Omdat de meeting die we vandaag wilden plannen helaas op het laatste moment niet doorging door veel afzeggingen en onduidelijkheid over het tijdstip en wat te doen een nieuwe poging.
Voorstel: Afspreken in Alkmaar voor een etentje bij Portofino. Een erg leuk, knus en betaalbaar Italiaans restaurantje waar je prima kan eten. Uiteraard kunnen er nog extra dingen worden gedaan, maar dit als uitgangspunt. Om te bekijken wie wanneer kan/wil even een poll met 2 opties die wat verder weg zijn zodat er in de agenda's (mogelijk) nog ruimte is. De keuze voor Alkmaar komt overigens voort uit het feit dat we oorspronkelijk met de Noordhollandse barokke paarden liefhebbers wilden afspreken. Maar uiteraard zijn alle barokke paarden liefhebbers welkom!
Het maakte mij niet erg uit, maar als ik hoor dat 2 mensen waarvan het mij erg gezellig lijkt dat ze erbij zijn alleen op 24 november kunnen dan gaat mijn voorkeur daar naar uit.
Tot nu toe zijn er 9 stemmen. Hiervan zijn de meeste voor 24 november (5) en drie mensen kunnen op beide data. 1 kan er op 1 december. Ik stel dus voor om de meeting te houden op 24 november. De volgende mensen hebben aangegeven dat ze mee willen: Cloris Furia (Jasmijn) Madelief88 (Madelief) Lusitano Cojolly Moll BrankaZ (Branka)
Ik kom hiermee op 7 personen uit. Dus ik hoor graag wie de anderen zijn die hebben gestemd en dus graag meewillen. Dan kunnen dingen worden vastgelegd en kan ik binnenkort het restaurant reserveren.
Ik wil misschien ook wel komen, dat ligt er even aan hoe druk ik het dan heb met school. Ik kan dan dat weekend wel naar Heemskerk gaan met mijn vriend.
Jasmijn, als we op een normale tijd afspreken verwacht ik echt niet dat we om half 10 nog aan tafel zitten hoor. Het zal wel gezellig zijn, maar ik verwacht niet dat een restaurant het fijn vindt dat op een drukke avond een tafel uren lang door hetzelfde gezelschap bezet wordt gehouden.
Verder krijg ik graag even bevestigd of iedereen die ik heb opgenoemd ook op 24 november nog steeds kan en of de Italiaan akkoord is. Dan kan ik binnenkort een tafeltje reserveren en kunnen we een tijd en locatie afspreken.
Jammer! Als er meer afmeldingen zijn vermoed ik dat we het nog maar een keer moeten verzetten. Erg jammer, jij was tenslotte 1 van de mensen die het aan hebben gezwengeld. Maar eh, toch niets ergs?
Nog even: ik wacht nog steeds op de bevestiging van de mensen die zich aan hebben gemeld. Als dat niet volgt ga ik niet een tafeltje reserveren. Ga niet het risico nemen dat ik ergens reserveer en diverse mensen toch af blijken te haken.
Sprak vandaag Cloris en ze vindt het wel jammer dat ze er niet bij kan zijn. Ze hoopte dat het evt. naar januari kon worden verschoven. Ik wacht nog even de andere reacties af, anders neem ik via pb contact met jullie op over hoe of wat we willen doen.
Het is misschien wel slim om naar januari te verplaatsen. Vind het wel jammer maar deze maanden zijn zó druk! En het lijkt me wel leuk als het wel echt een grootse meeting word .