem zijn denk ik Haha!
Een huifkartocht lijkt me ook wel erg leuk, maar dan zou je idd wel moeten wachten tot het weer wat beter is.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 15:47

Branca schreef:
Zwemmen, Zwemmen!


Lijkt me ook ontzettend leuk om ergens mee naar toe te gaan. Maar zwemmen!?!?!?!?!?!? Mij niet gezien! Je moet al in je handen klappen wil je mij tegenkomen in een korte broek! Haha!

Tja.. bedacht mij net... is de huishoudbeurs geen optie? In Amsterdam, makkelijk bereikbaar.. en van 28 maart tot en met 6 april.
Lekker centraal, met voor iedereen vast wel wat wils.

Maar... in midden nederland zijn natuurlijk genoeg dingen te doen. Knipoog

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:08

Nee, was een geintje...moet ik toch eerst effe afvallen wil ik zo;n bad geval aandoen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:13

skysari schreef:
:)* meschien een optie om naar een paardemarkt te gaan kan in utrecht is recht tegenover het station zowat op een maandag t is maar een idee


Ik woon al ruim 10 jaar in Utrecht, maar van een paardenmarkt recht tegenover het station is mij echt niets bekend... Verward

Als ik jullie een tip mag geven: Amersfoort ligt vrij centraal voor iedereen, of je nou met het OV komt of met de auto. Dierenpark Amersfoort is erg leuk, vooral in het voorjaar met allemaal jonge dieren. Of anders Park de Hoge Veluwe? Ook vrij centraal!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:43

Hmm,
denk toch niet dat ik op zo'n meeting hoor te zijn! Haha!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 17:54

Citaat:
skysari schreef:
meschien een optie om naar een paardemarkt te gaan kan in utrecht is recht tegenover het station zowat op een maandag t is maar een idee


Ik woon al ruim 10 jaar in Utrecht, maar van een paardenmarkt recht tegenover het station is mij echt niets bekend...


Bedoel je misschien het Paardenveld? Dat ligt wel tegenover het station, maar heeft niets met paarden te maken hoor...

skysari

Berichten: 825
Geregistreerd: 23-08-02
Woonplaats: omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-03 20:12

neej ik ben denk in de war met den bosh geloof ik uhhhh Frusty foutje maar de jaarbeurs hallen liggen toch bij station utrecht in de buurd of word het ergens anders gehoude of benk nou gewoon blond aan het worden Lips are sealed nouja maar wat leuk is met beter weer op het strand gaan rijden met friesen heb ik van gehoord meschien een optie maarja dan nog vervoer hebben ben namelijk nog rijbewijs loos Verward maar goed maar als iemand een rit met tinkers kan fixen dan kom ik zekers

[Edit] lange quote verwijderd [/edit]

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 21:49

Lijkt me ook leuk omte komen. Lees het topic nu pas.......beetje slaap in de ogen nog... Gaaaap

Pony park Slagharen!!!! JAJAJAJAJA, we wilden toch iets met paarden doen Haha!

Goed, wat verder........ Burgers Bush is errug mooi. Al mensen geweest?? Sinds de Ocean klaar is, is het echt de moeite om te gaan kijen.
Korenmarkt dichtbij dus genoeg keuze om daarna een happie te gaan eten.

Bij Manege Mansour zijn er ook mogelijkheden genoeg voor een verkorte mencursus en meer van dat soort dingen. Zie de site www.mansour.nl
Tis maar een idee.

Even verder denken.........wellicht dat ik de springruiter waar ik op stal sta kan vragen om een springclinic te geven? Is dat leuk?? En wie weet is er wel gelegenheid om zelf wat te oefenen *LOL*

Ik ben benieuwd!!!!

Toedels

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-03 19:24

jah nmaar een verkorte mencursus zal ook nog wel wat geld kosten.....
naar amersfoort lijkt mij ook wel een leuk plan???ik vind alles leuk zolang ik niet in een badpak hoef te lopen.... heb ik al een schijthekel aan

huishoudbeurs??? ik heb al een hekel aan het gewone huishouden ??hihi... tinkerhobbelen.. doe ik elke week al op baily...

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 21:37

Dierenpark A'foort lijkt mij een goed initiatief. Maar is dat ook goed te bereiken met openbaar vervoer?
Huishoudbeurs valt voor mij ook af.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:56

Een dierenpark lijkt mij wel leuk, of een tinker of fjord rit, of hebben ze geen stel shires te huur ergens Verward Knipoog

Ik weet nog niet hoe of wat ik kom, ligt aan de datum en de activiteit.

Overigens heb ik geen problemen met bikini cq zwemmen, ik zwem juist 2 keer in de week om wat kwijt te raken Knipoog

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:44

Huishousbeurs ook niks voor mij Ben niet zo huishoudelijk aangelegd }>

Dierentuin is altijd leuk. Burgers bush is goed met OV te bereiken en vind ik persoonlijk een echte aanrader. www.burgerszoo.nl

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 14:45

Karin schreef:
Ik woon al ruim 10 jaar in Utrecht, maar van een paardenmarkt recht tegenover het station is mij echt niets bekend... Verward



veemarkt hallen daar is paarden markt (voordorp)
en station niet echt super in de buurt (overvecht)

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:31

Het lijkt volgens mij toch de richting op te gaan van een dierenpark ofzo.
Dus nu dan nog even bepalen welk en wanneer?

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-03 14:37

noem een paar datums zou ik zeggen en voor welk dierentuin je bent..

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 02:17

AMERSFOORT!!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 01:08

En wanneer behoor je tot de mensen die mee mogen? Als je jezelf dik vindt, of als je wetenschappelijk bewezen overgewicht hebt? Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 15:41

ehm ik denk niet dat het zo is dat het wetenschappelijk bewezen is... maar meer voor diegene die graag eens willen praten met andere bokkers over overgewicht en paardrijden en die daar zelf dus ook iets mee te maken hebben.
ik denk dat je voor jezelf moet beslissen of je wel f niet daarbij hoort. niemand kan dat voor jou zeggen dan zouden we gaan selecteren en dat is niet de bedoeling..
tis dus niet een race om de dikste of dergelijken maar gewoon lekker ervaringen uitwisselen over paardrijden en overgewicht..

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 17:46

ligt aan de datum maar anders is deze dikkerdje ook van de partij Haha!
Enne ik zag iets over zwemmen...... leuk maar dan moet je dat ook met zijn alle doen en niet de een wel en de ander niet dus dat valt al af (pffffff scheelt weer baantjes trekken hahaha)

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:19

Misschien een idee. In het weekend van 29 en 30 maart is er in de Darling Expo een Grote Maten Mode beurs. Ik ga de 30e heen, want er is een heuse miss verkiezing (juist ja ik ga er ook aan meedoen Cool ) en er worden, als ik het goed heb ook mensen uit het publiek getrokken......

Misschien tot ziens!

http://www.grotematenmode.com

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:19

ja ik weet het oude topic.....