mijn verslagje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
faithfull

Berichten: 324
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: lelystad

mijn verslagje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:44

hoi hoi,

Mijn verslagje gaat niet zo lang worden omdat ik eigenlijk nog een werkstuk moet maken en dus niet veel tijd heb Tong uitsteken
- ten eerste wil ik brenda (chatelaune Tong uitsteken ) bedanken voor het tijdig melden dat ik mee ging *LOL* ja ja, ik kreeg het gisteren te horen
- en ten tweede en laatste wil ik eva (ethelate) bedanken voor het wissen van mijn foto

Nou het was dus wel heel gezellig op p&k. Brenda heeft GEEN hatlsters gekocht hoor Schijnheilig maar naast de halsters van bren en de regenboog van brenda en noortje (berdientje) was het heel gezellig hoor.
Eerst gingen we met de trein van naar Den Bosch (niet verkeerd overgestapt Haha! ) en van Harderwijk naar Utrecht zat er een enge dronke onverstaanbare vent bij ons in de coupe, wij helemaal blij dat we hem in de trein naar Den Bosch niet zagen en Noortje en de rest wel waren tegen gekomen, mede dankzij het bokt bordje van Noortje , op naar Den Bosch.
Wij zijn in Den Bosch centraal station, op zoek naar eva! welke roltrap ook al weer?????????????? ik wist van nix en moest dus wel op de rest vertrouwen, maar na eventjes zoeken hadden we Eva gevonden HALLO!!!!!!!! Hup, naar de Braband hallen, gevonden! en dan de ingang nog we gaan naar links, was een verkeerd idee, we moesten naar rechts dus weer "helemaal" terug. jippie!!!!!!! de ingang *LOL* en we waren binnen. En daar waren HALSTERS!!!!! en paarden natuurlijk maar de halsters waren heeeeeel belangrijk. Dus wij over de markt lopen en lopen en lopen en veel moooie shows gekeken, en toen moesten we eigelijk wel naar de wc, maar ja waar is die???? Een kwartier later hadden we de wc gevonden en daarna ff wat gegeten en toen op zoek naar Nimberrrrrrrrrrrr. Dat duurde minder lang en tsja daar mesten FOTOOOOOOOOOS van komen en toen de toestellen er eenmaal waren gingen ze niet meer uit, dus wij verwachten foto's, Eva en Noortje. Daarna weer gewandeld en gewandeld over de markt. En toen maar even naar de stallen, op zoek naar nog meer bokkers, nu met het bokt+neb bordje. En ja hoor nog een aantal bokkers gemeet (sorry mensen weet helaas de namen niet meer, ben ik niet zo goed in Huilen het spijt me Huilen ). En toen weer op zoek naar Kim (nimberrrr), ook bij de stallen/inrijterrein. En toen, zoals we al eerder hadden verwacht maar niet was gebeurt, waren er twee helftjes groepje, we waren elkaar kwijt. "Mijn" helftje ging maar naar de shows kijken terwijl de rest nog bij de stallen was en na wat bellen kwam het "andere" groepje ons ophalen en gingen we wat eten want wij hadden honger! Een patatje met een heleboel majo ( Verdrietig over de patat Verdrietig ) maar daarnaast wel lekker hoor Pling Toen was het alweer bijna tijd, dus weetr even over de markt lopen en wat last minute inkopen doen en toen weer op weg naar het station, op tijd voor de trein *LOL* *LOL* In de trein was iedereen een beetje moe, maar het was wel gezellig. In Utrecht moesten Brenda, een vriendin van ons die ook mee ging en ik uitstappen en een half uurtje wachten op de connectie naar Harderwijk, eerder die dag was het grapje gevallen dat we de terugreis weer bij die engerd in de trein zouden zitten, maar toen we instapten hadden we nog nix gezien dus was er nog nix aan de hand. en een minuut voor de trein weg ging stapte er twee mannen in, raad maar, ja die enge ventjes die de heenweg ook in de trein zaten Huilen
Huilen Huilen gelukkig zaten zij in het gangetje en wij in de coupe, maar we zatren wel in het eerst bankje naast het gangetje dus zagen we ze nog
Huilen ze volgden ons gewoon Huilen maar gelukkig gingen zij een station eerden dan wij uitstappen zodat we er niet langs hoefden En toen kwam mijn vader ons van het station afhalen en zijn we alle drie goed thuis gekomen.
Tsja en toen kwam er een eind aan wat mijn kortje verlagje moest worden Lachen
dag dag
kusjes Annette


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 21:47

Als je slim bent, vraag je niet om foto's }> Schijnheilig
Ik heb op mijn camera niks gedelete... }>

Het was wel een gezellige dag vond ik!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers