bokt rit in t'gooi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:31

Zondag kan je ook paarden daar huren, dus dat lijkt me geen probleem Lachen Even afwachten wat de rest reageert............

Leuk dat je komt en wil helpen Tiek Knipoog ben benieuwd naar jouw inmiddels redelijk beroemde knollie

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 23:51

Istie beroemd? Leuk om te weten Lachen Hebben jullie wel een beetje positief beeld van hem? Schijnheilig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 01:21

Zolang het op een zondag ismaakt het weekend mij ook niet uit. En als je nog hulp ergens bij nodig hebt, ik wil ook best ergens bij helpen....

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 02:18

Ymke, hebben ze Whisk(e?)y nog? Dat vond ik toch wel zo'n lekker beest Lachen Was een vosje geloof ik (en anders bruin Tong uitsteken)

Als Ymke ook mee gaat (op boshoeve paard?) zou dat wel mooi uitkomen, dan ontmoeten we elkaar wel ergens, Ymke kent de weg wel Tong uitsteken

Heeel erg mooi dat je geen ruiterbewijs hoeft te hebben, stap, draf, galop en een beetje sturen kan ik denk ik wel Knipoog



Tiko schreef:
Istie beroemd? Leuk om te weten Lachen Hebben jullie wel een beetje positief beeld van hem? Schijnheilig



napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 09:41

Tiko schreef:
Istie beroemd? Leuk om te weten Lachen Hebben jullie wel een beetje positief beeld van hem? Schijnheilig


Heb een heel positief beeld van hem Trouwens, ik vindt Tinkers eigenlijk wel leuk........... op mijn vorige stal hadden wij er ook een, Allegra heette ze, het was jammer genoeg een niet opgevoede Tinker, een verschrikkelijke drammer. Maar voor de rest was het een scheet om te zien, tenminste niet zo'n eenhapscracker, daar hou ik namelijk niet van!

Het begint trouwens wel wat te lijken, de Gooirit. Weten jullie al wanneer jullie kunnen Verward Misschien is het handig als iemand even de Boshoeve belt om te vragen of er alle zondagen paarden gehuurd kunnen worden, dan kunnen we een datum gaan vaststellen.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:11

Dus we gaan naar de LV?
Wat zal ik doen? Boshoeve of Patsia?

Wel een eind als ik met pats meemoet en om nou alleen voor het eerst de brug over te gaan Schijnheilig

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:12

Eeh. wie gaat trouwens de boshoeve bellen Verward

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:15

mmm dat doe ik wel ff....morgen ok? ik weet niet of ze op zondag bereikbaar zijn. Wat is precies de vraag, en om hoeveel paarden gaat het ongeveer??

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:17


Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 14:59

Jammer dat Flan verkocht is, had hij zijn Look-A-Like kunnen meeten Haha!

eeh ik, lautje, Ymke en Steffi en misschien Ditta gaan op een manege paard.
Ik weet niet of ditta een ruiterbewijs heeft, maar zowiezo 2 van de 5 hebben een ruiterbewijs.
En uiteraard de prijzen Haha!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:09

lijstje mensen:

Ditta-> Huurpaard
Napoleon -> Eigen paard
Steffi -> Huurpaard
Richtje -> Huur/Eigenn ?
Tiko -> Huur/Eigen?
Ymke -> Huur
Dynamiek ->Eigen
Lautjuh123-> Huurpaard
Melissa-> eigen (als iemand mij bij de brug kan ophalen, anders huur)

Niet zeker dat ze meegaan:

Laui-> ?
Ilindra -> ?
Belker->?
Pegasus->?
Misschien sjuimpje las ik ergens.


Hoelang gaan we ongeveer rijden?
Laatst bijgewerkt door Melissa op 19-01-03 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:13

Waar en wanneer is het eigenlijk ?
Diddie wil misschien ook wel mee ?

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:20

Ik ga mee met Tiek!
Richtje denk ik met een gehuurd paard. Zullen we ongeveer een uur of 2 rijden. Misshchien dat er ergens een korte split gemaakt kan worden tussen mensen die rustig aan willen doen en de mensen die zin hebben in een flink galopje?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:21

Laui! schreef:
Het ligt eraan welke kant jullie op gaan rijden (Soesterduinen is erg mooi en Lage Vuursche is ook best leuk, even paard neerzetten en n hapje eten), en of mijn paard 'n beetje conditie heeft, anders kom ik ook wel mee, en misschien dat ik Sjuimpje dan ook wel meekrijg (die wil nog steeds opmijn paard als ik dan op eén van haar idiote knollen ga). En idd: op een zondag komt mij wel goed uit.

Haha!
Sjuim gaat dus NO WAY mee als jij op Ozep gaat,
dat jij levensmoe bent ok, maar ik niet. *LOL*
Ozep is nogal eeehhh, apart in het gezelschap van andere paarden.
Verder is de hengst (en jonge frieze merrie) niet zadelmak, de Mondriaan is nog vrij groen en zijn conditie is net toereikend voor een half uurtje sturen.
Jonkvrouw is te drachtig en de Friezen worden op zondag door mijn ouders gereden.
Ik doe toch iets verkeerds, 7 paarden en niets om mee te rijden Nerd

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 15:56

Is het voor iemand haalbaar om mij vanaf de brug (ja die bij de bosberg Knipoog) op te halen? anders weet ik de weg niet verder Lips are sealed

Is 23 Februari een goede optie Schijnheilig dan moet ik namelijk patsje doen!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 17:57

Ik kan eventueel mensen van station's ophalen in soest. (Of tegen een *kleine* betaling voor benzine uit hilversum of amersfoort. )

Als we met een hele groep afspreken is het niet zo moeilijk om door het bos te rijden en af te spreken bij B.v. De camping in het bos. (of eventueel Groot kievietsdal een optie??) Die is makkelijker te vinden.

Ik ben dinsdag op de boshoeve, dan kan ik meteen even informeren hoe het verder zit!
We moeten wel even opgeven of het een *gevorderde groep* of een *minder gevorderde groep* is. Dat is dus wel makkelijk om even te weten.
Mocht ik wel met bram komen, kom ik sowiezo op Manege DE boshoeve uitladen, maar dan ben ik wel met 2 paarden. Het startpunt is dan in ieder geval daarvandaan.

Steffi : Wiskey is er niet meer, die is verkocht.
Er staan nog zat andere leuke paarden, maar lancelot is voor mij (mocht bram niet mee kunnen) Knipoog Tong uitsteken

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:17

Dankzij een ontzettend lief aanbod van Ilindra kan ik -afhankelijk van de uiteindelijke datum- toch mee, ik wacht af wat er uiteindelijk gepland wordt.
Heb een ruiterbewijs en ook een kaart van het GNR.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 18:25

Margreet schreef:
Helaas, paard is niet in orde en -met alle respect- voor een manegepaard bedank ik toch.


Ik geef je gelijk. Ik zou nooit een paard huren bij een bedrijf waar ze de dieren zo meegeven. Zonder enkele begeleiding. Zegt iets over de manier waarop ze met hun paarden omgaan.

Begrijp ook niet dat iedereen een paard bij de Boshoeve gaat huren. Gaat het jullie alleen om het plezier van een buitenrit? En kan het jullie niet zoveel schelen hoe die dieren het daar hebben?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:18

Lautjuh123 gaat ook mee op een huurpaard!

Mijn vader kan mij, Lautjuh123 en Melissa (als je op huurpaard gaat) wel bij de boshoeve brengen.

Ymke-> jammer Was echt een leuk paardje!

pipo schreef:
Begrijp ook niet dat iedereen een paard bij de Boshoeve gaat huren. Gaat het jullie alleen om het plezier van een buitenrit? En kan het jullie niet zoveel schelen hoe die dieren het daar hebben?


Beetje kort door de bocht vind je niet?
Wat moet ik anders doen als ik graag mee wil, kan moeilijk Nico daarheen slepen!
Ik heb daar een hele tijd gereden en die beesten hebben het daar echt niet slecht hoor!
Dat die eigenaar die paarden zo meegeeft moet ie helemaal zelf weten (zou ik zelf ook nooit doen, zonder begeilding mee te geven), maar dat betekend niet dat het hem niks uitmaakt wat er met die beesten gebeurd!! Lachen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 19:21

Citaat:
We moeten wel even opgeven of het een *gevorderde groep* of een *minder gevorderde groep* is. Dat is dus wel makkelijk om even te weten.

Volgens mij kunnen de meeste mensen die mee willen wel aardig rijden!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:21

Ik den dat die paarden v/d boshoeve een buitenritje wel lekker vinden.
Ze laten je niet voor niks voorrijden!

Maarja, ieder zijn mening
Ik hoop dat er iemand mij bij de brug kan halen, dan kan ik op flats mee Haha!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:38

Hallo ik ga ook mee met mijn paard Jewel. En een vriendin van mij ook wel denk ik. Ik woon in soest en de boshoeve is niet ver van mij vandaan. Dus ik ga zeker wel mee, maakt niet uit wanneer. *LOL* We hebben allebei een eigen paard dus we hoeven niet te huren. Zeg maar wanneer.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 20:49

Jewel, heette ze voorheen Jellie??
Volgens mij wel he!
Ik zou het echt onwijs tof vinden als ik haar weer eens kon zien!! Dus heeel leuk als je meegaat!! Lachen

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:03

Dus ik hoef niet meer te bellen Ymke?

Ik kom waarschijnlijk met een trailer....moet ik dan gewoon naar de boshoeve komen, en kan daar evt. een trailer blijven staan??

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-03 21:23

napoleon schreef:
Zullen we dan maar gauw een datum prikken Verward het weekend van 15 Februari of van 22 Februari?

Wie maakt een lijstje van wie er mee gaat?

ik maak geen lijstje maar mijn voorkeur gaat naar de 22e uit. De 16e zit ik in Vught, de 15e in Ermelo. Eerst de datum, dan het lijstje lijkt me.