2e Excursie Slachterij Nijkerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

2e Excursie Slachterij Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 19:29

Oké, dan maar weer even een nieuw topic (mods, blijven jullie hier alsjeblieft even streng controleren voordat het topic al weer opslot word gegooid dankzij een paar bokkers die zonodig discussie moeten voeren? hartelijk bedankt)

Om het overzichtelijk te houden, heb ik maar een nieuw topic geopend, ik weet dat het andere evt. straks weer open gaat, maar dat is imo. niet meer overzichtelijk genoeg om op handige wijze een meeting te organiseren, vandaar. Gelieve dus dit topic níet naar de filisteinen te helpen.
Er zal nog met van Veen gebeld worden en er zal nog een datum geprikt worden. Vervoer moet men zelf regelen, evt. kan men met andere bokkers meerijden. Met de trein is ook nog een optie.
Na de excursie zullen we alles even bespreken en bijkomen in een leuk café/barretje/evt. de mac voor diegenen die graag willen.

Dit topic is bedoeld ter opgave voor de 2e excursie naar de slachterij in Nijkerk (Gelderland, ri. Amersfoort) voor mensen die o.a. n.a.l.v. het verslagtopic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=48&t=730842&hilit= geinteresseerd zijn geraakt en alles zelf ook eens met eigen ogen willen bekijken.
Discussieren kan in het topic in paardenpraat: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=691195& maar NIET HIER!!!

Even hier ook voor de duidelijkheid een paar regels, het is niet leuk, maar zo te zien zal het wel moeten.

- Mensen die nog NIET met de éérste excursie mee zijn geweest, hebben dit keer VOORRANG. Meiden van de 1e keer; sorry, jullie zijn allemaal van harte welkom om gezellig 'na te meeten' bij (eigenlijk heeft een leuk café of broodjeszaakje meer mijn voorkeur, is wat gezelliger dan de Mac) en daar 'reunie' te houden, maar mensen die nog niet zijn geweest hebben voorrang, hoop dat jullie dit zelf ook snappen.
Mensen die de 1e keer wel zijn meegeweest, maar ong. de hele tijd boven hebben gezeten, komen ná de nieuwe mensen in aanmerking

- Ik, Marie en Crossmonster (als beiden willen en kunnen) zullen meegaan als 'begeleiding' voor de 'nieuwe mensen'.

- Mensen die NIET op de lijst staan, gaan NIET mee. Dus niet ter plekke allemaal 'meegebrachte vriendinnen' etc. Alleen mensen die op de definitieve lijst zullen staan!

- Max. aantal mensen, de échte max. is 25 personen. Er is nog geen datum geprikt, zodra datum is geprikt hebben we ook meer overzicht wie wel en niet kan.

Het is hier NIET de bedoeling om een discussie te starten waarom we gaan, of waarom we wéér gaan. We willen andere mensen ook een kans geven, dus hier geen gezeur, dit topic is bedoeld voor mensen die mee willen op excursie!

Zo, hier dan maar even alvast een voorlopig lijstje voor mensen die graag meewillen. Graag deze lijst gebruiken en doorquoten ipv. in aparte post opgeven, zo houden we het overzichtelijk.

Graag dus zelf even verder aanvullen

Lijst van opgave en vervoer schreef:
1. Crossmonster
2. ma_rie_tje
3. JoyCiej007 Waarschijnlijk met auto
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
10. kimlovemaggy niet zeker
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Als dank voor de medewerking en alle inzet van van Veen en zijn medewerkers, zullen we ook dit keer weer met een klein cadeautje aankomen. Crossmonster, jij wilde hier graag voor zorgen?
De excursie is verder kosteloos (vervoer op eigen kosten) maar we verwachten wel een kleine bijdrage voor het cadeautje, dit zal niet meer bedragen dan een euro'tje of 3, zoiets.

elinebakker

Re: 2e Excursie Slachterij Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:33

Ik zie dat ik al op de lijst sta. Ik zal even een abonnementje nemen, dan zie/hoor ik de datum vanzelf wel.

Joyce, is het mogelijk dat ik met jou meerij (zie pb)?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:34

Ik denk er nog even over na, heb nog niet besloten of ik wel wíl weten hoe dat allemaal gebeurd.

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:36

JoyCiej007 schreef:
Oké, dan maar weer even een nieuw topic (mods, blijven jullie hier alsjeblieft even streng controleren voordat het topic al weer opslot word gegooid dankzij een paar bokkers die zonodig discussie moeten voeren? hartelijk bedankt)

Om het overzichtelijk te houden, heb ik maar een nieuw topic geopend, ik weet dat het andere evt. straks weer open gaat, maar dat is imo. niet meer overzichtelijk genoeg om op handige wijze een meeting te organiseren, vandaar. Gelieve dus dit topic níet naar de filisteinen te helpen.
Er zal nog met van Veen gebeld worden en er zal nog een datum geprikt worden. Vervoer moet men zelf regelen, evt. kan men met andere bokkers meerijden. Met de trein is ook nog een optie.
Na de excursie zullen we alles even bespreken en bijkomen in een leuk café/barretje/evt. de mac voor diegenen die graag willen.

Dit topic is bedoeld ter opgave voor de 2e excursie naar de slachterij in Nijkerk (Gelderland, ri. Amersfoort) voor mensen die o.a. n.a.l.v. het verslagtopic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=48&t=730842&hilit= geinteresseerd zijn geraakt en alles zelf ook eens met eigen ogen willen bekijken.
Discussieren kan in het topic in paardenpraat: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=691195& maar NIET HIER!!!

Even hier ook voor de duidelijkheid een paar regels, het is niet leuk, maar zo te zien zal het wel moeten.

- Mensen die nog NIET met de éérste excursie mee zijn geweest, hebben dit keer VOORRANG. Meiden van de 1e keer; sorry, jullie zijn allemaal van harte welkom om gezellig 'na te meeten' bij (eigenlijk heeft een leuk café of broodjeszaakje meer mijn voorkeur, is wat gezelliger dan de Mac) en daar 'reunie' te houden, maar mensen die nog niet zijn geweest hebben voorrang, hoop dat jullie dit zelf ook snappen.
Mensen die de 1e keer wel zijn meegeweest, maar ong. de hele tijd boven hebben gezeten, komen ná de nieuwe mensen in aanmerking

- Ik, Marie en Crossmonster (als beiden willen en kunnen) zullen meegaan als 'begeleiding' voor de 'nieuwe mensen'.

- Mensen die NIET op de lijst staan, gaan NIET mee. Dus niet ter plekke allemaal 'meegebrachte vriendinnen' etc. Alleen mensen die op de definitieve lijst zullen staan!

- Max. aantal mensen, de échte max. is 25 personen. Er is nog geen datum geprikt, zodra datum is geprikt hebben we ook meer overzicht wie wel en niet kan.

Het is hier NIET de bedoeling om een discussie te starten waarom we gaan, of waarom we wéér gaan. We willen andere mensen ook een kans geven, dus hier geen gezeur, dit topic is bedoeld voor mensen die mee willen op excursie!

Zo, hier dan maar even alvast een voorlopig lijstje voor mensen die graag meewillen. Graag deze lijst gebruiken en doorquoten ipv. in aparte post opgeven, zo houden we het overzichtelijk.

Graag dus zelf even verder aanvullen

1. Crossmonster
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Als dank voor de medewerking en alle inzet van van Veen en zijn medewerkers, zullen we ook dit keer weer met een klein cadeautje aankomen. Crossmonster, jij wilde hier graag voor zorgen?
De excursie is verder kosteloos (vervoer op eigen kosten) maar we verwachten wel een kleine bijdrage voor het cadeautje, dit zal niet meer bedragen dan een euro'tje of 3, zoiets.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 19:37

overleg wie met wie rijd graag via pb Knipoog eline, ik stuur je daar nog een pb'tje over Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:46

ik doe toch even mijn mening geven hierop Lachen

ik vind dit een van de betere bokt innitiatieven. Er is niks zo "duister" als de slacht.

mensen, geef je op voor een geweldige leerzame ervaring. Je hoeft het niet met het slachten eens te zijn, maar zo weet je wel uit eerste hand waar je het nou eigenlijk over hebt.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 19:53

dankje kiwiko, wat een lieve woorden Lachen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:55

beetje jammer dat 'nieuwe' mensen voor gaan, maar goed.... das niet anders dus.

mocht er nog een plekje over blijven houdt ik me aanbevolen

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:05

1. Crossmonster
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
12. Mistic Ligt aan datum - met auto (nog 3 plekken vrij) Zoetermeer
13. Duke Ligt aan datum (rijdt met Mistic mee)
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:08

mm ik vind dat de oude mensen net zo goed mee mogen, want de nieuwe mogen ook zelf een excursie organiseren is mijn mening.
wat mij betrefd mag jij bij de lijst hoor roos Haha!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:09

Het is even afhankelijk op welke dag het zal zijn, ivm mijn werk. Wel zou ik heel graag mee willen Lachen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:14

crossmonster schreef:
mm ik vind dat de oude mensen net zo goed mee mogen, want de nieuwe mogen ook zelf een excursie organiseren is mijn mening.
wat mij betrefd mag jij bij de lijst hoor roos Haha!

dan zet ik me er gewoon op, mocht joyce het geen goed idee vinden, zie ik het vanzelf:)

Mistic schreef:
1. Crossmonster
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
14.Rosita indien op tijd aangegeven kan ik altijd vrij nemen - auto(3 plekken) - utrecht
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:19

Als er een datum bekend is en ik kan! Zijn er mensen uit Rijssen of uit de buurt van Rijssen? Taxiiii Tong uitsteken (gezocht hè)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:24

Hey, ik had me in het andere topic al keurig opgegeven, met vrije plaatsen in de auto en al...
Zie me hier niet bij, dus nogmaals..

Mistic schreef:
1. Crossmonster
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
14. Jacimatho Met auto, drie plaatsen vrij waarvan 1 al gereserveerd
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:27

KiWiKo schreef:
mensen, geef je op voor een geweldige leerzame ervaring. Je hoeft het niet met het slachten eens te zijn, maar zo weet je wel uit eerste hand waar je het nou eigenlijk over hebt.

Ben het wel met je eens hoor, maar ik geloof dat ik er eigenlijk weinig behoefte aan heb. Heb nu al het idee dat ik een week lang geen vlees hoef. En niet enkel vanwege paarden, maar ook bij een koeien/varkensslachterij is het gewoon de gedachte. Het rendac bezoektopic heeft al het e.e.a. veranderd aan m'n eetpatroon. Maar bij is het zo zolang het dood op m'n bord ligt, hoef ik er niet aan te denken. Egoistisch? Behoorlijk Ja

Overigs wel goed van de slachterij dat ze jullie willen ontvangen. Beter zoiets dan het duister houden Ja

Nu zit ik toch te discusseren hier geloof ik Nagelbijten / Gniffelen Maar wilde het topic iig even bookmarken omdat het bij te lezen.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:31

1. Crossmonster 3 plaatsen vrij ( twee als GG meegaat) , even onder voorbehoud van nieuwe auto, word mss een grijs kenteken, dan kan alleen GG mee.
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:43

Als het doordeweeks is en ik niet in de knoop kom met mijn colleges, zou ik eigenlijk best eens een kijkje willen nemen daar.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:55

crossmonster schreef:
1. Crossmonster 3 plaatsen vrij ( twee als GG meegaat) , even onder voorbehoud van nieuwe auto, word mss een grijs kenteken, dan kan alleen GG mee.
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25. rosita - auto 3 pekken vrij - utrecht

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 20:58

Sorry mensen, maar ik hoop toch dat jullie het kunnen snappen. Het was júist mijn opzet om nieuwe mensen de kans te geven, wij hebben het namelijk allemaal al gezien, nietwaar? Vat het niet persoonlijk op, her en der wat 'oude mensen' is prima, maar laten we het dan een beetje bij dit houden.

ik organiseer dit namelijk júist voor de nieuwe geinteresseerden, dat was ook mijn hele opzet. Het zou jammer zijn als nu ineens iedereen daar van af gaat wijken en allemaal maar lekker doet wat hij/zij zelf wil.

Als we met de hele oude kliek gaan, blijft er weinig tot geen plaats over voor nieuwe mensen, en dat vind ik niet eerlijk.
dan kun je ook met zijn allen een echte reunie houden, ipv. plaatsen bezetten.... Knipoog

nogmaals, dit is allemaal helemaal niet banketstaaf bedoeld, maar geef alsjeblieft anderen ook de kans, oké?

dit is waarom ik dit topic heb geopend, en niet anders.

rosita; ik vind het heel gezellig als je meegaat, blijf maar op de lijst staan natuurlijk, maar bij deze; het is niet de bedoeling dat nu ineens iedereen uit de 1e excursie zich opgeeft...

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 20:59

Narya schreef:
Als het doordeweeks is en ik niet in de knoop kom met mijn colleges, zou ik eigenlijk best eens een kijkje willen nemen daar.

Dan zet je jezelf op de lijst, als de datum is geprikt zien we wel wie er uiteindelijk mee gaan.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:11

crossmonster schreef:
2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15. Narya, per OV Lachen
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:12

Gelukt Lachen

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:14

2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15. Narya, per OV Lachen
16. BrittKitt Van datum afhankelijk, kijk of ik miss met iemand kan meerijden? Vanuit Helmond/Eindhoven
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:22

2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15. Narya, per OV Lachen
16. BrittKitt Van datum afhankelijk, kijk of ik miss met iemand kan meerijden? Vanuit Helmond/Eindhoven
17. Laura24 Afhankelijk van dag/datum, 3 plaatsen vrij vanaf alkmaar als ik mee ga
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:38

2. ma_rie_tje
4. mirjam_kl niet zeker
5. kas_flower niet zeker
6. marijkedam
7. PeruaansePas
8. jackgirl niet zeker
9. _jorien_ niet zeker
11.lisa_pluisje met auto
15. Narya, per OV Lachen
17. Laura24 Afhankelijk van dag/datum, 3 plaatsen vrij vanaf alkmaar als ik mee ga
18. _10_ Ligt aan datum - rijdt met Mistic mee, als het mag... Stikkie??? Knipoog
19.
20.
21.
22.
23.
24.