DE val van Jurga

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

DE val van Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-02 20:16

Het is van veraf, maarja... in elk geval bewijs dat ik t op film heb }>
Jurga opeens links....
Afbeelding
Jurga springt het fietspad op
Afbeelding
Iloon hangt ernaast }>
Afbeelding
Jurga zonder iloon
Afbeelding
Got you!
Afbeelding
Wjerdo to rescue!!!
Afbeelding

groetjes


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:23

Haha, zo kreeg Ret mij er afgelopen zomer ook af! Je schrikt je rot, ineens lig je naast je paard! *LOL*

En ik heb dus helemaal niks gemerkt van wat er achter me gebeurde. Dacht ook dat ik op dat moment een heel eind voorop reed, maar dat was pas later op dat pad (Ret loopt hier zo te zien gewoon tussen, met die grote witte stip op z'n koppie).

Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen - en nog beter dat het is vastgelegd op video! Extreme duivel

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:57

En wij zagen het live vanuit de auto .. we reden er vlak achter.. arme iloon Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:05

idd arme iloon!!
haha kick dat jullie het op video hebben.. :d gelukkig heeft ze zich verder niet bezeerd..
zie al die hoofden kijken..*LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:14

tssss Tong uitsteken en zo te zien ben ik de enige die sociaal is, want ik ga er tenminsten nog naar toe !! Haha! Tong uitsteken

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:25

Whahahaha!!! Humor Haha!

Sorry Ilo zal niet te hard lachen, mwah, mag eigenlijk wel, jij hebt me ook aardig zien vliegen met Iduna toen in de buitenbak, hihihi...

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:35

wjerdo schreef:
tssss Tong uitsteken en zo te zien ben ik de enige die sociaal is, want ik ga er tenminsten nog naar toe !! Haha! Tong uitsteken


Sorry hoor, maar als ik ernaartoe gegaan was, hadden jullie het niet op video gehad }> Bovendien stond ik zo ver weg dat dat volkomen nutteloos was, lang leve de zoomlens.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:00

Nee idd, Ikke had niet kunnen gaan, want dan had ik nu niet van m'n stoel kunnen zakken van 't lachen, hahahahaha!!!!! Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 23:59

Ik zag het ook live Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:16

Oooh wat zonde dat ik het niet life heb gezien maar dit maakt echt een boel goed.
Stuur je de band wel op naar de funny homevideo's?
zou wel cool zijn als we er een leuke prijs mee winnen voor een boktfeest oid

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:20

Ik ben allang blij dat er niemand gezien heeft hoe Lucien plat op z'n bek ging Bloos . Laat staan dat het gefilmd werd. Maar helaas Tong uitsteken heeft niet iedereen dat geluk Haha! Haha!.

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:21

En dat was berichtje 250.
Nu kom ik nooit meer van deze verslaving af.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:23

Had je die illusie dan, Eveline? Knipoog

Welkom in de wereld die Bokt heet. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:26

Oefffff mazzel dat je niet op zo'n paaltje viel!!!

Omdat het zo goed afgelopen is mag ik vast wel heel zachtjes een klein beetje lachen? *LOL*

Als je trouwens naar die brommer kijkt ging het ook wel razendsnel allemaal, want de brommer is bijna overal op dezelfde plek en intussen ben jij eraf gegaan en hebt je paard weer gepakt.
Als je er snel weer op was geklommen had niemand iets gemerkt volgens mij Haha!

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:29

Karin schreef:
Had je die illusie dan, Eveline? Knipoog

Welkom in de wereld die Bokt heet. Haha!

Ik hoop dat ik bij mijn nieuwe baas ook af en toe kan bokken. Anders weet ik niet meer wat ik moet doen Lips are sealed . Ik zie nu al op tegen de afwenningsverschijnselen.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-02 12:35

BTW wat zal die jongen/man op de scooter wel niet gedacht hebben? was ie trouwens doorgereden of was ie nog gestopt?

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 12:36

oliebol... heb ik dat nou moeten missen! Alleen daarvoor had ik nog wel alles gedaan om te komen... Knipoog

Geintje iloon... je weet wie het zegt he....

....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-02 23:40

Hahaa, geweldig Lachen
Dat heb ik nou ook moeten missen Tong uitsteken
Sorry Iloon, ik meen het niet Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-02 20:14

koddig wel. echt jammer dat nederland vér is... Haha!
kan me heel inbeelde, maf...
wel bèresjiek da je zo al die stadia van de val ziet he Haha!

Enya - Daya :-)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 10:13

Whaaagh dit is echt gemeeen!!!!! Huilen Hahaha, ik weet nog steeds niet wat die muts (mutsje Roy? Tong uitsteken ) precies deed, aangezien ik haar nu ineens het fietspad op zie springen? Ze bokte toch? Grooms? Verward
Maar goed, het ging ook heel vlug en ik zat er ook snel weer op en heb mazzel gehad met die brommer (niet gemerkt dat ie er reed, stopte ook niet.... Lips are sealed ) en paaltjes naast het fietspad. Heb alleen wat spierpijn gehad en net na het opstijgen wat last van mijn hoofd, verder niets.
Ik die morgen maar zeggen:"Ik hoop echt dat alles goedgaat en er niemand afvalt....." En wie gaat spontaan airdiven? Miss van Roekel herself.
Maar goed, was er al zolang niet vanaf gepleurd.... kon er wel weer keertje af... *LOL* Beetje jammer alleen van die camera....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 10:55

pffff ik schrok me rot... zat in de auto erachter en ineens pleurt mevrouw der af Verward gelukkig was er niets aan de hand..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 10:56

Sorrie babe... was ook niet geplanned vantevoren *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers